Hakutulokset

1. L

Joulukuiset

@Selis ihanaa, jos sulla on nyt levollinen olo 🙏🏻 eiköhän se enteile hyvää! :) Mun olo on edelleen niin normaali, etten voi uskoa että raskaana ollaan 😂 voiskohan mahakipujen poissaolo johtua siitä että keskenmenosta (12/22) on niin vähän aikaa, että kohdun ei tarvii kasvaa vielä 🤔 ens...
  2. L

Haaveena vauva 2023

Uhraudu vielä 😂 mulla myös näkynyt välillä ihan haamulainen dpo 12. Se on jännä miten vaihtelee niin paljon.
  3. L

Joulukuiset

@mmarimoi_ voi ei, sulla on ollut kyllä tosi kamala kokemus 😭😭 nyt sormet ja varpaat ristissä että lääkkeet takaavat pienen joulukuussa syliin asti ❤️
  4. L

Joulukuiset

Vuoteliko sulla siis läpi raskauden ? :/ Jos muistan oikein niin meni kesken vasta puolessa välissä ? 😭
  5. L

Joulukuiset

Mulla on aika oireetonta.. pientä närästystä ja väsymystä. Yleensä alussa ollut menkkamaisia jomotuksia, mutta nyt ei mitään.. toki vasta tosi aikaista, ehkä nyt 4+1. Inhottavaa kun haluis iloita raskaudesta, mutta koko ajan pelko naputtaa takaraivossa, että kesken menee kuitenkin . Vaikka kai...
  6. L

Joulukuiset

Minkä ikäinen esikoinen teillä @Happywife ? :) Ja myös te muut joilla jo vanhempia lapsia, minkä ikäisiä?
  7. L

Joulukuiset

@Josba05 voi ei, oon tosi pahoillani ☹️☹️
  8. L

Haaveena vauva 2023

@vauvakuume7 Toivotaan että muuttuisi vielä plussaksi 🙏🏻🙏🏻 mä oon sen takia alkanut testaan vasta dpo 12 alkaen kun nelosesta näkyi vasta silloin haamulainen, ja olin jo ollut niin pettynyt niistä negoista, jotka lopulta ei tarkottanutkaan mitään 🙊
  9. L

Joulukuiset

Mä oon kertonut kahdelle ystävälle 😊 en tiedä vielä kerrotaanko muille, ainakin omalle äidille että saa lastenvahtia sit siihen ultraan myöhemmin... Viimeks ei kerrottu myöskään muille, mutta sitten kun ultrassa paljastui kkm 12+3 (ultra 13+0) ni sit olikin tarve avautua monille..
  10. L

Joulukuiset

Onko teillä jo jotain raskausäppejä käytössä? Mä en oo vielä ladannut mitään, mutta vähän himottelis 🙊
  11. L

Joulukuiset

Mä en tiiä menenkö nyt ollenkaan varhaisultraan. Viimeks kävin ja kaikki oli hyvin ja sit silti meni kesken 6 viikon päästä.. on kuitenkin aika hintava kun tuskin pääsisin kunnallisen kautta
  12. L

Joulukuiset

Moi! Mäkin voisin liittyä tänne tuolta haaveilijoista.. tänään vahva plussa tehty, dpo ehkä 12, mutta viivan vahvuudesta päätellen vois olla jo pidemmälläkin. Taustalla marras-joulukuussa kkm rv 12+4 ja se varjostaa kyllä todella paljon nyt tätä alku aikaa, mutta yritän ottaa ilon irti 🙏🏻😊...
  13. L

Haaveena vauva 2023

Lisäsin nyt itseni plussanneisiin kun tuli niin vahvat viivat .. mennään sitten seuraavan vuoden ryhmään jos kesken menee. Jännäilen täällä vielä vuoden viimeisten piinailijoiden kanssa, vaikka listat tyhjiltä näyttääkin🙊
  14. L

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 llmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  15. L

Haaveena vauva 2023

https://aijaa.com/PXRscd Täällä pitäis olla vasta dpo 12, mutta en oo kyllä aiemmin saanut näin vahvoja viivoja🤩 epäilen että ovis ollutkin ehkä jo aiemmin 🤔 tais lomailusta olla hyötyä, vaikka tallettelut ei oltu ajoitettuja 🤩🤩🤩
  16. L

Haaveena vauva 2023

Onnea @Josba05 ja @tiinaemilia 🤩 On meitä täällä sit vielä muutama piinailija.. mulla olis huomenna testauspäivä, mutta oireita ei ole minkäänlaisia 😁
  17. L

Haaveena vauva 2023

Missä kohtaa sun kierto on menossa? Kattelin kans et aika tyhjää on listoilla enää 😁 mutta toki nyt onkin viimeiset hetket tän vuoden vauvaan enää..
  18. L

Haaveena vauva 2023

@Nokare hyvältä näyttää vahvistuminen munkin mielestä 😊 Täällä dpo 9 ja jotain alavatsa tuntemuksia on tänään ollut.. toiveet nousisi muuten, mutta viime kierrossakin oli ihan repäisykipuja muutamasta ja silti päättyi menkkoihin.. odottavan aika on pitkä ja paljon aikaa nyt "lomalla' ollessa...
  19. L

Haaveena vauva 2023

FF eli Fertility friend :) @tiinaemilia
  20. L

Haaveena vauva 2023

Teillä on jännä pääsiäinen tulossa @Nokare @Liilja 🙊 mäkään en kyllä ihan noista lähikaupoista mielellään testejä osta ja kaikista mieluiten tilaan niitä tukuttain raskauskeijulta samalla kun ovistestitkin 😂 Mulla olis testipäivä vasta tiistaina, dpo 12... Onko muita jotka testailee ekaa...

Yhteistyössä