Hakutulokset

1. L

Haaveena vauva 2023

@Liilja kyllä mä siinä jotain nään 🧐 toivotaan vahvistumista!!!
  2. L

Haaveena vauva 2023

Ihanaa, onnea paljon plussanneille!! @mmarimoi_ @Nokare @Josba05 ja oliko vielä muitakin 🤔 monta tulevaa joulukuista !! Me palattiin eilen myöhään reissusta, mulla vasta dpo 6, mutta silti jo katse ensi vuodessa. Voihan se vielä yllättää, mutta tallettelut ei mennyt lomalla ihan...
  3. L

Haaveena vauva 2023

Mulla nousi tänään lämmöt, joten oletettavasti ovis oli sitten eilen ( en tikuttanut, koska ollaan ulkomailla). Jos joku päivittää vielä listaa, niin mulle voi laittaa tänään dpo 1.
  4. L

Haaveena vauva 2023

Pahoittelut kaikille negan testanneille ☹️ Oon testaillut ovista tässä, viivat ollut tänään lähes yhtä vahvat, muttei kuitenkaan. En tiedä olisko huomenna sitten tulossa plussa, mutta nyt loppu mun testaukset tähän kiertoon, koska me lähdetään aamuyöllä ulkomaille perheen kanssa🤩 jospa...
  5. L

Haaveena vauva 2023

@SandraB voi, oon pahoillani että ei vieläkään hyviä uutisia ☹️ toivotaan, että munasolu kypsyisi nyt kuitenkin ❤️ @vauvakuume7 mä oon pääasiassa mennyt raskauskeijun ovistesteillä ja oon aina niillä onnistunut bongaamaan oviksen, suositus siis niille! Plussaa edullisuudesta 🙊 @neitperhoinen...
  6. L

Haaveena vauva 2023

@Loree tuossa on kyllä selvä viiva! Onnea 🥰
  7. L

Haaveena vauva 2023

Aivan mielettömästi onnea @Laurenzia ja @Millis86 ♥️ niin upeaa kun pitkään yrittäneet saa lopulta sen plussan ♥️😍
  8. L

Haaveena vauva 2023

Mut voi poistaa piinalistalta ja päivittää kiertolistaan tälle päivälle kp 1/30-33 😔
  9. L

Haaveena vauva 2023

Äh, tiputtelu alkoi 😔 noh, ens kierron oviksen aikaan ollaan perhelomalla ulkomailla! En aio kyllä siellä tikuttaa, vaan otetaan se kierto ihan rennosti, mut ainakin on jotain odotettavaa nyt 🤩
  10. L

Haaveena vauva 2023

Pahoittelut uudesta kierrosta @haaveillen 😔 Täällä dpo 11/12 ja täysin negatiivinen testi. En kyllä ollut sinällään yllättynyt kun ei mitään oireita ole ja oon ollut tässä 39 kuumeessa muuutaman päivän. Silti harmittaa, tietty, aina nää sairastelut osuu huonoon kohtaan 😢. Menkkoja odottelen...
  11. L

Haaveena vauva 2023

@neitperhoinen hei hyvä enne on ainakin, toivotaan todella että pitää paikkaansa 🤩 @Nokare on onneks vielä vähän aikaista, peukut pystyssä että vielä muuksi muuttuisi 👌🏻 Hohhoijaa, mulle nousi kuume nyt sitten flunssan seuraksi. Huomenna piti testata mutta taidan odottaa kunnes oon terveempi...
  12. L

Haaveena vauva 2023

@Liilja voi, onpa jännittävää ! Mikäs dpo sulla on nyt, vai onko tietoa ? Mies alkoi illalla oksentamaan ja mäkin sain jonkun flunssan. Plääh. Noh, testejä saa alkaa tekemään kuitenkin perjantaina, olispa joku jo kiinnittynyt 👌🏻
  13. L

Haaveena vauva 2023

@haaveillen aloita ihmeessä huomenna 🙊😍 mä ajattelin odottaa perjantaille kun on dpo 10/11 😊 menkkoja odottelen vasta alkuviikosta, et sinne asti ei kärsivällisyys kyllä riitä vaikka mitään raskausoireita ei (ainakaan vielä) olekaan 😁
  14. L

Haaveena vauva 2023

Täällä @Nokare ja @neitperhoinen sama olo 🙈 aika matelee, varsinkin täällä mahataudin keskellä 😂 aattelin josko aloittaisi testailun ens viikon pe, sillon dpo 10/11 🙊
  15. L

Haaveena vauva 2023

Oi, paljon onnea @Hipsukas ! ♥️ Mulla alkoi yöhikoilu, vaikka vasta dpo 5/6... Noh, en nyt vielä silti aio menettää toivoa 🙈
  16. L

Haaveena vauva 2023

Täällä myös dpo 4/ dpo 5. Fertility friend laittoi ovulaation samalle päivälle kun tuli ovisplussa, joten en oo nyt varma kumpaa uskoa, mutta eipä sillä niin väliä 😁 ei oo vielä oikeestaan mitään oireita, eikä tietty kuuluiskaan :D maha oli kipeä kyllä oviksen jälkeen pari päivää, mut niin oli...
  17. L

Haaveena vauva 2023

Pahoittelut uudesta kierrosta @cordola89 :( et ole vielä liian vanha ♥️ mutta ymmärrän että huolettaa:/ onko sulla luteaalivaiheen pituus se joka vaihtelee vai aika menkoista ovulaatioon?
  18. L

Haaveena vauva 2023

Mä sain negan n. 4viikon päästä kkm tyhjennyksestä, joka tehtiin rv 13+6. Ovulaatio oli kylläkin lämpötilojen mukaan siltä n. viikkoa ennen eli voi hyvinkin tapahtua vaikka raskaushormonia olis vielä vähän kehossa 😊 toivotaan että sulla pian haalenee testi!!
  19. L

Haaveena vauva 2023

Voi ei @vauvakuume7 😭 osanottoni 💔
  20. L

Haaveena vauva 2023

Mun korvaan kuulostaa juuri hyvältä ajoitukselta, jos olette päässyt kahdesti tallettelemaan dpo -1, sehän on yks hedelmällisimpiä päiviä 😊 Ja oi @Hipsukas toivotaan todella että ei ole viivanpaikka vaan oikea plussa 😍

Yhteistyössä