Hakutulokset

1. L

Haaveena vauva 2022

Tsemppiä, oon pahoillani keskenmenosta. Täällä koettu sama, tosi tipuin tuolta huhtikuisista ja edelleen odotan ensimmäisiä menkkoja, pian ne pitäisi alkaa. Toivotaan että sielläkin pääsee pian uuteen yritykseen :)
  2. L

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

@Suzuki87 ompa ikävää, toivotaan kovasti että pian sinne tarttuisi pieni mukaan ja jaksaisi loppuun asti <3 Onnea myös kaikille plussanneille! Täällä odotellaan edelleen menkkoja kaavinnan jälkeen. Oviksen bongasin tikuilla n. 11 päivää sitten ja se kyl hyödynnettiin mutta plussaa ei nyt...
  3. L

Haaveena vauva 2022

Mä luovutin nyt tän kierron osalta... Alkais vaan ne menkat niin näkisi kuinka kroppa toimii nyt ja pääsis uuteen kiertoon :/ eipä nuo testit tuosta plussaksi muutu... Ja jotain pitäisi varmasti jo näkyä :)
  4. L

Haaveena vauva 2022

Joo tai oikeastaan nyt on dpo 9 varmaan, koska luulin silloin plussaksi kun ilmoitin tuohon listalle, mutta vasta seuraavana päivänä testiviiva oli vahvempi kuin kontrolliviiva eli silloin oli vasta kunnon ovisplussa :) yleensä vain oon tässä vaiheessa saanut herkällä testillä tosi hennon haamun...
  5. L

Haaveena vauva 2022

Onko tietoa voiko ovulaatio silti tapahtua myöhemmin kuin ovulaatiotesti näyttää? Mulla limainen vuoto jatkui ovisplussasta ainakin 3-4 päivää runsaana ja sitten vasta loppui. Testit ollut negaa mutta tänä aamuna piirtyi testiajalla jo tosi haalea viiva eikä se kuivuttuaankaan kokonaan lähtenyt...
  6. L

Haaveena vauva 2022

Mä oon kans noita onesteppejä tässä nyt tehnyt ja testiajalla tulee joku haaleaakin haaleampi viiva mutta sitten kuivuttuaan häviää ja nyt pitäisi kyllä jo jotain näkyä... Eli tais tämä kierto olla tässä :/ mutta ehkä ihan hyvä niin pääsee tulemaan ne yhdet kunnon menkat ensin näin keskenmenon...
  7. L

Haaveena vauva 2022

Minä oon sen sortin testihullu että testasin jo tänään ekan kerran eli dpo 8... No frsun herkkään testiin tuli joku viiva, luultavasti viiva paikka mutta ei ihan tihrustaa tarvinnut ja raskauskeijun herkkään tuli myös joku aivan haluta mutta se katosi kun kuivui... No huomenna uutta testiä...
  8. L

Haaveena vauva 2022

Täällä dpo 6 ja jotain pientä jomotusta oon tuntevinani alamahalla... Mutta ei mitään veristä vuotoa, mulla kyllä koskaan ei oo tullut kiinnittymisvuotoa..
  9. L

Haaveena vauva 2022

Täällä kiirettä pitänyt niin en oo kerennyt tänne kirjoitella.. Nyt oon nähnyt monena yönä hirveitä painajaisia! Ihan toden tuntuisia, ihan ihmeellisiä unia...
  10. L

Haaveena vauva 2022

Onnittelut plussanneille! :) @mamma41 mulla olisi eilen ollut toinen koronarokote, mutta jätin vielä välistä kun oli juuri niitä päiviä jolloin mahdollinen kiinnittyminen tapahtuisi niin en uskaltanut ottaa riskiä... Influenssarokotteesta en osaa sanoa mutta oon ottanut sen aina normaalisti...

Yhteistyössä