Hakutulokset

1. L

Haaveena vauva 2022

Jes, tänään se pysyvä hymynaama tuli! Ja on kyllä sellaiset menkkakivut mut mitään vuotoja ei ole ollut juurikaan eilisen aamun jälkeen. Eli lasketaanko niin, että ovulaatio on huomenna, dpo 0? Mut voi lisätä listalle Laurenzia 7/21 2.lapsi.
  2. L

Haaveena vauva 2022

Mä oon joka aamu testannut kuuden aikaan ja taidan tän kierron nyt tikuttaa tuolla digillä vain kerran päivässä. Mikäli ei koko kierrossa tuu pysyvää hymynaamaa niin ens kiertoon tilaan jotain edullisempia liuskatestejä tms. Onks niistä suositella jotain selkeää ja helppolukuista tällaiselle...
  3. L

Haaveena vauva 2022

Vilkuttaako se digitaalinen testi hymynaamaa menkkoihin asti, mikäli en saa lh-huippua kiinni? Pitää seuraavassa kierrossa tehdä niin, että tikuttaa kahdesta päivässä. Eikö tuon digitaalisen pitänyt ilmoittaa 24-36 tuntia ennen ovulaatiota?
  4. L

Haaveena vauva 2022

Kyllä raskautuminen on ajatuksissa melkein koko ajan. Hieman helpottanut, kun on mennyt jo monta kiertoa ilman raskautumista ja haluaa suojella itseään jatkuvilta pettymyksiltä. Ovis-testeenkin plussan saaminen on hankalaa. Nyt jo kuudetta päivää vilkuttaa hymynaamaa ja ajattelin, että...
  5. L

Haaveena vauva 2022

Cb:n digin ohjeessa sanotaan, että pitäisi testata aamun ekasta virtsasta joka aamu. Oon miettinyt, että voisko testata ovistuntemusten lisääntyessä myös illalla? Aamulla oli taas vilkkuva hymynaama ja nyt iltapäivällä limat ja kivut lisääntynyt niin kiinnostais tietää että olisko pysyvä...
  6. L

Haaveena vauva 2022

Toivotaan, että ovis ei sattuisi miehesi työreissun ajalle, mutta onhan mahdollista hieman ennakoidakin. Mä tein eilen elämäni ensimmäisen ovulaatiotestit, cb digi (violetti). Näytti tyhjää ympyrää. Tänään näytti heti vilkkuvaa hymynaamaa. Mietin, että kauanko se voi näyttää villkuvaa...
  7. L

Haaveena vauva 2022

Esikoista yrittäessä mietin, etten haluaisi loppuvuoden lasta, mutta hänen la oli joulukuun puolessa välissä ja raskauden edetessä en edes miettinyt tuota laskettua aikaa. Muistan kun työkaveri sanoi, että toivottavasti syntyy vasta tammikuussa. Hän perusteli asiaa, että jos lapsi alkaa...
  8. L

Haaveena vauva 2022

Cb ovistestit on nyt tilattu ja jos ne tulis viikossa, niin ehtii kyllä tulla ennen testauksen alkua. Mulla on ollut monessa kierrossa juuri ennen oletettua ovulaatiota (en oo tikuttanut, mutta oloista päätellyt) veristä vuotoa yhtenä päivänä. Oon miettinyt, että voiko ovulaatioon liittyvä...
  9. L

Haaveena vauva 2022

Oon huomannut tuon saman, että pettymys ei oo enää kovin kova, kun menkat alkaa. Käynyt läpi jo ajatuksia siitäkin, että jos raskautuminen ei enää jostain syystä onnistu. Mulla on ollut myös ferritiinin kanssa ongelmia ja viime kesänä on edellisen kerran tarkistettu ne. Koko ajan syön rautaa ja...
  10. L

Haaveena vauva 2022

Moi, Olen seuraillut ryhmää yli puoli vuotta ja nyt uskallan liittyä mukaan. Täällä tuntuu olevan kivaa porukkaa ja kaipaan vertaistukea 😊 Aloitettiin toisen lapsen yrittäminen viime heinäkuussa ja nyt alkoi yk 7. Ensimmäinen lapsi sai alkunsa kolmannesta kierrosta, joten aika tuntuu nyt...

Yhteistyössä