Hakutulokset

1. L

Haaveena vauva 2022

Minäkin näen tosi haalean viivan 😊 toivotaan että vahvistuu!! Mua niin jännittää että tulee tästä kierrosta taas nega.. jotenkin toiveet on niin korkealla, kun luulisi nyt että kroppa alkaisi olla kaavinnasta palautunut, kun tämä jo viides kierto sen jälkeen.. Ainakin menkat on alkaneet olla...
  2. L

Haaveena vauva 2022

Täällä tehty aamulla todella todella lähellä tasavahvat viivat ovistestiin, ja nyt äsken illalla testasin uusiksi, niin tuli jopa vaaleampi ehkä kuin aamulla 🤔 meniköhän se piikki mahdollisesti tuossa päivällä jo ohi? Oli kyllä siis melkeinpä plussa se aamuinen testi. No oli miten oli...
  3. L

Haaveena vauva 2022

Onnea hirmuisesti plussanneille 😍 Täällä oli korona viimekierrossa, ja se kierto jäikin tosi lyhyeksi ja ovulaatio oli tosi aikaisin. Tämä kierto näyttää nyt tulevan pitemmäksi. Nyt on kp 13 ja ovistestit vahvistumassa, luulen että aamulla se on mahdollisesti plussa. Finnit on räjähtänyt jo nyt...
  4. L

Haaveena vauva 2022

Mulla vähän sama, etten usko oireisiin.. jotenkin jännä, että kaikissa mun neljässä elämäni aikana tehdyssä plussakierrossa mulla ei oo ollu MITÄÄN oireita ennen plussaa, mutta nyt kun taas toivon plussaa niin on muka vaikka mitä oireita aina ennen menkkoja mutta sieltä ne menkat kuitenkin aina...
  5. L

Haaveena vauva 2022

Mulla on nyt tuo luteaali ollut 12-13 vrk ovulaatiosta viime kierroissa. Ovis oli ihmeen aikaisin tässä kierrossa jo. Oon laittanut myös merkille, että aina kun saan ovisplussan, mulla on samaan aikaan ovulaatiokivut, luulen että mulla on ovis aina melkein heti siinä kun on tullutnselvä plussa...
  6. L

Haaveena vauva 2022

Tänne saa päivittää kp 1 :) Oli aika lyhyt kierto, 23 päivää. Yleensä olleet vähän pidempiä, ehkä korona tai rokotteet vähän sekoittele pakkaa.
  7. L

Haaveena vauva 2022

Täällä nega, joten eiköhän ollu taas tässä. Ens kiertoa odotellessa.. Oon ajatellut jos menisin munatorven aukiolotutkimukseen, koska mulla oli istukkaa tosi lujasti kiinni kohdun vas nurkassa ja se jouduttiin kaapimaan kyretillä, ja mun ainoa munasarja joka on pelissä on tuo vasen, joten jos se...
  8. L

Haaveena vauva 2022

Mulla on jotenkin tosi korkealla toiveet tästä kierrosta, en tiedä miksi... Pelottaa testata sitten kun sen aika on, tipun varmaan korkealta jos tulee nega :( Tänään dpo 7 ollut alavatsa turvonneen oloinen ja sellaista pientä painetta aina välillä mutta ei koko aikaa..
  9. L

Haaveena vauva 2022

Mulla on kans hormoneissa jotain häikkää varmasti, kun leuka täynnä finnejä ja hikoan ku pieni possu vaikken mitään tekis.. toisesta rinnasta tulee puristamalla vielä maitotippojakin. Voi kun sais nämä hormonit jotenkin tasapainoon :D myös rinnat vähän arat välillä.
  10. L

Haaveena vauva 2022

Mulle on rankkaa aikaa aina vuoden pimein aika henkisesti, niin sen takia mielummin synnyttäisi keväällä/kesällä, ja kun hormonit laittaa vielä herkille, niin muistan kun esikoinen syntyi marraskuussa ja oli jonkinlaista babybluessia havaittavissa verrattuna meidän kesävauvoihin. Mutta otan sen...

Yhteistyössä