Hakutulokset

1. senya

Haaveena vauva 2023

Oii, varovaisesti onnea @Mimerkki ja @Neeppu :love:
  2. senya

Haaveena vauva 2023

Mä koitan hillota tota testiä huomiseen aamuun, vaikka kauheasti tekisi mieli tehdä nyt illalla. :D Kävin ostamassa pregcheckin testejä ja ne ei ole niin herkkiä mun ymmärtääkseni. Siks ei haluaisi iiihan liian aikasin testata. Perjantaina pitäisi alkaa menkkojen, jos ikävästi käy eli vielä on...
  3. senya

Haaveena vauva 2023

Mulla luultavasti listassa päivän liian vähän, luultavasti dpo on 10 eikä 9, mut oli kumpi vaan niin on kyllä joo mahdollisuudet täysin edelleen enkä ole toivoani menettänyt. :) Oletan olevani ehkä myös niitä, joilla hcg nousee hitaammin. Esikoisesta oli menkat jo myöhässä monta päivää kun tuli...
  4. senya

Haaveena vauva 2023

Enkä mäkään malttanut aamulla olla testaamatta, vaikka järki sanoi ettei kannata aiheuttaa pahaa mieltä. Odotetusti nega, mut dpo on vielä niin pieni että mahdollisuudet kaikkeen onneksi vielä on. Vähän olin näkevinäni haamun haamua, mutta luultavasti oli vaan viivanpaikka. 😒
  5. senya

Haaveena vauva 2023

Voi olla oireita ennen kun näkyy testissä mitään. :) Eli ei sen perusteella kannata vielä heittää hanskoja tiskiin.
  6. senya

Haaveena vauva 2023

Ite en osaa tota sukupuolta nähdä niin merkityksellisenä asiana. Esikoisen odotusaikana mulla oli vahva tyttöolo, mutta ru saatiin poikalupaus. En edes sanoisi sitä tunnetta sillon miksikään pettymykseksi, piti vaan kääntää ajatuksia kun oli kuvitellut odottavansa tyttöä. Mut hetkeäkään en ole...
  7. senya

Haaveena vauva 2023

Korona voi joo vaikuttaa kiertoon. Mulla kesti keskenmenosta ekoihin menkkoihin 9 viikkoa. Sairastin siis samalla koronankin. Lääkäriltä kun kysyin koska huolestua kun ei menkkoja näy, vastasi että jopa 3-4 kiertoa jää joillakin välistä koronan takia. 😧 Ei onneks mennyt niin kauan.. Täällä ei...
  8. senya

Haaveena vauva 2023

Hmm. Ihan hailakkaa rusehtava viiru jäi pyyhkiessä paperiin. Tänään dpo 6 tai 7. Olisipa jotain kiinnittymiseen viittaavaa eikä mitkään superaikaiset menkat aluillaan.. 🤞🏻 todelliset piinapäivät taas.
  9. senya

Haaveena vauva 2023

Onnea @jemppu123 ! <3 @3milia mulla on aikeissa ehkä testata viikonloppuna, vaikka vielä tosi aikaiset päivät on kyllä sillon.. :D Mut tiedän, etten malta olla testaamatta. Varsinkaan, jos on yhtään mitään oireita. Mietin et saatoin ilmottaa ton dpo yhden päivän liian pieneksi tohon listaan...
  10. senya

Haaveena vauva 2023

Meillä oli esikoiselle pohdittuna nimi ennen syntymää, mutta ei kerrottu kenellekään sitä sillon. Syntymän jälkeen nimi tuntui sopivan lapselle kuin nenä päähän, joten päädyttiin pitämään ja antamaan se. :) Ja luulen, että aika samalla tavalla toimisin kakkosenkin kanssa.
  11. senya

Haaveena vauva 2023

Tää on niin tyhmää, aikaisintaan viikonloppuna on järkeä testata eikä vielä sillonkaan isot mahdollisuudet ole näkyä mitään ja silti jotenkin tooosi malttamaton olo.. :D Sai tänään muistuttaa, kun tissit oli jotenkin arat, että ei voi olla vielä oire mistään ja eiköhän jotain muuta vaan siellä...
  12. senya

Haaveena vauva 2023

Toi on jännä, mistä erot ohjeistukseen tulee. Mulla siis myös keskenmeno, tammikuussa ja ohjeeksi annettiin, että ei ole mitään syytä odottaa välikertoa ja ehkäistä jos mieli on valmis. Raskaus alkaa heti jos keho on valmis, ja jos ei niin se väli tulee luonnostaan.
  13. senya

Haaveena vauva 2023

Mulla esikoinen täyttää syksyllä 8. Eli ikäeroa on luvassa kyllä. Mies vaihtui välillä ja ollut hankalia kiemuroita elämässä, joten on luonnostaan tullut väliä. Toivottavasti kakkonen tarttuisi pian matkaan. Kolmaskin vielä haaveissa, selvästi pienemmällä ikäerolla, mutta ne haaveet on sitten...
  14. senya

Haaveena vauva 2023

Joo samaista oon lukenut myös. Ja ollaan kyllä puuhailtu ennen ovisoireitakin tai ennustettua ovista. Kunhan nyt menkoista pääsee. :D Esikoinen tarrasi matkaan yhdestä kerrasta, useampi päivä ennen ovista. Ei se itse ovispäivä siinä suhteessa niiin maaginen ole. Mut jos syystä tai toisesta...
  15. senya

Haaveena vauva 2023

Mullekin voi päivitellä tosiaan tänään kp 14/28-30, dpo 0 :) Unohdin jotenkin ne ilmoittaa edellisessä viestissä, pahoittelut! Ainakin tikuttamatta meen tällä samalla oletuksella, että ovis oli eilen. Oireet täsmäisi ainakin täysin, ja eipä se ole niin justiinsa jos ilmotettuna heitää päivällä...
  16. senya

Haaveena vauva 2023

Kai minäkin voisin hypätä täälläkin puolella listalle, vaikka tästä kierrosta vielä mahdollisuus -22 vauvaan onkin. Tänään ollut kyllä kunnon ovisoireet, ja flow ennustikin niitä tälle päivälle. Lohduttavaa, että tuntuu kehon alkavan toimia kuten ennenkin. Toiveet yllä, että raskaus alkaisi...
  17. senya

Haaveena vauva 2022

Flow ennustaa ovista huomiselle. Tänään tuntunut "kuplimista" vasemmalla puolella alavatsaa, oisko munasarjojen tuntumalta. Eli ehkä sieltä se todella olisi huomenna tulossa. :D En nyt ainakaan testaile ovista, vielä mennään vähän rennommin siltä osin. Toivottavasti kierto olisi palautumassa...
  18. senya

Haaveena vauva 2022

Ihanaa, oikea synttäriyllätys!! Onnea :love: ❤
  19. senya

Ovulaatio ja korona

Itse sairastin koronan tammikuun puolivälissä, ja samaan rytäkkään myös sain keskenmenon. Kaikki sujui keskenmenon kanssa kuten siinä tilanteessa pitikin, tyhjentyi itse ilman että lääkärin tarvitsi tehdä mitään. R-testi oli noin kahden viikon jälkeen vuodon alusta nega. Vasta nyt viime...
  20. senya

Haaveena vauva 2022

Kyllä vierailijan kuvissa haamu näkyy, toivottavasti lähtee vahvistumaan! :)<3 Täällä kohta menkat ohi ja pääsee siihen kierron mukavampaan osuuteen. En haluaisi ihan kauheasti toivoa laskea tähän kiertoon, mutta eipä kai ole syytä miksei voisi tärpätä. Ensi viikolla kun vaan ehtii peittoa...

Yhteistyössä