Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2023

Mä otin synlabilta on kallis n 150€
  2. M

Haaveena vauva 2023

Mä varasin nyt amh uudelleen mittaukseen ja sitten fsh arvon, viimeksi ne lääkärin mukaan oli kunnossa ikään nähden mutta toi karvan häviäminen on tuttua se mulla tapahtunut kyllä jo parin vuoden sisällä. Toivon tietysti etten kokeeseen mene ja tärppää tästä kierrosta mutta enpä juuri enää usko...
  3. M

Haaveena vauva 2023

Mullakin on yöhikoilua pitkin kiertoa nyt taas vaikka ovis juuri ollut, liittyy valvottuihin öihin ainakin vahvasti. Selvästi nyt enemmän hikoiluttaa kun sen shatavari vai mikä se oli aikana. Vuodot myös täällä niukentuneet kesto ei niinkään
  4. M

Haaveena vauva 2023

Onkohan se ihan yksiselitteinen jos on se kotitesti? Ootko käynyt tutkimuksessa?
  5. M

Haaveena vauva 2023

Nyt taisin sekoittaa siihen munasolujen keräykseen mikä ilmeisesti sattuu ja tehdään piikillä, toi kuulostaa ihan siedettävältä☺️
  6. M

Haaveena vauva 2023

Saako kysyä miten se inssi tehdään? Ja miten paljon kipua
  7. M

Haaveena vauva 2023

Mietin miten tukilääkkeen(terolutin) aloitan, jos ovis ollut todennäköisesti eilen, olisko sunnuntai hyvä? En ainakaan aiemmin uskalla aloittaa, se olisi dpo 3 mutta ei varmasti tiedä milloin ovis ollut
  8. M

Haaveena vauva 2023

Onnittelut plussanneille ☺️ Tänään dpo1, lasken näin koska irrotuspiikki pistetty tiistaina ja todennäköisesti ovis eilen. Mieli ei mitenkään hyvä ja tää muumimuki menetelmä kyllä ärsytti joten ei ihan hyvä tunnelma täällä mutta näillä mennään. Talletukset maanantaina, keskiviikkona ja eilen...
  9. M

Haaveena vauva 2023

Mitenhän mahtaa toimia jos ei saa o:ta🤔
  10. M

Haaveena vauva 2023

Joo sillä nytkin mentiin, ei paljon houkuttele enkä luota sillä onnistumiseen, en kyllä tiedä miten pitäisi oikein se tehdä
  11. M

Haaveena vauva 2023

Eilen pistetty irrotuspiikki ja tänään siis tärkeä päivä, yllättäen mies ei taas pysty edes lääkkeen avulla. mä niin inhoan tätä 😭
  12. M

Haaveena vauva 2023

Varasin kuumakivihieronnan nyt vasta tuli mieleen onkohan pahaksi oviksen aikana? Onko kellään tietoa
  13. M

Haaveena vauva 2023

Täällä ei hommailla kovinkaan usein, varmaan ikäkin vaikuttaa, mies yli 50 ja sanoo itsekin että ikä jo vaikuttaa. Lähinnä just ovisaikaan, aloitetaan kyllä useimmiten alkukierrosta. Myös lapset vaikuttaa joutui oottaa että nukkuvat ja sitten on usein itsekin väsynyt, en tiedä miten kun ne on...
  14. M

Haaveena vauva 2023

Sanoin miehelle että olisi hyvä tänään toimia, no en noilla sanoilla mutta ei pätkääkään ole kiinnostunut asiasta 🙄 ihan kiva jos menee hukkaan sen takia.
  15. M

Haaveena vauva 2023

Täällä vilkkuva hymiö aamulla eli piinapäiviä edessä, en nyt hakenut lisää bemfolaa, pistän huomenna vain ovitrellen ja nyt täytyy toivoa että talletukset osuu oikein, luulen vaan että munasolujen laatu vaikuttaa eniten. Mä syön mamaa ja aloitin nyt ubikinonin sitä ilmeisesti olisi hyvä...
  16. M

Haaveena vauva 2023

Mullakin oli amh samoissa keväällä mutta vuosi tuli täyteen pistoksilla yrittämistä tuntuisi vaan että klinikalla vielä saman jatkaminen olisi turhaa jos ei omia kunnollisia munasoluja enää ole, kaksi kemiallista vaan ollut, käsittääkseni se kertoo juuri huonosta munasolun laadusta
  17. M

Haaveena vauva 2023

Tietääkö joku miten flow oviksen ennustaa? Sen mukaan vasta ensi viikon perjantaina joka olisi kp16, olisi mulle varmasti luomukierrossa oikea aika. Nyt pistoksilla tulee aiemmin. Olen välillä poistanut sovelluksen joten ei ole edelliset kierrot siellä muistissa
  18. M

Haaveena vauva 2023

❤️ Ihana kuitenkin kun palasit, voimia
  19. M

Haaveena vauva 2023

Tiedätkö olisiko ollut mahdollista heti siirtyä lahjasoluhoitoon? On ilmeisesti vielä kalliimpaa
  20. M

Haaveena vauva 2023

Te muut nelikymppiset tai niillä main, yritättekö kaikki luomuna tai onko kellään muulla hoitoa? Varmaan selviäisi jos selaisin sivut🙈 aloitan ovistestit huomenna, munasarjassa tuntunut jo kipuilua, toivon myös seitsemän piikin riittävän, näillä mennään taas ihmettä toivoen.

Yhteistyössä