Hakutulokset

1. L

Haaveena vauva 2023

Me lähdettiin selvittelemään, mistä kiikastaa ettei vuoteen ole tullut yhtään plussaa vaikka yksi yhteinen lapsi jo on. Ei olla vielä varmoja lähdetäänkö hoitoihin, mutta halutaan selvittää onko jommankumman terveydentila muuttunut neljässä vuodessa. Katsotaan kierto kerrallaan asiaa 😊 ihanaa...
  2. L

Haaveena vauva 2023

Paljon onnea plussanneille, erityisesti @Millis86 😍 Täällä kp1 ja jotenkin todella väsynyt sekä surullinen olo. Tiedän, että olo tästä kohenee pian, kun kierto etenee. Tänään voisi lähteä mustikkametsään mietiskelemään, niin voi sitten vielä nauttia loppulomasta iloisemmalla mielellä. Nyt...
  3. L

Haaveena vauva 2023

Täällä elellään kierron loppupuolta ja odottelen menkkoja alkavaksi ke-pe. Rusehtavaa tuhrua on tullut nyt jo kolmatta päivää, mikä on minulle epätyypillistä. Aiemmat kierrot tämä vuonna on alkaneet yhdellä/kahdella tiputtelupäivällä (silloinkin koko ajan tasaisesti vuoto runsastunut), mutta nyt...
  4. L

Haaveena vauva 2023

Ferritiinin vaikutuksesta raskautumiseen on vähän ristiriitaista tietoa. Tätä selvensi Sami Onoila Kierron verran toivoa-podcastissä. Jonkun tutkimuksen mukaan voi vaikuttaa alkion kiinnittymiseen, mutta selkeää näyttöä asiasta ei ole. Itse olen kärsinyt alhaisesta ferritiinistä kaksi vuotta...
  5. L

Haaveena vauva 2023

KIitos vastauksista! Sain ajan tk-lääkärille heinäkuulle. Ennen sitä ei oteta kokeita vaan siellä lääkäri kuulemma päättää miten edetään. Tämä lääkäriaika jo rauhoittaa mieltä ja aion nauttia kohta alkavasta kesälomasta 😊
  6. L

Haaveena vauva 2023

Minulle voi merkitä tälle päivälle kp1. Vuosi täynnä yritystä ja seuraavaksi soitan neuvolaan, jos saisi syksylle aikaa ensikäynnille.. oliko niin, että verikokeita määrätään jo ennen ensikäyntiä?
  7. L

Haaveena vauva 2023

Nega testattu tänään. Kierto näemmä venyy muuten vain 😏 ei mitään menkkaoireita, eikä muutenkaan koko kierrossa ollut oireita juuri mitään.
  8. L

Haaveena vauva 2023

Tämä se on erikoinen kierto. Ovulaation aikaa oli vähäisemmät kivut kuin yleensä ja nyt dpo 9 ei edelleenkään mitään alavatsakipuja niin kuin yleensä on. Eikä siis mitään oireita, ei yhtään mitään. Oikeastaan tämä tuntuu aika kivalta, kun pystyy olemaan ajattelematta koko yritystä kun ei mitään...
  9. L

Haaveena vauva 2023

Mut voi lisätä piinailijoihin, tänään dpo 1 (kp16). En tässä kierrossa tikuttanut ollenkaan, mutta edellisten kiertojen oireisiin ja testituloksiin verrattuna eilisen oireet täsmäisi ovispäivään. Kivut oli kyllä vähäisemmät mut limat samanlaiset. Mietinkin, että onko kellään joka on käyttänyt...
  10. L

Haaveena vauva 2023

Tänään on ollut varmaan vaikein päivä koko yrityksen aikana. Kohta tulee vuosi täyteen ja mietin paljon sitä, että hakeutuako hoitoihin vai ei. Ahdistaa. Ajoittain tuntuu, että antaa olla koko homman, että kuitenkin on yksi ihana lapsi, mutta silti tuntuu surulliselta "luovuttaa". Vaikka oon nyt...
  11. L

Haaveena vauva 2023

Kp 1 täälläkin. Eli mikään "oire" ennen menkkoja ei ole oire raskaudesta vaan pms-oireita kaikki😔
  12. L

Haaveena vauva 2023

@Selis en oo vielä testannut. Eilen ei ollut tuntemuksia suuntaan tai toiseen mut tänään taas jomottanut alavatsaa. Yleensä ennen menkkoja ei ole kyllä näin pitkään ollut jomotusta😬 testaan vasta keskiviikkona, mikäli menkat ei oo alkanut. Silloin kyllä pitäis näkyä. Onnea @Siikli 😍
  13. L

Haaveena vauva 2023

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille ❤ Oon vannonut niin monesti, että nyt en tulkitse mitään oireita ennen menkkoja, mutta nyt on sellaisia oireita, joita ei ole ollut aiemmin yrityksen aikana. Tänään on dpo 9 ja eilisestä asti on ollut alavatsa ajoittain niin kipeät, että tekisi...
  14. L

Haaveena vauva 2023

En oo ollut kovin aktiivinen testaaja. Kierrot on vaihdellut 28-34, että jos pisimmän kierron mukaan menisi niin kannattaisi testata vasta 21.5. Koko yritysaikana oon tehnyt vasta 2 r-testiä, mutta ehkä tässä kierrossa vois testata parin viikon päästä mikäli menkat ei oo alkanut😄 Milloin sä...
  15. L

Haaveena vauva 2023

Mulle voi päivittää seuraavaan listaan tälle päivälle dpo 1 ja kiertopäivä 16. Eilen oli ovisoireet ja nyt testit vaan vaalenee joten oletan testin olleen plussa maanantaina. Kipuoireet on mulla siis pahimmat ovulaatiopäivänä ja samana päivänä ilmestyy leukaan finni. Jotain uutta opin tässäkin...
  16. L

Haaveena vauva 2023

Saanko kysyä minkä ikäinen teidän esikoinen on? Mä oon miettinyt kanssa, että pitäiskö miehen käydä testissä, että onko laatu laskenut neljässä vuodessa niin dramaattisesti ettei siitä syystä onnistu. Meillä yksi lapsi ennestään ja silloin yritystä ei tarvittu kuin 3kk. Gyne ei meille...
  17. L

Haaveena vauva 2023

Onnea kaikille plussan saaneille💕 Mä metsästän tällä hetkellä ovulaatiota ja oireet alkaa olemaan sellaisia, että lähiaikoina varmasti on. Olen tikuttanut one step liuskoilla mutta en ole vielä saanut tasavahvoja viivoja. Onko kokemusta kyseisistä testeistä? Haaleneeko viiva ennen ovulaatiota...
  18. L

Haaveena vauva 2023

Mulla oli erikoinen menkkojen alku enkä tiedä, että oisko tänään ollut vasta oikeasti kp 1, koska kolme päivää vaan tuli vähäistä vuotoa. Mitä foolihappoa käytätte? Mä oon syönyt mama-vitamiineja ja siinä on foolihappoa. Oon miettinyt, että vaihtaisinko tuotetta, tuota olen nyt kohta vuoden...
  19. L

Haaveena vauva 2023

Mulle voi laittaa huomiselle kp 1. Tästä kierrosta ei ollut suuria odotuksia, siispä oikeastaan tuntuu aika kivalta että kierto oli nyt vain 28 päivää edellisen 34 päivän sijaan. Koronakin tuli tälle vikalle viikolle sairastettavaksi. Olkoon vuosi 2023 meidän vuosi ❤
  20. L

Haaveena vauva 2022

En muista olenko aiemmin jo kysynyt, mutta voiko luteaalivaiheen pituus vaihdella? Tikutin ovulaatiota digitesteillä kahdessa kierrossa ja luteaali olo toisessa kierrossa 11 ja toisessa 14. Jostain oon lukenut, että luteaalivaihe on kierrosta toiseen sama ja ovulaation ajankohta vaan vaihtelee...

Yhteistyössä