Hakutulokset

1. ladygreen

Heinäkuiset 2018

Hyviltä viivoilta näyttävät (y)
  2. ladygreen

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

@Fritang pahoittelut tuulimunasta :unsure: pidän hirveästi peukkuja että itsellä ja teillä tärppäisi nyt! Päästäisiin taas samaan ryhmään höpisemään raskauskuttuja ja toivottavasti loppuun asti! :love:
  3. ladygreen

Hei mahtavaa @Fritang, että tulit ”moikkaamaan”, mitä kuuluu ja miten menee? :) Itsellä ensimmäisen km:n jälkeen tärppäsi uudellen maalis/huhtikuun vaihteessa, mutta se osoittautui valitettavasti kohdun ulkoiseksi. Tuli kuitenkin itsestään ulos ja munatorvi jäi. Nyt vähän jännäilen kun samalta...
  4. ladygreen

Itsellä piinapäivät taas menossa, joten voisin tulla tänne listailemaan oireita ja ”oireita” :D Dpo 1 Aamulämpö 36,2 ja päivällä mitattuna 36,8. Vasenta tissiä kutittaa ja alavatsalla painetta. Dpo 2 Al 36,1 ja päivälämpö 36,8. Ei muuta mainittavaa. Dpo 3 Al 36,0 ja päivälämpö 36,8. Kerran...
  5. ladygreen

Lokakuun lapsoset

Moikka, en puhelimella saa jostain syystä poistettua itseäni listalta. Elikkä kerro nyt sitten tarkemmin jos jotakuta helpottaa tieto minun kokemuksestani. Sunnuntaina tuli ensimmäisen kerran pientä vaaleanpunaista pyyhkiessä. Tämä tosin johtui varmaankin siitä että oltiin juuri puuhattu...
  6. ladygreen

Lokakuun lapsoset

@SunSweat28 en tänään oo soittanut, kun niin huonot soittoajat. Nyt onneks niukentunut ruskea tuhruaminen. Yritän sinnitellä nyt perjantain ultraan, ei tässä muukaan auta (n) @Fritang todella paljon voima halauksia ja jaksamisia! Toivon todella että peli ei vielä olisi menetetty sinun osaltasi...
  7. ladygreen

Lokakuun lapsoset

Tsemppiä @Fritang, toivottavasti ultrassa kaikki hyvin! Mä voisin tehdä saman, sillä yön aikana on vuoto lisääntynyt paljon runsaammaksi ja tämä pelottaa todella paljon. Yritän nyt jotenkin pitää mielen kasassa perjantain ultraan ja tulen myös silloin kertomaan että miten kävi. :( Ladygreen 5+4
  8. ladygreen

Lokakuun lapsoset

Mulla ilmesty taas tänä aamuna pyyhkiessä pinkkiä. Soitin lääkärille ja ei ollut kovinkaan huolissaan vaan tosiaan peuhaamisen jälkeen tämä voi olla kovinkin yleistä. Mutta täällä samoilla linjoilla, että ne hommat saa nyt hetkeksi jäädä. Mies on "tyytyväinen" tästä päätöksestä :D Tervetuloa...
  9. ladygreen

Lokakuun lapsoset

@Hiekkasärkkä79 vautsi, sulla ei ole enää pitkä aika ensimmäiseen neuvolaan. Kuunnellaanko jo ensimmäisessä neuvolassa sydänäänet? Ja ehdottomasti samaan mieltä siitä, että tää foorumi on täydellinen paikka purkaa omia ajatuksia ja kuulla muiden samalla tilanteessa olevien kuulumisia :)...
  10. ladygreen

Lokakuun lapsoset

@SunSweat28 voi ei, tosi kurja että kivut ovat yltyneet niin koviksi. Mutta niinkuin @Hiekkasärkkä79 sanoi, niin voivat olla ihan normaaleja kipuja vaikka tietenkin tuollaisesta säikähtää (n) @Fritang testit ovat hyvin erilaisia eikä niitä kannata liikaa tuijotella. Ite ajattelin että cb Digia...
  11. ladygreen

Lokakuun lapsoset

@ajatuksissa mä niin tiedän ton googlettelun tuskan, sieltä tuntuu löytyvän pelkkää murhetta ja tuskaa. Silti sitä ei voi olla googlettelematta. :(
  12. ladygreen

Lokakuun lapsoset

Huh hei,kiitos tsempeistä ja pahoittelen pientä hiljaisuutta, mutta sellainen shokki oli se maanantaina HCG tulos, että ei kauheasti tehnyt mieli enää koko raskautta ajatella. Itkua tuhersin ja kävin kaikki kirjastosta lainaamani raskauskirjat palauttamassa, poistin raskaus sovelluksen ja...
  13. ladygreen

Lokakuun lapsoset

Huomenta, täälläkin alkaa aamut palstaa lukien :D Mulla alkaa menemään hermot näihin joka öisiin heräämisiin ja vessa reissuihin. Heräsin viime yönä taas täysin pirteänä klo 2.40, mutta kyllä se uni sieltä uudelleen tuli. Mulla tämä oli selkein raskauden merkki, sillä normaalisti kun silmät...
  14. ladygreen

Lokakuun lapsoset

Tuohon sukupuoli asiaan on pakko kommentoida, että ootteko katsoneet kiinalaista syntymäkalenteria, että kumpi olisi tulossa? Mä oon tarkistanut siitä kaikkien sukulaisten/kavereiden vauvojen ennusteet ja tähän asti kaikki pitäneet paikkansa. Tuo on ihan uskomaton...
  15. ladygreen

Lokakuun lapsoset

Lokakuisten lista: 27.9. totoro-/23/ensimmäinen/ 1.10. 2.10. Hiekkasärkkä79/kolmas/HYS 3.10. emilllia/24v/2./K-SKS 4.10. 5.10. 6.10. 7.10. 8.10. 9.10. nnipsu!/25/toinen/KHKS 10.10. ajatuksissa/27/ensimmäinen/? 11.10. Toteemi85/31/kuudes/KOKS tai KOS 12.10. 13.10...
  16. ladygreen

Ensimmäinen IVF 2016

Moikka kaikille! Oon aiemmin kirjoitellut tuolla esikoisesta haaveilevissa, mutta meillä kävi niinkin ikävästi, että 1,5 vuoden yrittämisen jälkeen mulla todettiin molemmat munasarjat PCOS tyyppisiksi ja miehellä todettiin spermassa siittiöitä nolla. Nytkun on asiaa saanut sulateltua ja shokista...
  17. ladygreen

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Mä käyn aina säännöllisen epäsäännöllisesti lukemassa täällä kaikkien kuulumiset, itse en jaksa oikein enää kirjoitella mitään kun meillä alkaa hoidot vasta syyskuussa niin, ei tässä mitään muuta voi kun sitten nauttia kesästä. Ja sitä on sitten myös tehty oikein urakalla. :D Ihan vähän kerron...
  18. ladygreen

Oon todella pahoillani sun puolesta! Ei ole sanoja, muuta kuin paljon voimia <3
  19. ladygreen

Mustikk4 hurjan paljon onnea!!! Tulin todella hyvälle tuulelle tuosta sinun plussastasi. (y):love: Meillä meinaa odottelee syksyllä ivf/icsi hoidot joko luovutetuilla tai sitten miehen omilla (jos niitä löytyy), joten mukava kuulla onnistumisia tästä hoidosta! Oliko ensimmäinen ivf hoito kerta?
  20. ladygreen

Ihanaa Toukokuinen :love: Toivon todella, että sulla nyt nappasi. Me ollaan itseasiassa aloitettu samaan aikaan yrittämään. Paljon viivan vahvistumista ja tarrasukkia mukaan! Mä tulin itse nyt vähän skeptiseksi tuon mun viimeisimmän ovisplussan kanssa. Koska Aiemmin mulla ovisplussa on näkynyt...

Yhteistyössä