Hakutulokset

1. M

Lapsettomuushoidoissa olevat

Miten se ihan käytännössä tehdään? Ollaanko siellä koko päivä ym, kaikki tieto kelpaa 🙂
  2. M

Inssin käyneet voitteko kertoa ihan käytännön kokemusta siitä? Toivon että toukokuun kierrolle jo saisi sen mutta saa nähdä toivon myös jotain lääketukea edelleen kiertoon, lääkäri mainitsi menopurin mutta ajattelikohan ivf varten🤔 en ole siitä kuullutkaan ja ivf ei siis mennä. Maksaako se...
  3. M

Onko teillä muilla 40v ylittäneillä pms oireet vahvistuneet? Mietin vaan liittyykö ikään, en tullut kysyneeksi ovumiassa, nytkin päiviä ennen on rinnat ihan painavat, kipeät ja mieliala heittelee hirveästi
  4. M

Kellään tietoa noista insseistä että onko ne miten ajoitettu ovikseen? Onko esim ovisplussa päivä mahdollinen vai miten ne päättää ne? Olen nyt pohtimassa sitä vaihtoehtona, tuskin huhtikuussa ehtii kun ei lääkäri ole vielä soittanutkaan, mutta toukokuussa ovis ajoittuu juuri helatorstain ajalle...
  5. M

Täällä ei ainakaan joukukuista tule ☹️ dpo9 ja testasin tänään kun en halua turhaan elättää toiveita. Vielä enemmän hoidot mietityttää kun talletukset osui niin nappiin että miten inssi enää mahiksia parantaisi. Inhottavaa aikaa tää loppukierto vain odotella.
  6. M

Sehän se on kun me ei olla lahjasoluhoitoon lähdössä niin tuntuu aika toivottomalta yritykseltä kokonaisuudessaan. Aika pieni mahdollisuus että ivf hoidossakaan juurikin se mahdollisesti yksi toimiva munasolu sieltä löytyisi. Mulla lisäksi perussairaudet vaikuttaa mm diabetes Siksi olisinkin...
  7. M

Haaveena vauva 2023

Sama täällä, kiva kun hiukset märkänä herää ja tuntuu että kasvotkin on turpeamman oloiset kun hikoaa hirveästi. Mulla ei se Q10 auttanut siihen yhtään. Tsemppiä!
  8. M

Mulle ei ole vieläkään kirkastunut yhtään mitä päättää hoitojen suhteen, rahatilanne on huonompi kuin luulin eikä missään nimessä voida ottaa velkaa ivf varten. Nyt pyörittelen sitä onko järkeä yrittää inssiä kun omat munat on sitä mitä on eikä tuskin luomua parempi tulos, herättääkö se turhaan...
  9. M

Haaveena vauva 2023

Tänään asiakas sanoi minulle että onpa sulla maha kasvaneen näköinen oletko raskaana, voin sanoa että hyvin pahalta tuntui 😭 eihän sitä tietenkään saa näyttää täytyi vaan vitsailla takaisin että en tietääkseni.. naiselle on ilmeisesti lupa sanoa mitä tahansa 🙄
  10. M

Mulle tosiaan sanottiin ovumiassa tällä viikolla että yli 43 vuotiailla yli 90% munasoluista on kelvottomia ja ivf hoidosta hyötyy tosi harva, mä en tätä tiennyt ja kovasti jäi mietityttämään kannattaako ivf lähteä ollenkaan. Meilläkään ei varsinaista syytä mutta ikäni vaikuttaa jo paljon...
  11. M

Haaveena vauva 2023

Koko nimiä ei käsittääkseni saa laittaa J.A on nimikirjaimet, luin jo etukäteen hänestä hyviä kokemuksia, naislääkäri ☺️
  12. M

Haaveena vauva 2023

Ovumia käynnin tulosta, lääkäri oli tosi kiva. Miehellä kaikki suht hyvin ja mulla tilanne yhtä hyvä kuin aiemmin, ainoa selittävä syy on ikäni eli 43v alkaen yli 90% munista on kelvottomia ja mä siis kohta 44v. Ainoa mikä ärsytti en saanut selvää mistä hoidosta olisi eniten apua, kaikki jää...
  13. M

Miten ratkaisisit hoitajapulan?

Pitäisikö sun mielestä siis hoitajan alunperin hyväksyä että joutuu tehdä ylitöitä koska se vaan "kuuluu"hoitotyöhön? Tai pitää useampaa keikkapaikkaa. Musta nimenomaan järjestelmää pitäisi muuttaa ettei hoitajien tarvii itseään uuvuttaa vaan normityö, on sitten vuorotyö tai päivätyö riittäisi...
  14. M

Haaveena vauva 2023

Saako kysyä oliko sulla joku hoito päällä vai ovatko follikkelit luomuja 🙂
  15. M

Luinkin mielenkiinnosta kaikki vanhat tekstit ja jäin ihmettelemään kun letro kierroissa oli kehittynyt useampia munarakkuloita kuin pistoshoidoissa, otan senkin mukaan ja kysyn, ei kai sillä voi merkitystä olla kun ei pistoksetkaan tuottaneet tulosta
  16. M

Mietin kun ensikäynti tulossa ja siinä pyydetään ottamaan mukaan kaikki tiedot edellisistä hoidoista niin mistä ihmeestä ne saa? Kannastako pitäisi sivutolkulla tulostaa vai mitä sillä tarkoitetaan 🤔
  17. M

Onko löytynyt syytä miksi kohdun limakalvo liian ohut? Mulla ilmeisesti vain ikä vaikuttaa, ovulaatio ainakin testin mukaan tapahtuu. Lähes vuosi mentiin pistoshoidoilla tuloksetta, yks kiinnittymisyritys viime vuonna eikä sitten mitään. Sitä ennen oli jo tbl hoito. Kaksi kolmesta lapsesta...
  18. M

Haaveena vauva 2023

Hyvillä mielin odottamaan ensikäyntiä talletettu eilen ja vielä tänä aamuna, olisihan ihan mahtavaa jos tulisin tärppi ennen hoitoja ☺️
  19. M

Haaveena vauva 2023

Joo niin ohje oli, mennään nyt kahdella päivällä että pystyy edes tän päivän hyödyntämään
  20. M

Haaveena vauva 2023

Tänään napsahti hymynaama ovistestiin, tänään voidaan tallettaa mutta ei taida auttaa, sitten pakko pari päivää näytteen vuoksi odottaa vasta tiistai iltana pystyy uudestaan taitaa olla ovis jo ohi silloin mutta en nyt ala perumaan aikaa koska tuskin luomusti mitään tapahtuu kuitenkaan.

Yhteistyössä