Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2023

Onpas tosi ahdistavaa tulla lapsen kanssa neuvolaan kun viimeksi kävin keväällä kun ehtisin tulla käymään ennen sen kemiallisen selviämistä 😭 ja kaikki nää vauvajutut täällä ei kyllä auta, onneksi ei sentään ole ketään odottajaa samassa odotustilassa eikä sama neuvolan täti🙈 Mahakivut alkaa...
  2. M

Haaveena vauva 2023

Mulla ei mikään tunnu hikoiluun auttavan nytkin pakkasessa vähän aikaa kävelin ja oli hirvittävä hiki eli ei ole pelkkää yöhikoiluakaan, pitäisi varmaan nukkua ikkunat auki 😄 mulla myös unettomuutta mutta en tiedä tekeekö stressi vai mikä sen
  3. M

Haaveena vauva 2023

Finniä pukkaa naamaan ja kiukku on täälläkin kylässä oon myös ihan älyttömän väsynyt, ajattelin huomiseen lopettaa terolutin enkä usko jatkavani enää tulevassa kierrossa tulipa se kemiallinen silloin keväällä ilman niitäkin. Onneksi nyt pari vapaata niin saa rauhassa olla paska fiilis
  4. M

Haaveena vauva 2023

Ootko käyttänyt lugesteronia vai terolutia? Ihan samat fiilikset turhaan jo useamman kierron syönyt terolutia, tosin luulen ettei mulla se kiinnittyminen olekaan pääsyy
  5. M

Haaveena vauva 2023

Tein äsken ihan negan rfsu varhaistestin en uskonutkaan tähän kiertoon mutta kuitenkin 😭
  6. M

Haaveena vauva 2023

Digiin luotan ehdottomasti, raskaaksi tulin nuorimmaisen kohdalla CB lilan testin kanssa ja toki clomit oli myös, mutta ilmeisesti ei onnistu ainakaan kevyellä hoidolla enää.
  7. M

Haaveena vauva 2023

Jätän nyt alkuviikkoon testauksen, olisin joka tapauksessa joutunut iltapäivällä testaa ja käytän muutenkin vähän joten en oikein halua sitä pahaa mieltäkään kun nega luultavasti olisi kuitenkin
  8. M

Haaveena vauva 2023

Ihan hirveesti tekis mieli testata nyt vasta dpo9, nyt jos tekee taas varhaistesti on vaarana kemiallinen, menen tänään illanviettoon niin silläkin haluisin testaa, tavallisissa ei varmaan vielä näkyisi kuitenkaan?
  9. M

Haaveena vauva 2023

Täällä dpo8 ja hirvee ärtymys ollut jo usean päivän ja selkä taas järkyn kipeä. Mulla oli rinnat kipeät viime kierrossa en kyllä muista oliko ovisaikaan vai jälkeen 🧐 nyt ei ainakaan mitään tuntemuksia ei myöskään yöhikoilua pariin päivään. Yleensä olen terolutin aikana nähnyt paljon unia nyt...
  10. M

Haaveena vauva 2023

Mitä se menoforce sisältää onko muuta kuin salviaa, tiedätkö miten vaikuttaako raskautumiseen? Kyllä on yöhikoilu syvältä nimimerkillä hiukset aina märkänä aamulla 🙄

Yhteistyössä