Hakutulokset

1. P

Helmikuiset 2019

Tänään 15+0 ja oli ekaa kertaa harjoitussupistuksia. Yllätti jonkun verran, en ollut odottanut näin aikaisin, vaikka eihän siinä mitään epänormaaliakaan ole.
  2. P

Helmikuiset 2019

Mua ärsyttää yleensäkin ulkonäön kommentoiminen (vaatteita toki saa kehua tai vaikka uutta kampausta, mutta tyyliin paino, nenän muoto ym), vaikka se tarkoitettaisiinkin hyvällä. Mua usein kehutaan hoikaksi ja se ärsyttää tosi paljon, tulee sellainen olo, että mua pidetään jotenkin...
  3. P

Helmikuiset 2019

Luulen, ettei mulle ole tullut painoa lisää. En omista vaakaa ja toinen neuvolakäynti on vasta elokuun lopulla, joten varma en ole. Mulla ollut ihan alusta asti vaivanneen ummetuksen (epämukavan täysi olo vatsassa koko ajan + kipuja etenkin paksusuolessa) takia aika huono ruokahalu. Nyt olen...
  4. P

Helmikuiset 2019

Meillä ekalla neuvolakäynnillä sanottiin, että kymppiviikon jälkeen voidaan kokeilla doppleria ja kuunneltiinkin 11+1. Kovin pitkään ei saatu kuulumaan, mutta pari kertaa lyhyesti.
  5. P

Helmikuiset 2019

Mulla oli jotain pientä flunssan alkua kuukausi sitten, mutta jäi parin päivän lieväksi kurkkukivuksi. Olen yleensä kyllä aika herkkä saamaan flunssia. Olin ultrassa ja koon perusteella viikkoja vain 3 päivää vähemmän eli laskettu aika pysyi samana. Oli liikkuvainen ja välillä paikallaankin...
  6. P

Helmikuiset 2019

Omille vanhemmilleni olen jo kertonut, miehen vanhemmille ei vielä. Sen jälkeen kun oli kuunneltu sydänäänet dopplerilla, olisin jo voinut heillekin kertoa, mutta en osannut ottaa asiaa oikein puheeksi eilen kun nähtiin. En tajua, miksi mies ei voi itse kertoa, kun kuitenkin hänen sukulaiset...
  7. P

Helmikuiset 2019

Kuunneltiin neuvolassa dopplerilla ja sydänäänet löytyi :) Eri terveydenhoitaja kuin viime kerralla ja näistä kumpikaan kai ei ollut se mun "oma" ja puhelimeenkin on vastannut eri, kun on kesälomat nyt kesällä ollut menossa, mutta mukavia ovat kaikki olleet.
  8. P

Helmikuiset 2019

Mulla tuli myös vaaleanpunaista/punertavaa vuotoa pyyhittäessä 6+1 ja uudestaan eilen ja tänään 10+6 aamulla ruskeaa. Olen vähän huolissani, vaikka kipuja ei ole ollut kuin pientä, mitä koko raskauden ajan. Enemmänkin tuntemuksia kuin kipuja. Pahoinvointi loppui jo 8+5, mutta muut oireet on...
  9. P

Helmikuiset 2019

miisumaasu, meillä ei mies tule neuvolakäynneille mukaan paitsi jossain vaiheessa kai isyyden tunnustaminen neuvolassa. Tai ehkä saattaa tulla, jos sattuu joku neuvolakerta loman ajalle. Ekaan ultraan pääsee myös mukaan, kun on lomalla, mutta toisesta ultrasta ei vielä tietoa, pääseekö. Olen...
  10. P

Helmikuiset 2019

Wannabc, mulla on ollut aika helppo salata töissä, kun kesällä on omassa yksikössä kevyempää hommaa ja vähemmän työntekijöitä kuin muuten ja tämän viikon taas olen ollut vieraassa yksikössä, niin ei kukaan tiedä, ettei minulla ole tapana normaalisti syödä parin tunnin välein. Syöminen on onneksi...
  11. P

Helmikuiset 2019

Kävin tänään neuvolassa ja mietittiin laskettua aikaa vielä sen perusteella, minkä pituisia kierrot yleensä ovat ja päädyttiin siirtämään sitä viikolla neuvolan puhelimessa antamasta ajasta. Eli nyt olisi 7+2. Voisi päivittää la 10.2. Saa nähdä muuttuuko vielä ultrassa. Mulle olisi voinut...
  12. P

Helmikuiset 2019

Mulla on nyt rinnat kasvanut. Oltiin juhannuksena vaan kotona niin olin ilman rintsikoita muutaman päivän, mutta tänään ei mahtuneetkaan kunnolla päälle ja tuli punaiset painaumat työpäivän aikana. Eivät ole onneksi kipeät, nännit vähän arat vaan. Samoin huono olo alkoi perjantaina, on...
  13. P

Helmikuiset 2019

Minäkin odottelen ainakin heinäkuun loppuun ennen kuin liityn fb ryhmään. En ole varma viitsinkö sittenkään, on niin paljon isompi kynnys kirjoittaa omalla nimellä kuin nimimerkillä.
  14. P

Helmikuiset 2019

rust, hyvä että vaikuttaa harmittomalta. Mulla loppui vuoto myös, ei tullut enempää, eikä kipujakaan ole ollut. Mulla ei muutenkaan ole vieläkään mitään oireita. Tai ehkä jotain ihan pientä, mutta niin vähäistä, että voi ihan yhtä hyvin olla kuviteltua tai muusta johtuvaa. Aamulla sain soiton...
  15. P

Helmikuiset 2019

Tänään tuli paperiin pyyhittäessä veristä vuotoa. Housuihin asti ei ole tullut eikä kipujakaan ole sen enempää kuin jo muutaman viikon ollutta pientä nipistelyä. Huolestuttaa silti, vaikka toivonkin, että olisi ihan harmitonta.
  16. P

Helmikuiset 2019

lilia88, mulle kerrottiin neuvolaan soittaessa kuukautisten perusteella arvioitu laskettu aika ja koska mulla on epäsäännölliset kierrot niin sanoi myös, että katsotaan siellä ekalla käynnillä, että onko tarvetta ylimääräiseen ultraan, jotta selviäisi, millä viikolla oikeasti olen. Veikkaan...
  17. P

Helmikuiset 2019

syystyttö, voi ei :cry: voimia Oma tilanne huolestuttaa myös, etova olo ei ole enää jatkunut. Oli silloin yhtenä päivänä ja sen jälkeen ei mitään. Vähemmän huolestuttaisi ilman sitä yhden päivän huonoa oloa, toki voihan se olla, että oli jotain muutakin. Pelkään tehdä uutta raskaustestiä, jos...
  18. P

Helmikuiset 2019

On tullut mietittyä sekä sukupuolta että mitä jos tulisikin kaksoset. Mulla on äidin puolella suvussa jonkun verran kaksosia. Ehkä olisi enemmän tyttötunne, mutta voi johtua vain siitä, että kirppiksellä näkyi niin kivoja tyttömäisiä vauvanvaatteita kun eilen kiertelin :love: Toisaalta taas...
  19. P

Helmikuiset 2019

Silloin kun alettiin yrittää, ajattelin, etten kovinkaan tarkasti noita suosituksia noudata. Nyt sitten kuitenkin kun olen vihdoin (toki monilla menee kauemmin, mutta itsellä alkoi olla jo epätoivoinen olo) raskaana, niin ajattelin listerian mahdollisuuden kanssa olla varovainen. Muuten nuo...
  20. P

Helmikuiset 2019

Kesän kissa, mulla myös ihon kanssa sama juttu. Ei nyt ihan finnitön ole, mutta huippupaljon parempi kuin yleensä. Tänään ollut pientä etomista. Ylihuomenna loma loppuu ja sitten pitää palata töihin muutamaksi viikoksi ennen kuin loma taas jatkuu. Tehdään töitä tiiviisti yhdessä, niin...

Yhteistyössä