Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2023

Reissussa ollaan en ole testannut uudestaan, ajattelin huomenna tai viikonloppuna kotona, kurjahan se on uusi vuosi aloittaa negalla mutta ei mahda mitään. Näin unen missä tein testin ja siinä oli kaksi vahvaa sinistä viivaa.. muutenkin nähnyt nyt joka yö unia paljon. Tsemppiä ja toivon...
  2. M

Haaveena vauva 2023

Pientä vuotoa ollut tässä illalla joko on tosi lyhyt kierto jäisi 23pv tai sitten olisi kiinnittymisvuotoa mutta onko myöhäinen aika sille jo😥 myös kipuja vähän
  3. M

Haaveena vauva 2023

Onnittelut plussanneille ☺️ Mun pitäisi päättää luotanko tänä aamuna tehtyyn apteekin nega testiin, nyt dpo9 tai 10 ja lopetan terolutin vai testaanko vielä parin päivän päästä uudestaan? Minkäänlaista tuntemusta ei ole että tärpännyt olisi. Huomenna reissuun niin en välttämättä haluaisi huonoa...
  4. M

Haaveena vauva 2023

Tuntuu tosiaan välillä että elämä vaan kiusaa jos on muutenkin vaikeaa, kierto pitkittyy eikä ole plussaa tai sitten muuta ongelmaa. Mulla nyt varma päätös ettei kovempia hoitoja, olen niin stressaantunut tästäkin etten usko kestävöni sitä😥 En usko että olisi tärpännyt nytkään, dpo4 tai 5 nyt...
  5. M

Haaveena vauva 2023

Nyt dpo0 ilmeisesti kun ovitrellen pistin torstaina, tallettelut torstaina ja eilen tänään ei jälleen mies pystynyt ☹️ Näillä mennään ei voi mitään, toivottavasti edes pienet mahikset. Voi testailla juuri ennen uutta vuotta joten jännäksi sitten menee. Tsemppiä kaikille yritykseen
  6. M

Haaveena vauva 2023

Viimeinen hoitokierto, ei mahda mitään selvästi lääkäri sanoi ettei kannata tätä enää jatkaa. Nyt taas kuitenkin näytti tosi hyvältä ja munarakkula oikealla missä oli myös kevään tärppikierrossa.. nostaa tietysti vähän toiveita lisää, nyt kun saisi talletukset kaikki onnistumaan, toivottavasti...
  7. M

Haaveena vauva 2023

Apua kohta on lääkäri pitääkö mun oikeasti nyt lopettaa hoidot tähän kertaan 😭 mitä jos ei pysty? Tietysti toivon että tämä kierto olisi onnekas
  8. M

Haaveena vauva 2023

Hoitokiertoon nyt taas lähdetty, nyt kp 9 ja ylihuomenna ultra, suuria toiveita ei huonon hemoglobiinin kanssa ole mutta tämä pitäisi olla viimeinen hoitokerta lääkäri sanoi että pitää päättää jatkosta. Onhan niitä ollut jo ainakin kuusi ja vain yksi kemiallinen joten ei kannata jatkaa, mutta...
  9. M

Haaveena vauva 2023

Testasin vielä negan aamulla ja jätän terolutin pois, sokerit 9-11 jatkuvasti ja hemppakin huono joten mietin kannattaako viimeistä hoitokertaa ensi kuussa edes käyttää ☹️ tuntuu vaan äärettömän pahalta jättää tähän ja hylätä ajatuskin vauvasta mutta en usko että tällä terveydentilalla raskaus...
  10. M

Haaveena vauva 2023

Aamulla testattu nega, dpo8 tai 9 nyt mutta uskon tulokseen☹️

Yhteistyössä