Ovulaatio ja korona

• Viestiketjun aloittaja Vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Vierailija
Onko kellään käynyt niin että ovulaatio olisi siirtynyt kun tullut korona samaan aikaan?

Mulla oli kaikki ovis oireet ja testit plussaa noin kaksi viikkoa sitten. Ja parin päivän päästä siitä alkoikin korona. Siitä noin viikon päästä alkoi tuhruvuoto, joka muuttui aikapitkälti samanlaiseksi kuin ovis limat. Ja nyt pari päivää ovistestit näyttänyt vahvaa plussaa. Testasin koska oireet vaikuttaa siltä että taas olisi ovis, eli voiko olla että silloin kaksi viikkoa sitten sitä ei tapahtunutkaan?
Mulla takana siis vielä kaikenlisäksi 5 viikkoa sitten todettu keskeytynyt keskenmeno, joten toki senkin vuoksi voi olla vielä hormonit sekaisin...

vierailija
Raskaustesti näytti negatiivista 2,5 viikkoa keskenmenon jälkeen ja tuolloin myös kun kirjottelin 5.3.. Vieläkään ei ole menkkoja alkanut, lämmöt nousi tuon reilun kahden viikon takaisen "ovisplussan" jälkeen. Viime viikon torstaina oli olo että nyt menkat alkaa, tuli pari päivää tuhrua ja perjantaina laski päiväksi lämmöt, jonka jälkeen taas nousi eikä menkkoja kuulu eikä näy. Maanantaina viimeksi tehty r testi nega, luulen että toi korona nyt sekoitti tän pakan pakan ihan täysin...

Itse sairastin koronan tammikuun puolivälissä, ja samaan rytäkkään myös sain keskenmenon. Kaikki sujui keskenmenon kanssa kuten siinä tilanteessa pitikin, tyhjentyi itse ilman että lääkärin tarvitsi tehdä mitään. R-testi oli noin kahden viikon jälkeen vuodon alusta nega. Vasta nyt viime viikolla, 9 viikkoa keskenmenosta alkoi menkat vaikka miten oli jomotellut ja ollut menkkoihin viittaavia (ja aiemmin ovikseen) oireita vaikka kuinka kauan. Lääkärissä kun muista syistä kävin ja kysyin samalla, oli lääkärin veikkaus että nimenomaan korona sekoittaa kiertoa. Vasta kun oletetut 3-4 menkat olisi jäänyt saapumatta, olisi ollut syytä tutkia kun ei mitään isoja kipuja tms.
Eli tiivistetysti, todellakin korona voi vaikuttaa ovikseen ja menkkoihin. Tästä on paljon ollut nyt juttua muuallakin.

vierailija
Minullakin osui korona ovulaation aikoihin. Ovulaatio kyllä oli mutta menkat alkoivat jo kp25, koskaan eivät ole näin aikaisilla kiertopäivillä alkaneet. Lisäksi runsaampaa vuotoa kesti vain päivän ja sen jälkeen tuli vain pyyhkiessä ruskeaa tuhrua. Ikinä ennen ei ole näin olemattomat menkat olleet. Koronarokotteet eivät minulla kuukautiskiertoon vaikuttaneet millään tavalla mutta sairastettu korona ilmeisesti vaikutti.

Yhteistyössä