Hakutulokset

1. P

Helmikuiset 2019

Ajattelin nyt aika avoimesti jo töissäkin puhua raskaudesta, kun näkyy ilmeisesti aika selvästi. Yhden kanssa kun puhuttiin lomista, niin kysyi sitten siinä samassa, että koska mun äitiysloma alkaa. Vaatteilla saisi vielä helposti peitettyä, mutta en ole jaksanut vaan olen ollut ihan samoissa...
  2. P

Helmikuiset 2019

Mun tuli kans viikonloppuna syötyä salmiakkia/lakritsia, vaikken edes tykkää, mutta sitä oli kakussa. Ajattelin, ettei niin pieni määrä haittaa.
  3. P

Helmikuiset 2019

Oon yllättynyt, että jo tässä vaiheessa napa on muuttanut ulkonäköä. ei se ulos ole vielä pullahtanut, mutta on selvästi matalampi ja jos sormilla painaa siitä sivuilta, niin tulee ulos asti. En ollut aiemmin kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta eilen peilin edessä huomasin.
  4. P

Helmikuiset 2019

Mulla on istukka takana niin varmaan siksi tuntuu liikkeet helpommin. En meinaisi myöskään malttaa odottaa rakenneultraa, siihen tosin vielä kuukausi melkein aikaa. On vasta 21+2.
  5. P

Helmikuiset 2019

Mullakaan ei varsinaisia ruokahimoja ole, mutta edelleen suolainen maistuu hyvin ja makea ei. Nyt kyllä makeaa voi ihan hyvin mielin jo syödä ja se maistuu hyvälle, jos on tarjolla, mutta ei tule itse ostettua tai tehtyä toisin kuin ennen. Ennen söin joka päivä jälkiruuan. Ruisleipää tekisi...
  6. P

Helmikuiset 2019

Kyllä uskon nyt, että ne mitä tunsin oli liikkeitä, koska niitä on tuntunut muinakin iltoina ja tänään juuri nyt tuntuu (rv 16+5). Mulla oli tällä viikolla neuvolalääkäri. Lääkäri nopeasti ultrasikin, oli ihan kiva nähdä, että kaikki näyttäisi olevan kunnossa :) Rakenneultraan kun on vielä...
  7. P

Helmikuiset 2019

Mietin, tunsinko jo liikkeitä vai kuvittelinko vaan. Olen yrittänyt välillä keskittyä, josko tuntuisi, mutta ennen eilisiltaa en ole tuntenut mitään. Eilen nukkumaan mennessä kuitenkin tuntui ensin muutaman kerran peräkkäin kuplintaa, tuntui vähän samalta kuin elohiiri, sitten vähän taukoa ja...
  8. P

Helmikuiset 2019

Flunssa iski ja nyt oon kipeenä kotona. Meillä on töissä nyt tosi raskas vuosi ja oon oikeestaan ihan tyytyväinen siihen, että olen kipeänä kotona, enkä terveenä töissä. Harvoin on näin, mutta nyt on. Samoin olen iloinen siitä, ettei tarvi jaksaa kesään asti vaan saa jäädä jo puolivälissä pois.
  9. P

Helmikuiset 2019

Mulla oli kanssa muutama päivä voimakasta päänsärkyä. Mulle muutamakin päivä on poikkeus, yli 10 vuotta varmaan aikaa edellisestä päänsärystä, joka ei ole johtunut flunssasta tai vastaavasta. Päällystin tänään miehen vauva-aikojen äitiyspakkauksesta tulleen makuupussin. Ehjä, mutta ulkopuolelta...
  10. P

Helmikuiset 2019

Meillä alkaa olla jo tässä vaiheessa enemmän tavaraa kuin oli suunniteltu. Kuitenkin kun haluan päästä edullisesti ja ostaa mieluummin käytettynä, niin hyvä aloittaa hankinnat jo ajoissa. Ostanut olen vasta muutamalla eurolla kirppikseltä kestovaippoja, kun mieluummin käyttäisin niitä kuin...

Yhteistyössä