Hakutulokset

1. P

Helmikuiset 2019

Puukiipijä / la 3.2 / TAYS/ 28v /ensimmäinen Mulla tulee laskettu aika varmaan vielä muuttumaan, kun kierrot olleet pitkähköjä, mutta tuo on se, mikä neuvolasta sanottiin, kun tänään varasin ensimmäistä aikaa. Olen ollut tosi hyvällä tuulella ja innoissani, vaikka yritän olla intoilematta...
  2. P

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Mut vois varmaan lisätä jo plussanneisiin, toivottavasti en joudu palata takaisin. Kiitos kaikille onnittelijoille ja toivottavasti muillekin tulisi plussia!
  3. P

Tein aamulla testin ja onko tämä viivanpaikka vai plussa? Jotenkin kallistuisin plussan puolelle, mutta kun on keskeltä haaleampi ja reunoilla enemmän väriä. Tosin onhan toi toinenkin viiva keskeltä haaleampi.
  4. P

Menkkatuntemuksia ollut välillä enemmän ja välillä vähemmän jo viikon ajan, muttei vuotoa. Huomenaamuna (kp43) raskaustesti, jos ei ole vuoto alkanut. Jos olisikin plussa, niin peruttaisiin sitten miehen ensi viikkoinen siemennesteanalyysi. Puhuttiin eilen miehen kanssa (toivottavasti) tulevien...
  5. P

Mulla myös oli tänään menkkatuntemuksia, joten eiköhän ne muutaman päivän sisään ala.
  6. P

En ole toukokuun alun jälkeen seurannut tätä ketjua ollenkaan, enkä oikeastaan miettinyt vauvajuttuja muutenkaan. Ollut mukava näin, oli inhottavaa, kun ajatukset pyöri vaan yhden asian ympärillä. Tullut ulkoiltua paljon, kun ollut niin lämmintä. Nyt kun on jo kp 33, niin alkaa taas olla...
  7. P

syystyttö, joo arvelen myös että on noin. Sitten kun joka kerta kun olen tuonne terveyskeskukseen soittanut tai kun käytiin lääkärillä, on tullut kommenttia "täytyy tarkistaa, kun näitä tulee niin harvoin vastaan" paitsi että tämä viimeinen ei sanonut mitään tarkistamisesta. Eli varmaan ei...
  8. P

Viime kerralla lääkäri käski minun varata puhelinaikaa ja käsitin, että riittää kun minä varaan. Nyt kun soitin ajanvaraukseen, niin sanoi, että minun ja miehen pitää kummankin varata soittoajat, ei voi kuulemma kertoa toisen asioita puhelimitse. Vaikka väkisinhän ne tulee esiin, jos kertoo...
  9. P

Lääkärillä käyty ja saatiin lähetteet veri- ja virtsakokeisiin, papaan ja siemennesteanalyysiin. Papa-aikoja vaan oli huonosti saatavilla, vasta toukokuun lopulle. Sen takia meneekin lääkärin soittoaika vasta kesäkuun lopulle, muuten olisi ollut jo toukokuun lopulla.
  10. P

Nyt on lääkäriaika varattu ensi viikolle. Toivottavasti saisi tutkimukset kohtuuvauhdissa alkuun (mitä kyllä epäilen ja toivon, että ehtisi tärpätä jo aiemmin).
  11. P

Mulle voi kanssa päivittää yk11 ja ikä 28v.
  12. P

Nemi_K, toi on tosi kurjaa Mulla nyt kp 22-37 ollut rinnat arat (nännit enimmäkseen, mutta välillä muutenkin) ja tietty koko ajan olleet toiveet, että johtuisi raskaudesta, vaikka yrittää koko ajan itselleen sanoa, että on jotain muuta. Eilen tuli voimakkaat menkkakivut alavatsaan ja selkään...
  13. P

Kumiankka1, pelkään liikaa, että on nega. 2 kertaa olen testannut ja pettymys oli niin paljon isompi kuin menkkojen alkaminen. Jälkimmäinen tarkoittaa kuitenkin uuden kierron ja yrityksen alkamista, kun testi taas pelkkää kuukautisten odottelua. syystyttö, mietin vappua, joka on kp 40, mutta...
  14. P

Lilja<3, Onnea Mulla ollut nyt normaalista poikkeava kierto siinä mielessä, että alavatsakipuja ei ole ollut ja rinnat on nyt olleet jo useamman päivän tosi arat. Aiemmin ollut paljon vähemmän ja max 2 päivää peräkkäin, mutta en uskalla silti pitää tätä minään raskausoireena. Muutenkin aika...
  15. P

syystyttö, mulla on aika epäsäännöllinen, vuoden sisään vaihdellut n. 30-50 päivän välillä (jos ei laske niitä kahta ekaa e-pillerien lopettamisen jälkeen ollutta alle 20 päivän kiertoa). Ovulaation olen arvellut huomaavani pari kertaa n. kp 20 ja kerran kp 37. Bambinen, mulla on vakityö, mutta...
  16. P

Abby87 ihania pentuja
  17. P

Tulipa vanha olo. Löysin tänään päästäni ensimmäisen harmaan hiuksen. Olin aiemmin kuvitellut, että lapsi tulisi aiemmin kuin harmaat hiukset.
  18. P

Nyt ärsyttää. Just alettiin eilen tämän kierron tallettelut ja tänään alkoi aamulla bakteerivaginoosi oireilla. Ei ole ollut e-pillerien lopetuksen jälkeen kertaakaan. Silloin jouduin aina yhdynnän jälkeen laittaa multigyn-geeliä, ehkäisemään bakteerivaginoosia, mutta nyt ei ole tullut...
  19. P

Emmae, mulla vauvakuume on oikeastaan koko ajan yhtä kova, mutta eri kohdissa kiertoa vaan vähän erilaiset tunnelmat. Alkukierrossa on mielessä edellisen kierron pettymykset ja sellainen olo, ettei tule koskaan onnistumaan. Puolivälissä on vähän sellaista kyllästymistä (tosin johtuu siitä että...
  20. P

Nadine88, onnea plussasta, hienosti vahvistunut :love: Mulla sellainen arvelu, että ovis olisi ehkä tässä kierrossa tapahtunut. Tarkkaa päivää en osaa tiedä, kun oireet on olleet niin eri päivinä. Viikko sitten oli alkoi tulla paljon juoksevaa valkovuotoa, sitten perjantaina oli vasemmalla n...

Yhteistyössä