Hakutulokset

1. L

Haaveena vauva 2023

Oon niin pahoillani @Xelda 😭😭 kauheesti voimia ja toivotaan pikaista uutta plussausta kun on sen aika ♥️
  2. L

Haaveena vauva 2023

Mä oon lukenut jostain että burana vois vaikeuttaa kiinnittymistä ja aiheuttaa keskenmenoja jos syö paljon ihan siinä kiinnittymisen korvilla, mutta en usko että satunnaisella on mitään vaikutusta... Wuhuu, tänään pärähti ovisplussa kp 20! Juuri kun olin jo menettämässä toivoa 😁 mulle vois siis...
  3. L

Haaveena vauva 2023

Hohhoijaa, kp 17 eikä mitään ovikseen viittaavaa vielä näkyvissä 😥 ehkäpä kierrot sitten keskenmenon jäljiltä vielä sekaisin... Täytyy jatkaa oviksen metsästystä, onneks on viikonloppu edessä !
  4. L

Haaveena vauva 2023

Voi @RLiisukka, osanottoni ♥️☹️ mäkin tikutin jo ekan kierron, ovis oli kp 24 ja siitä sit normi hieman vajaa kaks viikkoa ku menkat alkoi. Mutta mulla oli vähän pidemmälle jo edennyt raskaus, niin toivotaan että sulla kierto pysyisi normaalin mittaisena !
  5. L

Haaveena vauva 2023

Oon aina käyttänyt raskauskeijulta tilattavia halvimpia ovistestejä.. nyt ne alkaa loppumaan ja on vielä niin haaleita että mahdollisesti en kerkeä niillä saamaan ovista kiinni 🙄 onko noi pregcheckit tai rfsu ovistestit molemmat yhtä hyviä? Marketista pitäis saada ku ei kerkeä tilaamaan 😁
  6. L

Haaveena vauva 2023

Täällä kp 14, ovistestit vielä ihan haamulaisia. To-su pitäiskin vasta olla jos kierto pysyy samanpituisena kun nyt ollut. Mies on tällä hetkellä saikulla flunssasta niin toivon todella että paranee pian ja mä en ite sais nyt tautia.. Tsemppiä piinapäiviin ja oireita pohtiville! Toivotaan...
  7. L

Haaveena vauva 2023

Täällä myös aika matelee, etenkin alkukierrosta kun ei voi mitään vielä tehdä 😂 mulla on tässä vähän ollut ylimääräistä huolta terveydestä ja tulosten pitäiskin tulla alkuviikosta, niin toivon ettei olis mitään vakavaa ja saisi jatkaa yrittämistä... Onnea @Kahdeksaskullannuppu ! Tosi aikaisin...
  8. L

Haaveena vauva 2023

@eeveon mulla on nyt vasta toiset menkat keskenmenon jälkeen, mutta viime kierrossa tiputteli kierron puoliväliin asti ja myös kolme päivää ennen menkkoja. Kai se johonkin hormoneihin liittyy.. nyt alkoi tiputtelu vasta päivää ennen menkkoja mutta saa nähdä kuinka menkkojen jälkeisen tiputtelun...
  9. L

Haaveena vauva 2023

Meidän marraskuun lopun poika kyllä myös kärsii kovin kielen kehityksen ongelmien kanssa. On nyt 3v ja kesällä syntyneet siskonsa puhuneet jo alle 2-vuotiaana kuin vettä vaan. Ja kummityttö, joulukuun lopun lapsi, oppi lukemaan alle 5-vuotiaana 😊 En tiedä onko enemmän vaikutusta kuitenkin...
  10. L

Haaveena vauva 2023

Mulle vois päivittää tänään kp 1/30-33 tai huomenna kp 2. Ja poistaa piinailijoista. Ja jos jaksaa niin siirtää plussanneista takaisin yrittäjiin ( 8/22 / 5.lapsi kkm 12/22). 😁

Yhteistyössä