Hakutulokset

1. L

Haaveena vauva 2022

Onnea paljon @Keksi82 :) Täällä ollaan karanteenissa ens viikonloppuun asti, jotain hyvää tässäkin, en pääse ostamaan testejä enkä sen takia ala testaamaan liian varhain :D eli saan testattua aikaisintaan dpo 10.
  2. L

Haaveena vauva 2022

Jaahas, menimpä huvikseni koronatestiin kun pojalla oireita ja päiväkodissa paljon koronaa, ja positiivinenhan sieltä napsahti. Vaikuttaakokohan tuo nyt mahdolliseen hedelmöittymiseen.. toivottavasti ei! Tuosta alkoholikeskustelusta, itsekään en pahemmin juhlimassa käy, mutta kotona saunassa...
  3. L

Haaveena vauva 2022

Paljon onnea @Topukka ja @Mimmimami plussasta 😍 Jospa mä vähän aktivoidun taas... Ollut niin rankat kuukaudet nyt. Mulle vois päivittää dpo 0. Mun ei pitänyt tehdä ovistestiä mutta kaappiin oli jäänyt yksi ja eilen sitten tein ja se oli niin lähellä plussaa että uskon että eilen illalla oli se...
  4. L

Haaveena vauva 2022

Ajattelin jos tässä kierrossa jättäisi ovistestit pois jos saisi näin stressiäkin vähemmälle.. eilen täällä valitin niukasta vuodosta mutta tänään kyllä tullut ihan kunnon vuotoa, tuntuu että nämä vasta alkaa olla lähimpänä mun normimenkkoja, joten ehkä kroppa tästä palautuu. Yritän huomenna...
  5. L

Haaveena vauva 2022

Täällä alkoi tänään kp 1. Oon viettänyt vähän hiljaiseloa, ollut tosi väsynyt... Ihmettelen, kun gyne sanoi ultrassa silloin pariviikkoa sitten, että välttämättä ovista ei tässä kierrossa tuu koska munarakkula oli kasvanut lähes kystan mittoihin, mutta jos ovista ei oo tapahtunut, niin voiko...
  6. L

Haaveena vauva 2022

Vähän omanapailua. Kävin tänään gynellä joka mittasi munarakkulan 30x38mm eli tosi iso! Epäili että olisi yrittänyt puhjeta mutta jäänyt vähän niinkuin kystaksi, mutta sanoi että ei mahdotonta kuitenkaan että vielä munasolu irtoaisi. Onko kellään kokemusta? Ovisplussa oli la, mutta tänäänkin...
  7. L

Haaveena vauva 2022

Onnea @Sadepisaroita ja @Guinevere plussista <3 Ihanaa joulun aikaa kaikille! Mulle sais päivittää dpo 0 :)
  8. L

Haaveena vauva 2022

Mitäs raati on mieltä, tänään talleteltu puolen päivän aikaan ja sain TODELLA vahvan ovisplussan parituntia sitten tässä illalla, mahtaako tämä yksi tallettelukerta riittää? Miehellä alkoi nimittäin vatsatauti joten ei taida tallettelut onnistua muutamaan päivään.
  9. L

Haaveena vauva 2022

@Lili_86 Tsemppiä! Toivottavasti saisit ajan julkiselle. Luulen että mulla kans limakalvo nyt ihan viturallaan kaavinnan takia, kun menkat oli sen oloiset. Toivottavasti saisit jonkun hyvän gynen ja mahdollisesti sitten jotain lääkkeellistä apua jos limakalvon ohuudesta kyse on. Kumma jos eivät...
  10. L

Haaveena vauva 2022

Nämäpä menkat oli oudot, kun kesti vain kaksi päivää. Varasin nyt gynelle ajan, josko sais jotain tilannekuvaa kohdun tämänhetkisestä tilasta...
  11. L

Haaveena vauva 2022

Täällä myös ollut usein ihan oireeton ovis, muutamissa kierroissa tuntenut jotain oireita
  12. L

Haaveena vauva 2022

Toive1993 mulla myös ollut nuo onestepin ovisliuskat ja on mun mielestä ihan hyvin toimineet 🙂 mullakaan ei aina tuu vahvempaa siitä testiviivasta vaan aikalailla yhtä vahvat.
  13. L

Haaveena vauva 2022

@aniiloraK paljon voimia tilanteeseen, varmasti tuntuu pahalta :( Onko tietoa voiko mahdolliseen kohdun ohueen limakalvoon saada jotain lääkkeitä mitkä sitä paksuntaisi? Googlettelin ja tulin tulokseen että mulla mahdollisesti kaavinnan jäljiltä limakalvo ohut, kun menkat on kuin vettä eli ei...
  14. L

Haaveena vauva 2022

Hei kysymys... Mulla on kaavinnan jälkeen molemmat kuukautiset koostumukseltaan kovin sellaista "juoksevaa". Ennen mulla oli mukana hyytymiä ja vuoto oli sellaista limaista. Nyt niinkuin vettä viitsisi mutta kuitenkin siis verta ja aika runsaat. Kivutkin kadonneet. Voiko tää kertoa jostain...
  15. L

Haaveena vauva 2022

Paljon voimia negan testanneille<3 tsemppiä uuteen kiertoon! Jos joku jaksaa päivittää, niin mulle voi kierron pituudeksi laittaa 27-28 päivää :)
  16. L

Haaveena vauva 2022

Nonii kurvashan se täti kylään... Huomiselle eli tiistaille saa laittaa kp 1.
  17. L

Haaveena vauva 2022

@Sofiika @Selis ja @Mimerkki mä en ikinä malta noiden testien kanssa ja oon testannut nyt joka päivä paitsi tänään Dpo 7 alkaen :D toivotaan teille kaikille plussaa <3 Nyt jo kolmas päivä kun tulee kerran päivässä sellasta vaaleanpunertavaa vuotoa pyyhkiessä.. missä menkat? Vois alkaa jo...
  18. L

Haaveena vauva 2022

Siis joku nyt mättää.. toissapäivänä ja eilen tuli pientä vaaleanpunaista vuotoa kerran pyyhkiessä ja ei mitään sen jälkeen. Kaikki finnit ym muut oireet puuttuu mitä yleensä ennen menkkoja on? Mutta testi oli eilen dpo 12 aamulla nega.. ihan siis se herkin. Ei mitään oloja että menkat olis edes...
  19. L

Haaveena vauva 2022

Mulla taas tuntuu että vasta ovisplussan jälkeen limat ym alkaa ja ne kestää yleensä noin 4pvää ovisplussan jälkeen. Siis mulla tuli tänään Dpo 11 sellaista vaaleanpunaista limaa hiukan? Ei kai enää tässä vaiheessa mitään kiinnittymistä tapahdu? Testit ollu negaa, tosin jokaiseen testiin on...
  20. L

Haaveena vauva 2022

Ihania plussauutisia täällä! :) Ja @Fazeriina82 jätä vaan omaan arvoonsa tuollaiset kommentit mitä vierailijalta tuli. Ei mielestäni ollut asiallista ja saisi jättää palstalta tuollaiset pois. Tsemppiä sinulle <3 @Nipaus Voi että, paljon voimia sinulle myös tilanteeseen <3

Yhteistyössä