Hakutulokset

1. senya

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

Paljon voimia! <3 Itsellä nyt tammikuussa kesti varsinainen vuoto noin 1,5 viikkoa, jonka jälkeen tiputteli vielä noin viikon. Itse sain ainakin ohjeeksi, että jos tulee tosi kovia kipuja, vuoto alkaa haista todella pahalta tai on todella runsasta, niin herkästi yhteydessä sit lääkäriin. Neljä...
  2. senya

Yhdeksän viikkoa se vei keskenmenosta, että menkat vihdoin eilen alkoi. En ole kyllä koskaan ollut menkkojen alusta näin iloinen. :D Kropassa tapahtuu jotain sentään ja voi lopettaa stressin siitä. Jotenkin heti paljon toiveikkaampi olo, että ehkä meille vielä hetkenä tai toisena vielä vauva...
  3. senya

Haaveena vauva 2023

Heips! Hyppään myös tuolta 2022 keskustelusta tälle puolelle, kun alkaa olla mahdollisuus -22 vauvaan olematon. Tai no jos nyt juuri alkaneesta kierrosta tärppäisi, osuisi LA aivan jouluun. :D Mutta toiveita en pidä korkealla. Meille oli tulossa elokuinen, mutta meni tammikuun puolivälissä...
  4. senya

Haaveena vauva 2022

Taitaa mun tie viedä 2023 ketjuun. Ei näy eikä kuulu menkkoja vieläkään. Tänään muissa asioissa kävin lääkärissä ja meinasi, että mun tiedoilla todennäköisin syy viivästykseen on sairastettu korona. Eivät oikein tutki ennen kun 3-4 menkat jäänyt tulematta. Tuntuu kamalalta ajan haaskaukselta...
  5. senya

Haaveena vauva 2022

Voi miten surullista, olen tosi pahoillani :( ❤
  6. senya

Kuinkakohan kauan tässä odottelisi ennen kun ottaisi lääkäriin yhteyttä. Keskenmenosta tuli 7 viikkoa ja vieläkään ei näy menkkoja. Raskaustesti negaa. Menkkamaisia jomotuksia on ajoittain ollut, mut ei mitään. Turhauttaa, ärsyttää ja vähän huolettaakin. Toki sairastin sen koronan samaan...
  7. senya

Kierukan jälkeen yrittäminen

Kierukan poistatin 15.11. ja vuoto alkoi 18.11. Plussatestin tein joulukuun puolivälissä eli heti oli alkanut raskaus. Raskaus tosin päättyi keskenmenoon.
  8. senya

Haaveena vauva 2022

Olen pahoillani @Tiutau13 ❤
  9. senya

Haaveena vauva 2022

Oon saanut negan ja labrassa kävin kans verikokeissa kahdesti kun vuoto oli jo loppunut ja sillon arvot ekassa hcg 8 ja toisessa hcg 4.9 eli ei kyl pitäisi siitä johtua enää mitkään haamut. Niistä siis aikaa yli 4 viikkoa.
  10. senya

Haaveena vauva 2022

Hei osaako joku kokemuksesta sanoa, piirtääkö one stepin raskaustestit helposti haamua/viivanpaikkaa? On tilattu raskauskeijulta ja on niitä herkkiä. Taas tuntui näyttävän haaleaa haamua.. Alkaa väsyttää tää kun testit negaa mut menkkojakaan ei näy. Tulis nyt vaikka jäljemmät, kunhan tapahtuisi...

Yhteistyössä