Hakutulokset

1. L

Haaveena vauva 2022

Tein tänään taas testin ja ei ainakaan yhtään vahvempi, hitusen jopa haaleampi 😔 raastavaa tämä odottelu, voisko vaan tulla kunnon viivat..
  2. L

Haaveena vauva 2022

Tässä olis eilisen illan ja tämän aamun ja iltapäivän testit.. mähän en saanut täysin ovisplussan tässä kierrossa, mut vahvin viiva tuli kp 12 ja sen mukaan olis kai dpo 14 nyt.. mut voihan olla että se olis tapahtunut sitten päivä pari myöhemmin. Mietin vain että aiemmissa raskauksissa...
  3. L

Joulukuiset 2022 ❄️💓

Mä liityn varovasti joukkoon. Laskettu aika näyttäisi 6.12 olevan, jos kaikki menee hyvin 🥰
  4. L

Haaveena vauva 2022

Nyt tein herkemmällä testillä jo paljon selvemmän viivan! Eli kai sitä raskaana ollaan 😍
  5. L

Haaveena vauva 2022

@Kolmaskertatodensanoo onnea plussasta! Mäkin tuun sit joulukuisiin jos viiva vahvistuu 😍 kerkesin jo mennä huhuileen tonne 2023 ketjuun mutta ehkä kerkeän tälle vuodelle sittenkin 😊
  6. L

Haaveena vauva 2022

https://aijaa.com/UhcHsn Apua!! Täällä tuli tälläinen 😱 dpo 13 olis nyt, siihen nähden kovin heikko viiva 😔 mutta selkeästi punertava. Olin jo heittänyt toivon kaivoon kun tein dpo 10 negan mutta oli tarkoitus nauttia pari olutta ja halusin viel testata...
  7. L

Haaveena vauva 2023

Minäkin siirryn tänne, kun eipä tästäkään kierrosta tainnut plussaa tulla.. Meillä ennestään kolme lasta, neljättä kuumeillaan ja kesken meni tuossa syksyllä ja kaavinnan kautta. Nyt yk 7 eikä vielä plussaa.. Meillä aikaisemmat raskaudet alkaneet lähes heti, niin outoa että nyt kestää, mutta...
  8. L

Haaveena vauva 2022

Aiemmin oon käyttänyt niitä raskauskeijun testejä ja niihin tullut tosi vahvat viivat, nämä oli nyt pregcheckin omia. Täytyy vielä kattoa että laskeeko vai tummeneeko vielä..
  9. L

Haaveena vauva 2022

https://aijaa.com/b1DUhT Laskisitteko tuon kp 12 aamun ovisplussaksi... Vahvempaa viivaa ei tullut, nyt alkoi jo haalenemaan...
  10. L

Haaveena vauva 2022

Tänään käyty gynellä aukiolotutkimuksessa ja auki ovat tuubat ja myös kohtuontelo aukesi täydellisesti, eli kaikki sillä saralla hyvin. Nyt kp 8 limis oli jo vähän yli 8mm, sanoi oviksen aikaan olevan varsin hyvä. Ja johtofolli myös löytyi, joka sekin passeli 😍 kaiken siis pitäisi olla kunnossa...
  11. L

Haaveena vauva 2022

Mulla olisi huomenna munajohtimen aukiolotutkimus.. vähän jännittää. Onko muuten tietoa voiko ovulaatio olla tapahtumatta esim tosi useassa kierrossa vaikka saisikin joka kuukausi testiin ovisplussan? Ja saakohan yksityiseltä gyneltä helposti lähetettä johonkin hormoniverikokeisiin vai mitä...
  12. L

Haaveena vauva 2022

Jahas, sieltä ne menkat alkoi 😭 voisin jättäytyä hetkeksi listalta pois... Lueskelen täällä taustalla aina välillä.
  13. L

Haaveena vauva 2022

Ei näy vielä menkkoja 🤩 voi kun ne ei alkais!! Oon kyllä nyt loppukierrosta ollu tosi stressaantunut, etten tiedä voiko se siirtää menkkojen alkamista? Mulla yleensä tulee kyllä säännöllisesti joka kuukausi. Mut en nyt vielä innostu, tämä ja huominen aikaa vielä alkaa 🙈 ja ovisplussa oli vähän...
  14. L

Haaveena vauva 2022

Täällä dpo 12 eli huomiselle odotan menkkoja... Yleensä ne alkanut tässä dpo 12-13. Jännittää niin ja tuntuu että pitää vessassa ravata tarkistamassa jatkuvasti 🙈
  15. L

Haaveena vauva 2022

Onnea plussanneet 😍😍 Voi hitsivie, miks nää päivät matelee.. tiedän että vuoto alkaa huomenna tai ylihuomenna, yleensä mennyt niin. Mutta jos ei ala, niin en tiedä milloin mä uskallan testata 🙈 tänään ei oo kyllä ollu oloja mihinkään suuntaan..
  16. L

Haaveena vauva 2022

Oi jännää!! Luulisi että apteekin oma luotettava 😍😍 toivotaan että vahvistuu!
  17. L

Haaveena vauva 2022

Testaa ihmeessä! 🙂 Jännää 😍Mulla kans huomenna dpo 10 mutta en vielä kykene pettymään 😔 Vaikka kovasti uskon etten raskaana ole, mutta siis onko muilla ollut ovulaation jälkeen ja vielä näin dpo 9 paikkeilla sellasta ihmeen tuikkimista munasarjoissa? Ollut melkein joka päivä tuosta dpo 7 alkaen...
  18. L

Haaveena vauva 2022

@Hellu__ voi ei, paljon voimia ❤️😔 joskus oon kuullut että kun vuoto on loppunut, niin saisi alkaa yrittämään? Jotkut kai odottaa myös yhdet kuukautiset... Mä oon kans tuolta raskauskeiju sivulta tilaillut testejä, yleensä mennyt 3-4pvää. Vähän omanapailua. Mulla tuntuu olevan kaikenlaiset...
  19. L

Haaveena vauva 2022

Täällä myös ollut tuossa dpo 6-7 nippailuja alamahalla muutama ja myös munasarjoissa ihme tunnetta.. korona oli täälläkin viimekierrossa, se kierto oli kyllä tosi lyhyt! Tämä kierto vaikuttaa olevan taas normaalin pituinen. Oon pystynyt olla testaamatta, vaikka tänään jo dpo 8 😁 mutta en vaan...
  20. L

Haaveena vauva 2022

Jos tästä kierrosta tulee nega, hyppään varmaan listoilta hetkeksi pois.. tosin mulla on jo nyt varma olo että tämäkin on negakierto. 😔 En varmasti uskalla testata ellei menkat oo myöhässä.. niin hirveä ahdistus iskee aina niistä negatesteistä..

Yhteistyössä