Hakutulokset

1. ladygreen

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Mä olen tilaillut noita testejä aina raskauskeijusta. On vähän kalliimmat kuin ebaysta, mutta itse olen silti ollut tyytyväinen. Taisi 60 kpl ovistestejä ja siihen kylkeen pari raskaustestiä vajaa 20e. Toukokuinen miten kävi kierron kanssa? Onko plussaa ilmaantunut? :) Mä bongasin kp 10...
  2. ladygreen

Tervetuloa PikkuMyyh ja täysin oikeassa paikassa olet, sillä tämä on tarkoitettu kaikille, jotka esikoisesta haaveleivat ;) Mulla itselläni on vähän samansuuntainen tilanne kuin sulla. Eli mullahan kierrot lähtivät ehkäisyn lopetuksen jälkeen venymään ja venymään. Ovulaation onnistuin yhden...
  3. ladygreen

Noniin, saatiin varattua miehelle nyt tuo simppatesti ja heti tuli helpottuneempi olo. Tänään mulla olisi kp 8 ja toivon, että ovuloisin tässä kierrossa. Se olisi sitten viimeinen yritys ennen hoitojen aloitusta. Jännittävää :) Ja tosiaan tuo Hipeltäjä89 luomuplussa antoi mukavasti toivoa tänne...
  4. ladygreen

Onnea Hipeltäjä89 plussasta, aivan ihana uutinen :love: Toukokuinen kävikö sun miehesi yksityisellä simppatestissä ja oliko teillä erikeen lähete sinne? Mä oon kokenut tämän kohdan näihin hoitoihin lähdössä kaikista vaikeimpana.. Mies käy kokopäiväisesti töissä ja tuntuu että muutenkin todella...
  5. ladygreen

Mulle voi päivittää yk 6... Suunta kohti verikokeita... Äh :(
  6. ladygreen

Mua kiinnostaisi kauheasti se, että kun ensimmäisellä kerralla kävitte vastaanotolla, niin saitko siltä kerralta mitään apuja mukaan vai oliko ensimmäinen kerta lähinnä juttelua? Kun itseä tuskastuttaa ajatus jos tämä ensimmäinen kerta on pelkästään juttelua, sillä yksityisellä minulla selvisi...
  7. ladygreen

Mulla kans toiveena, että kerkeis raskautua (no tietty) ennen lääkäriinmenoa. Jotenkin ahistaa koko ajatus verikokeista ja simppatesteistä ja ensikäynneistä. Mutta kyllä se on pakko mikä pakko mennä sinne lääkäriin käymään, jos ei vauvaa ala kuulumaan.. (n) Toisaalta pitää yrittää miettiä...
  8. ladygreen

Niin ja tuli muuten Huupelson tuosta Toukokuisen kommentista mieleen, että meillä olisi alkamassa nyt toukokuussa lapsettomuushoidot jos ei tärppi ennen sitä käy. Miehen kanssa puhuttiin pitkään hoitoihin ryhtymisestä ja huomasin sen, että isoin este miehelle tuntui olevan sana...
  9. ladygreen

Mustikk4 voi vitsi sulla on jännät paikat, mutta niin myös täällä! Mulla olisi dpo 4 ja oon ihan liian paljon antanu toiveiden nousta, koska oon vaan ylipäätänsä niin innoissani siitä että vihdoinkin on edes se mahdollisuus että voisi olla raskaana! Toivotaan meille molemmille plussia tähän...
  10. ladygreen

Pahoittelut oma napailusta, mutta täällä on tapahtunut jotain uskomatonta.. Meinaa bongasin oviksen, joka olis tulossa joko huomenna tai mahdollisesti ylihuomenna (riippuu onko viiva häipynyt huomenna). Tänään olis siis kp 17.. Nyt mulla vaan sellanen ihmettely menossa että kerkesin eilen ottaa...
  11. ladygreen

Meille tuli kirje suoraan kotiin, missä oli esite hoidoista, mulle ja miehelle omat paperit täytettäväksi, mulle lähete verikokeisiin ja itse kutsu lapsettomuusklinikalla, jossa oli valmiiksi päivämäärä ja kellonaika laitettuna. Itselle on vaan vähän epäselvää se, kun miehen pitää käydä ennen...
  12. ladygreen

MerMer voi harmi jos joudut uuteen kiertoon, pidin sulle niin kovasti peukkuja (n) Eikö sulla oltu määrätty mitään kiertojen kiertopäivien sääntelyyn, esim just terolutia? Ei tarvitsis niin kauaa odotella uuden kierron alkua, jos siihen on joutuminen. Mulle voi päivittää yk5 (vihdoin) :D. Oon...
  13. ladygreen

MerMer toivotaan että kierto tuottais tulosta :love: Paputoive kävin siis yksityisellä saamassa ton diagnoosin näihin mun hullun pitkiin kiertoihin ja hän määräsi terolutit hillitsemään kiertojen pituutta. Kerroin että meillä on lähete julkiselle toukokuussa, niin gyne oli sitten sitä mieltä...
  14. ladygreen

MerMer miten sait gynen määräämään letrot? Tarviiko letroihin siis jotain seuranta käyntejä vai voiko niitä ottaa siis ihan kotona, ilman että tarvii gynellä rampata ultrissa? :cautious: Ja toivotaan että tallettelu tuottais toivotun tuloksen (y)
  15. ladygreen

MerMer toivotaan että nyt tärppää, pidetään peukkuja (y) Gynellä selvisi, että PCO:han se minulla on.. Terolutit kouraan ja lapsettomuustutkimuksiin mars. :cry: Oliko täällä muita PCO:n omaavia?
  16. ladygreen

Mulla ois huomenna se yksityinen gyne käynti ja toiveet on kohonnut aika korkealle. Sellainen "mikä vaan voi olla taas mahdollista" -olo, mutta katsotaan huomenna, että mikä se tuomio nyt sitten on.. Jännittää :X3:
  17. ladygreen

M|RA varasin ajan nyt Mehiläiseen parin viikon päähän, niin voin ainakin sen jälkeen tulla kertoo tänne, kaiken mitä siel tehtiin ja juteltiin. (y) Joo mullakin nää kierrot on aina vaan venyny ja venyny. Joskus teininä mulla oli 8 kk ilman menkkoja, mutta silloin en osannu asiaa yhtään...
  18. ladygreen

Heipä hei naiset. Mä oon käynyt teijän juttuja täällä lukemassa, mutta en ite oikein viitti kirjoitella kun ei tässä mitään muutoksia tapahdu. Tällä hetkellä kp92 ja joka päivä edelleen ovista testattu mutta turhaan. Päätin etten jaksa odottaa julkisen tutkimuksiin vaan meen käymään yksityisellä...
  19. ladygreen

Mustikk4 pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! Toi on kyllä niin inhottava tunne kun tajuaa että luomuplussan mahdollisuus on lipuuu joka kierrolla kauemmas ja kauemmas. Mutta pääasia että lähete lääkäriin on tullut, ja mistäs sitä tietää että vaikka pienen avun kanssa tärppääkin heti...
  20. ladygreen

pumpulipallero toivotaan, että sitten kun testaamisen aika tulee että siellä jotain näkyisi :love: Ja oli kyllä hyvinkin ihmeellinen, ei kyllä luottamusta herättänyt yhtään. Lähete gynelle tulee 8-30 vuorokauden kuluessa ja ilmeisesti sieltä tulee minulle kirjeitse kutsu gynelle. En malttais...

Yhteistyössä