Hakutulokset

1. L

Haaveena vauva 2022

Pitää illemmalla lukea paremmin muiden kuulumiset kun on aikaa :)
  2. L

Haaveena vauva 2022

Eilen testattu nega ja en oikein usko että plussaksi muuttuisi, toki tänään illalla voisi vielä katsella mitä testi näyttää. Mutta ihmettelen missä mun finnit?? Yleensä tässä vaiheessa naama on jo räjähtänyt käsiin.
  3. L

Haaveena vauva 2022

Mä en enää usko tässä kierrossa plussaan :/ tai jos nyt huomenna ei mitään näy niin sitten ei näy varmaan ollenkaan...
  4. L

Haaveena vauva 2022

Mä luulen että nuo mun viivat oli vain viivanpaikkoja ja eipä dpo 7 nyt muutenkaan varmaan mitään näy, huoh... Oon aina niin malttamaton. Ei oo yhtään sellainen olo että olis raskautunut...
  5. L

Haaveena vauva 2022

Mulla laski tosi hitaasti sen takia kun oli jäänyt jotain pientä kohtuun, oli vielä siis 5vkoa keskenmenosta koholla. Mutta yhtä hyvin voi olla että kyse olisi uudesta raskaudesta. Seuraa vahvistuuko testit, pidetään peukkuja :)
  6. L

Haaveena vauva 2022

Tai sitten vaan kuvittelin että näen tuossa jotain, kuvassa se ei kyllä niin selkeästi näy kun livenä..
  7. L

Haaveena vauva 2022

Siis antaako nää preckcheckit näin selviä viivanpaikkoja? Ja joo tiedän nyt vasta dpo 7 :D mutta siis ihan tihrustamatta sain kahteen testiin samanlaiset.. mutta ompa näitä ennenkin saatu ja mitään ei oo tarkoittanut. https://aijaa.com/oBEoVR
  8. L

Haaveena vauva 2022

@Topukka ja @halipatsuippa nään molempien omassa jotain viivaa! :) Toivotaan että vahvistuu! @Liljah jospa ovis olisi ollut vähän myöhemmin? Toivotaan että siellä vahvistuisi myös :) Tänään Dpo 6 ja finnit huutaa poissaolollaan, yleensä jo tässä vaiheessa räjähtää :D
  9. L

Haaveena vauva 2022

Tänään Dpo 3 ja voisko aika mennä vähän nopeampaa :D jotenkin sitä on niin malttamaton... Mitään oiretta nyt ei vielä tässä vaiheessa oo, tosin ei oo ollu ikinä ennen plussaa oireita mistä olisi voinut jotain päätellä. Oon myös yrittänyt olla ajattelematta vauva asiaa isommin nyt ja siinä aika...
  10. L

Haaveena vauva 2022

Siis koska nämä hormoninäpyt häviää?? Ollut keskenmenosta asti leuassa kokoajan jotain näppyä ja nyt taas oviksen jälkeen alkaa naama kukkia :( kierrot ollu kyllä säännöllisiä nyt ja ovis tullut siinä kp 14-15 molemmissa kierrossa... Silti kai hormonit jotenkin sekaisin.
  11. L

Haaveena vauva 2022

Mä oon nyt tikuttanut kahdessa kierrossa oviksen ja seuraavana päivänä ovisplussasta tullut araksi alavatsalta munasarjojen kohdalla ja nipistelyä ym.. ehkä myös ollut hiukan paineli arkuutta.. voihan olla että ovis on tulossa nyt :)
  12. L

Haaveena vauva 2022

Täällä oli puhetta tuosta kuivuudesta.. mulla on kans aina menkkojen jälkeen ja ennen menkkoja niin hirveän kuivaa :/ pitäis kans kokeilla jotain apteekin valmistetta ehkä.. inhottavaa... Nyt on myös leuka jatkuvasti ollut tämän keskenmenon jälkeen finneillä, varsinkin ennen menkkoja ja...
  13. L

Haaveena vauva 2022

Kaikille uuteen kiertoon joutuneille tsemppiä <3 Täällä pamahti ovisplussa eli mut voi varmaan siirtää piinailemaan dpo -1 :)
  14. L

Haaveena vauva 2022

Täällä vietetty hiljaiseloa... No palailee nyt tänne kirjoittelemaan :) ovulaatiota odotellessa, nyt kp 11 mutta ei vielä ovistestissä mitään ihmeempää, paitsi että kp8 tuli aika vahva viiva, ei kuitenkaan plussa ja se on nyt siitä haalistunut.. mulla myös yhdellä hyvällä ystävällä nyt...
  15. L

Haaveena vauva 2022

Mulle saa siis päivittää kp 3 :)
  16. L

Haaveena vauva 2022

Mulle voisi päivittää kp 1. Mä uskon että mulla oli tässä kierrossa ovis samana päivänä kun tuli ovisplussa kun oli niin selvät kivut. Voiko se olla samana päivänä kuin plussa? Oon kyllä helpottunut nyt kun menkat alkoi vihdoin, vaikka nämä on aika niukan oloiset... Yleensä kun kuulee että...
  17. L

Haaveena vauva 2022

Täällä alkoi tuhru joten saa nähdä onko tänään vai vasta huomenna kp 1.
  18. L

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

Hyvä jos vuoto ainakin loppunut/ vähäistä :) toivotaan että hormoni tippuu myös nopeaa! Mullahan vuoti 4 viikkoa ja välillä oli melkein loppu kunnes alkoi taas kunnolla uudelleen mistä heräsi epäily että kohtuun jäänyt jotain :/
  19. L

Haaveena vauva 2022

Täällä naama kukkii niinku viimeistäpäivää! Ajattelin jos huomenna kokeilisin vielä testata, jos vaikka sattuisi ihmeen kaupalla jotain näkymään...
  20. L

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

Vastasinkin sun toiseen viestiin tuolla haaveena vauva ketjussa :) mulla oli arvo vielä 220 neljä viikkoa keskenmenosta (lääkkeellisestä tyhjennyksestä), ja pääsin sitten ultraan ja oli jotain jäänyt joka sitten otettiin kaavinnalla pois. Sitten arvo laski ihan muutamassa päivässä. Mutta oon...

Yhteistyössä