Hakutulokset

1. ladygreen

Heinäkuiset 2018

@Neasyos näin viime yönä unta että kuuntelin vauvan sydänääniä ja sain mittariin koko ajan lukeman 120. Tainnut jäädä sun eilinen kommentti alitajuntaan :D Kuunnellaanko ekalla neuvolakäynnillä sydänääniä? Ja mahtaako niitä kuulua vielä 10+0 viikoilla? Kauhee hinku olis saada taas jotain...
  2. ladygreen

Heinäkuiset 2018

Täällä on pahoinvointi pikkuhiljaa alkanut helpottamaan. Edelleen tulee pahoinvointi hetkiä ja tälläkin viikolla joutunut vielä halailemaan pönttöä, mutta ei enää niin usein ja pitkäkestoisesti. Tosin tästähän lähtee mielikuvitus laukkaamaan, että onhan kaikki vielä hyvin. Ei auta muu kuin...
  3. ladygreen

Heinäkuiset 2018

Eilen ja tänään ollut todella pelonsekaisia tunteita. Pelko siitä että onko kaikki kunnossa ja päättyykö tämä raskaus onnellisesti pyörii mielessä. Mua on vähän pistellyt kohdusta, mutta yritän ajatella että johtuisi kohdun kasvukivuista. Pystyisipä rentoutumaan ja saamaan positiiviset ajatukset...
  4. ladygreen

Heinäkuiset 2018

@Neasyos mullakin on vähän epäselvää että milloin tuo np-ultra on.. mulla on ensimmäinen neuvola aika viikon päästä ja heti seuraavana päivänä eka neuvolalääkäri. Tehdäänkö siellä siis pelkkä ultra vai jo np-ultra? (n) Mä en myöskään ole saanut mitään esitietolomakkeita täytettäväksi o_O. On...
  5. ladygreen

Heinäkuiset 2018

Ihanaa, onnea uusista plussista :love: @eevas vitsi oot reipas! Mulla ittelläni jäänyt kaikki liikkuminen ja tuntuu siltä että olisin lähes invalisoitunut. Sun kommentin innoittaman ajattelin että raahaan itteni tänään kävelylle, tekee raitis ilma hyvää. Tänään alkoi aamu taas oksentamisella...
  6. ladygreen

Heinäkuiset 2018

Onnea @satutytti hyvistä ultra kuulumisista (y) Täällä ollut tosi rankka viikonloppu takana, lähinnä tuon pahoinvoinnin takia, mutta tänään onneksi ollut paljon parempi päivä. Ehkä tämä vielä tästä! Mulla olisi ensi viikon keskiviikkona eka neuvolakäynti, mutta joudun siirtämään sen...
  7. ladygreen

Heinäkuiset 2018

Ihanaa että hyviä ultrauutisia tullut taas tänne :love: Mä oon kertonut raskaudesta omalle äidilleni ja pakon sanelemana yhdelle työkaverille, joka toimi vähän liiankin tarkkasilmäisenä pikkujouluissa. Muilta ajattelin pantata tietoa jouluun asti. :) Täällä on oireina edelleen aika rajukin...
  8. ladygreen

Heinäkuiset 2018

Huh tämä aamu alkoi taas mukavasti pönttöä halailemalla. Mies ilmoitti että lopettaa kahvin juonnin kotona siihen asti että mun oli paranee <3 Soitin eilen vihdoin neuvolaan ja eka käynti on parin viikon päästä. 7+2
  9. ladygreen

Heinäkuiset 2018

Täältä tullaan myös onnellisten uutisten kanssa ultrasta. Kaikki oli juuri niinkuin pitää ja siellä se pienen sentin sydän sykki! :love: Uskomaton fiilis! <3 7+0
  10. ladygreen

Heinäkuiset 2018

Tervetuloa uusille mukaan ja onnea plussasta :) Täällä on pahoinvointi palannut (valitettavasti), mutta se kyllä vähän rauhoittaa mieltä. Tänään oli lounaan jälkeen pakko käydä halailemassa pönttöä :sick: tähän taisi vaikuttaa se että ennen lounasta oli pitkä tauko syömisessä. Oon huomannut...
  11. ladygreen

Heinäkuiset 2018

Tää alkuraskaus on kyllä yhtä tuskaa! Tänään ei ole ollut pahoinvointia ja tietenkin olen iloinen siitä. Mutta nyt pelottaa, että entäpä jos kaikki ei olekkaan hyvin, kun niin raju pahoinvointi loppuu äkillisesti kokonaan! :cry: Onneks maanantaina on se ultra, tää on meinaa ihan yhtä piinaa...
  12. ladygreen

Heinäkuiset 2018

@Tähtihetkiä tosi kurja juttu, että ultra aiheutti vain pahaa mieltä tässä tapauksessa. Pidän peukkuja että seuraavassa ultrassa siellä näkyisi jo sykkivä sydän oikeassa paikassa (y) @miniminimini älä vielä säikähdä! Pidä testailussa hetki taukoa ja katso myöhemmin uudestaan. Varmasti viivat...
  13. ladygreen

Heinäkuiset 2018

@Arell_ pahoittelut ja tsemppiä uuteen kiertoon! @Tähtihetkiä olitko laskenut että sulla olis mitkä viikot nyt menossa? Oliko siellä mitään näkymisen arvoista, ruskuaispussia yms? Tosi harmi että joudut odottelemaan seuraavaan ultraan. Siellä varmasti näkyy pikkuinen kun viikot kasvaneet (y)
  14. ladygreen

Heinäkuiset 2018

@tinka28 olipa hyviä uutisia ultrassa, onnea :love: Täällä ollaan edelle pahoinvoinnin kourissa, mutta oon alkanut taistelemaan sitä vastaan pienillä ruoka-annoksilla useasti päivässä. Tämä on haasteellista siksi, että melkein mitään ei tee mieli. Pelottaa miten sitä meinaa säilyä työkykyisenä...
  15. ladygreen

Heinäkuiset 2018

Onnea uusille plussasta (y) @Kiira29 voimia sinulle ja onnea tuleviin kiertoihin <3 Tänä aamuna en selvinnyt edes ulos asemalle vaan laatotin mukaan pakattuihin minigrip pusseihin. Pitää ostaa sellainen ”raskaana, ei krapulassa” -pinssi..:sick: 6+1
  16. ladygreen

Heinäkuiset 2018

@charleene kiitos, sitä tosiaa toivotaan! Tänään jouduin töihin mennessä hyppäämään väärällä asemalla pois ja laatotin oikein nätisti kaaressa, muiden ihmisten tuijottaessa vieressä. Toivottavasti muut välttyvät tältä oireelta. Positiivista että oksennuksen jälkeen tuli oikeasti hyvä olo. (y) 6+0
  17. ladygreen

Heinäkuiset 2018

Huh, mulla alkanut lähes koko päivän kestävä pahoinvointi. Tätä ei enää mielikuvituksen piikkiin pysty laittamaan. Ja nyt vastavuoroisesti pelottaa, että ei h*lvetti jos tää jatkuu koko raskauden. :sick: 5+6
  18. ladygreen

Heinäkuiset 2018

Vitsit kuinka monella on jo aika pian varhaisultra. Mä jouduin aikataulullisista haasteista venyttämään ultra ajan 7+4 päiville, vaikka olisin halunnut mennä aikaisemmin. Noh, ei auta muu kuin odotella :rolleyes: Mulla ollut nyt muutamana päivänä sellaista etovaa oloa. Tuntuu kuin kurkussa...
  19. ladygreen

Heinäkuiset 2018

Jes, nyt on varattu varhaisultra 16.11 (y) silloin on 7+4 eli jos jotain on nähtäväksi niin pitäisi ainakin näkyä. Mä en kauheasti kerkeä ajattelemaan raskautta, kun töissä on kamala kiire. Kun vihdoin pääsen töistä kotiin, meen aikalailla heti nukkumaan ja seuraavana päivänä kaikki alkaa...
  20. ladygreen

Heinäkuiset 2018

Tervetuloa kaikille mukaan, ihanaa kun porukkaa tulee lisää, päästään yhdessä ihmettelemään ja pohtimaan näitä raskauksia :) @Tähtihetkiä HCG nousee kaikille yksilöllisesti, joten kyllä varmasti kaikki on hyvin. Testaa uudellen parin päivän päästä niin varmasti viikot nousseet (y) Täällä on...

Yhteistyössä