Hakutulokset

1. ladygreen

Heinäkuiset 2018

@Neasyos ”oppikirjan” mukaan mentäessä tulisi 5+ viikoilla näkyä digissä 3+. Eli eikun testin ostoon vaan ;) @uip mulla taisi olla dpo 18 täysin tasavahvat viivat :) hyvältä näyttää viiva!
  2. ladygreen

Heinäkuiset 2018

Huh, tänään (dpo 22) näytti digi vihdoin 3+ :love: Nyt lopetan testailun. Jos oireita mainitsen, niin turvotus, ummetus, painaessa tai rintsikat pois ottaessa tissit arat, väsymys (eilen nukahdin yöunille klo 20) ja mielialavaihtelut. Mies on aika kovilla mun kanssa, mutta ihanan ymmärtäväinen...
  3. ladygreen

Heinäkuiset 2018

@Miiiii onko testit kuitenkin vahvistunut eikä haalistunut? (n) @jamma hyvä pointti sinulta, että kaikki tunnumme olevan huolissaan oireettomuudesta, niin ehkäpä se tosiaan on aivan normaalia vielä tässä vaiheessa :) Ihanaa, kun meitä alkaa olemaan jo ihan mukava määrä plussanneita (y) Täällä...
  4. ladygreen

Heinäkuiset 2018

Mullakin näytti vielä tänään (dpo 20) digi 2-3, mutta en nyt hätäänny tästä. Toivon että, ensi viikolla digi antaisi sen kauan toivomani 3+. Kokeilen seuraavan kerran testata sitten parin päivän päästä :cool: 4+6
  5. ladygreen

Heinäkuiset 2018

@Miiiii mä oon liuskoja tutkiessani huomannut, että jokatoinen liuska on vahvempi. Eli tässä kai tulee se, että HCG tuplaantuu joka toinen päivä. Mullakin näytti ennen tasavahvoja viivoja edeltäneenä päivänä että olis viivat jopa haalistunut, mutta vertailussa huomasin selkeä ”yhteyden” viivojen...
  6. ladygreen

Heinäkuiset 2018

Huh, täällä tullut iltaa kohde etova olo ja muutamana iltana ollut särkyä alavatsalla. Toivottavasti kaikki kuitenkin hyvin.. (n) jokaisella vessareissulla pelkään näkeväni tuhrua. Omatkin oireet on olleet aika minimaalisia ja välillä epäilen itseäni että mahdanko vain aiheuttaa nämä oireet...
  7. ladygreen

Heinäkuiset 2018

@charleene Huh, samoilla linjoilla turvotuksen kanssa. Kohta pakko ostaa mamma housut kun napin joutuu iltapäivästä avaamaan. o_O Mulla on sovelluksista käytössä preglife (tykkään) ja sitten Vau.fi odotus :) Tänään tuli vihdoin täysin tasavahvat viivat testiin (dpo 18) ja sunnuntaina uskallan...
  8. ladygreen

Heinäkuiset 2018

Täällä on käytössä foolihappo, mama monivita, raskaus omega sekä lisä D vitamiini. Syön normaalistikin paljon vitamiineja :) Uskaltaudun ehkä viikonloppuna varaamaan varhaisultran, neuvolaan en vielä pitkään aikaan uskalla soittaa (n). Mitenkä muut, onko neuvolaan oltu jo yhteydessä? 4+2
  9. ladygreen

Heinäkuiset 2018

Tänään ollut jälleen aivan tajuton väsymys. Myös iltaa kohden on turvotus taas lisääntynyt valtavasti. Ruokailun jälkeen tuli myös hetkellinen pahoinvointi, joka onneksi lähti pois. Tämä väsymys on kyllä jotain todella järkyttävää. Sängyssä olen jo 21.00 aikaan ja päivällä voisin moneen...
  10. ladygreen

Heinäkuiset 2018

Täällä on oireina ollut jatkuva väsymys, johon osin saattaa vaikuttaa myös lugesteronin käyttö. Sen lisäks ollut ”ihanaa” ummetusta ja tissit (etenkin nännit) on herkkänä. :rolleyes: Turvotus on myös aivan jäätävä, etenkin iltaisin näyttää siltä että viikkoja olisi reippaasti enemmän :D Ootteko...

Yhteistyössä