Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2023

Alkaa vähän olla ovisoireita, huominen on pakko hyödyntää, ovis luultavasti alkuviikosta ja klinikan aika myös toivottavasti parin päivän tauko riittää näytettä varten🤔
  2. M

Haaveena vauva 2023

Mulla ainakaan ei ollut seuranta ultraa tai max kerran riippuu varmaan iästä jos olet nuori niin varmaan kannattaa niissä käydä ja se oli siis ennen ovista että näkyy montako munarakkulaa kehittymässä
  3. M

Haaveena vauva 2023

Varmaan Letrozoleja tarkoitat tableteilla? Seurattuna ei varmastikaan suuri riski, mulla oli 5-6 kiertoa muttei tehonnut. Täällä sama juttu että hoidot mietityttää kun reilu tunti ovumiaan matkaa joten inssin yhteydessä olisi koko päivä varattava.
  4. M

Haaveena vauva 2023

Muistelen että 45 on raja omiin munasoluihin. Mä kohta jo 44, eikä luovutettuja käytettäisi joten saa nähdä mikä on tuomio ensi viikolla 🤔
  5. M

Haaveena vauva 2023

Ensikäynti tulossa klinikalle ja hirvittää kyllä vähän, onko jollain kokemusta munasolujen keräyksestä siis miten kamala toimenpide se on ja miten paljon sattuu?
  6. M

Haaveena vauva 2023

Osaako joku sanoa kokemuksia yksityisistä klinikoista lähinnä kuinka monta kertaa kk täytyisi varautua käymään jos aloittaa hoidot🤔 Joutuuko hoitoihin mahdollisesti jonottamaan? Uusi kierto alussa ja mahdollisuus enää kovemmilla hoidoilla jos niihin uskaltaa lähteä, mietinnässä vielä
  7. M

Haaveena vauva 2023

Punkkuostoksille pitää taas suunnata olisko nyt parempi ottaa se pieni määrä päivittäin vasta oviksen jälkeen mahd kiinnittymisen asti n dpo10 vai vasta pari päivää ennen sitä oletettua kiinnittymistä esim dpo6-10? Vai onkohan tällä mitään väliä🤔 tänään deitti ilta niin otan lasillisen kuitenkin ☺️
  8. M

Haaveena vauva 2023

Nyt on korvakin kipeä 😥 just kun tuntui että flunssa helpottaa, uskallanko ottaa edes panadolia nyt kun ovisaika juuri? Buranaa ainakin vältän viimeiseen asti, korvatippoja täytyy varmaan laittaa jos ne auttaa, että ärsyttää nyt tähän ajankohtaan
  9. M

Haaveena vauva 2023

0.7 muistaakseni kuitenkin alle 1. En osaa vielä päättää haluanko rankempiin hoitoihin
  10. M

Haaveena vauva 2023

Amh kävin just oli jo hyvin huono, fsh oli ihan ok. Näillä pistoksilla siis yritystä ollut jo vuosi nyt vika kierto niillä. En ole varma muista hoidoista, ikää jo jonkin verran yli 40 🤔 tsemppiä sulle yritykseen 🙂
  11. M

Haaveena vauva 2023

Tänään jo vilkkuva hymiö ja apteekin testissäkin jo alkaa näkyy eli nopeesti se ovis vaan tulee, eilen onneksi saatiin talletukset, tänään ovitrelle ja todennäköisesti ovis siis lauantaina. Toivon niin että olisi ihme kierto ja plussa tulisi, kuopus myös saanut helmikuussa alkunsa 🙂
  12. M

Haaveena vauva 2023

Lila ovis testi vielä nega, ihmettelen apteekin omia ovis testejä kun ei näy siinäkään vielä mitään vaikka liimat sopii hyvin jo lähestyvään ovikseen. Tänään vika bemfola ja huomenna ovitrelle, vähän jännittää tän flunssan kanssa miten tallettelut mutta täytyy yrittää.
  13. M

Haaveena vauva 2023

Tallettelut pitäisi aloittaa ylihuomenna ja kurkku tuli kipeäksi ei voi olla niin huono tuuri että just tällä viikolla, en uskalla ottaa lääkkeitä täytyy vaan toivoa ettei pahene. Vähän alkaa ovis oireita olemaan toivottavasti tulee enemmän kuin viime kierrossa
  14. M

Haaveena vauva 2023

Mä en nyt enää ymmärrä noita kaksoishormoni testejä ollenkaan jos toimivat niinkuin ylempänä jossain selitettiin, ei siinä ohjeessa kyllä sanota että pitäisi aiemmin aloittaa kun normitestit. Mulla nyt kaksi jäljellä ja meinasin tehdä ne ennen ovitrellen pistoa mutta en nyt tiedä 🤔
  15. M

Haaveena vauva 2023

Mulla pitää olla pisteen kodalla ennen kuin alkaa pistää mutta olen vain laittanut koko 250 aina kerralla epäilen ettei se näy kynässä jos laittaa vähemmän kerralla kun nollaantuu vasta kun koko annostus mennyt
  16. M

Haaveena vauva 2023

Amh vastaus tuli 😭 reilusti laskenut arvo jo paljon alle 1, kertonee juurikin siitä että tuskin omista munasoluissa enää mihinkään
  17. M

Haaveena vauva 2023

Fsh arvo on ihan samoissa kuin viime vuoden keväällä, amh tulosta vielä odottelen, eipä se sinänsä mitään kerro laadusta. Vaikea uskoa että inssistä olisi hyötyä enää meille kun omat munasolut niin huonot
  18. M

Haaveena vauva 2023

Onko kenenkään mies käynyt mittauttamassa testosteroni tasoja lapsettomuus selvittelynä? Mietittiin tässä vain että voisi olla aiheellista käydä koska ilmeisesti voi vaikuttaa 🤔 luin vaan tästä ja jäin miettimään
  19. M

Haaveena vauva 2023

Uusi kierto alussa, mietin kun tallettelut olleet ongelmana jos kokeilisi aloittaa vasta kun cb lila testi näyttää vilkkuvaa jos saisi edes hyödynnettyä oleelliset päivät ennen kuin miehellä paineita liikaa, kuulostaako yhtään järkevältä? Tarkoitus tämä kierto ja sitten soitan ensikäynti aikaa...
  20. M

Haaveena vauva 2023

Tänään kp30 eikä vieläkään vuotoa, maanantaina amh ja fsh kokeet ja ne pitää muistaakseni ottaa 3-5 päivinä, maanantaina jo lopetin terolutin että on ihme kun ei jo ala. Hirveän kylmä on kokoajan hikoilu nyt muuttunut paleluksi. Flo ennustaa huomiselle että voi pitääkin paikkansa

Yhteistyössä