Hakutulokset

1. L

Haaveena vauva 2020

@Effis ahaa se selittääkin! Täytyy sit seuraavassa kierrossa oviksen aikaan (mikä on tän kierron perusteella varmaan joskus kuukauden päästä (n)) testata vaan eka liuskoilla, muuten menee 25 paketti jo yhteen kiertoon...
  2. L

Haaveena vauva 2020

@Effis jee hyvä! Mullakin tais olla 6 vai 7 peräkkäistä vilkkuvaa ja vasta sitten pysyvä. Mut mulla oli erikoinen tapaus, kun käytin kahta testilaitetta. Ekasta testilaitteesta sain viimesen tikun vilkkuvan, ja sit kun siirryin uuteen testilaitteeseen, antoi se seuraavana päivänä mulle negan! Ja...
  3. L

Haaveena vauva 2020

@Shibali meillä on sellainen tilanne, että ei olla kerrottu yhtään kenellekään, on vain meidän kahden tiedossa tämä yrittäminen. Toki nyt vasta toka kierto menossa. Ajoittain tieto on hankala pitää salaisena, mutta tämä yhteisö kyllä tuntuu just passelilta tähän tilanteeseen! Muutenkin jos ja...
  4. L

Haaveena vauva 2020

Omanapailua tähän väliin. Nyt dp 6, ja eilisillasta alkanut järkyttävä turvotus. Viimeks turvotusta oli paljon, mutta vaan oviksen aikoihin. Näin ne oireet eri vaiheissa kiertoa näköjään senkun vaan lisääntyy (nyt vasta toka kierto minien lopettamisen jälkeen). Viimeksi samoihin aikoihin oli...
  5. L

Haaveena vauva 2020

Joo se on turhauttavaa! Tässä vielä vertailuksi viikko ennen ovisplussaa tehdyt testit, huomaa kyllä et suht vahvoja on, mutta silti tosta meni viikko oikeeseen plussaan: https://aijaa.com/5UI24O
  6. L

Haaveena vauva 2020

@Effis mulla vilkutti 6 päivää, kunnes viimeisestä tikusta sit näytti piikin. Samalla nää perinteiset testit näytti myös sillon plussan. Sitä ennen pc ym. näytti vaan tollasia hailuroita. Ja mullakin kierrot näköjään mitä sattuu ja testasin melkein kolme viikkoa, joten tiedän kans, miten...
  7. L

Haaveena vauva 2020

Kiitos kysymästä, ihan ok tällä hetkellä. Maanantaina tuli vielä ovisplussa, tai siis se piikki sillä digillä ja mun silmään näytti perinteinenkin plussalta. Seuraavana päivänä eli tiistaina olin tuntevinani ovistyylisiä kipuja, toki aivan varma en ole, kun ei ollut yhtä järkyttäviä kun viimeks...
  8. L

Haaveena vauva 2020

Joo tämä toki on totta. Ovulaatio vaan oli viimeksi niin kivulias, ettei se varmasti jää huomaamatta. Lisäksi limaa oli silloin paljon, mutta nyt ei merkkiäkään siitä. No kunhan edes ne kuukautiset tulisi, että edes jotain tapahtuisi, vaikka ei ovulaatiota enää näillä päivillä tulekaan.
  9. L

Haaveena vauva 2020

Ok! En usko siihen, että ovuloisin enää tässä kierrossa. Luulen myös, että tämä kierto venyy sinne 40 päivään. Katsotaan nyt, miten pitkäksi tämä kierto menee ja tuleeko ovulaatioita vielä. Käytössä oli edellisestä ovulaatiosta asti myös geleet, mutta niillä ei näytä olevan vaikutusta, joten...
  10. L

Haaveena vauva 2020

Ei oo tosiaan kun reilu muutama kuukausi. Ehdin innostua vaan, kun ovulaatio ja kuukautiset lopettamisen jälkeen (pillereiden aikan ei tullut ollenkaan) tuli säännöllisesti, mutta innostuin turhaan. Eri liuskoja oon myös käyttänyt, eikä merkkiäkään ovulaatiosta. Sillon kun sen ovulaation...
  11. L

Haaveena vauva 2020

Taidan pitää taukoa täältä, kun tuntuu, että kaikki on pysähtynyt paikoilleen. Tosiaan nyt kp 24, eikä ovulaatiota. Testit näyttänyt jo viikon korkeaa estrogeenitasoa, mutta piikkiä ei edelleenkään näy. Viime kierron ovulaatio ja menkat näköjään vaikutti turhan hyvältä, koska kroppa ei toimi...
  12. L

Haaveena vauva 2020

Pelkkää omanapailua taas. Kierto sen kun venyy ja venyy, kun ovista ei kuulu eikä näy. Nyt jo viides päivä kun kahta hormonia mittaava digi antoi vilkkuvaa hymynaamaa. Täytynee huomenna jo soittaa ehkäisyneuvolaan tms, pääsiskö käymään gynellä, kun tuntuu, ettei nyt kaikki ole ihan kohdallaan...
  13. L

Haaveena vauva 2020

Omanapailua. Nyt kyllä ihmetyttää. Mulla siis kp 20 ja eilen näytti ovisdigi sitä vilkkuvaa hymynaama. Perinteiset testit näytti jo melko positiivista, mutta ei aivan saman vahvuiset viivat. Tänään sitten digi oli nega ja perinteisissäkin haaleemmat viivat. En oikein usko, että ovis ois mennyt...
  14. L

Haaveena vauva 2020

Ihan uteliaisuuttani kysyn, millon sulla oli ovis, jos tikutit tai muuten tunsit? Mulla nyt kp 19 eikä ollut ovista vieläkään. Nyt eilisestä illasta asti ollut turvotusta, joten uskoisin, että se lähipäivinä olisi. Mullakin siis ilmeisesti pidempi tai ainakin yli 28 päivän kierto, koska luteaali...
  15. L

Haaveena vauva 2020

@Mahaotus Huomasin itekin, että jostain syystä se eilinen laittama kuva ei avaudu. Tässä vielä sama kuva liitteenä.
  16. L

Haaveena vauva 2020

@Mahaotus Joo ihan sama! Katoin noita sun laittamia kuvia ovistesteistä niin mun viivat jotakuinkin samanlaisia. Omasta mielestäni ne on kuitenki vahvistunut aiempiin testauksiin nähden. Huoh toista viikkoa jo yrittäny bongata ovista niin alkaa turhauttaa jo :cautious: mulla kans noiden...
  17. L

Haaveena vauva 2020

No sepä se! Luulin jo ekasta oviksesta ja menkoista et ois suht normaali kierto, mut nyt se ovis näköjään vasta tulossa vaikka luulin jo viikko sit sen olevan lähellä :ROFLMAO: ja sit kun on muutenkin malttamaton niin käy kaikki epätoivon tunteet ym läpi ja fiilikset vaihtelee :LOL: oliko...
  18. L

Haaveena vauva 2020

Jospa se ovis sieltä vihdoinkin kohta tulisi, nyt jo kp 17. Eli luultavasti kierto on sit pitkä, koska viimeks se luteeali oli kuitenkin ok pituinen. Pitkään näyttänyt haaleta mut nyt jo näkyy jotain: https://aijaa.com/5QsHts
  19. L

Haaveena vauva 2020

@Mahaotus Okei. Muistankin, kun sanoit tosta mieheen liittyvästä jutusta silloin. Me ollaan miehen kanssa puhuttu hyvin avoimesti näistä jutuista ja kerron myös ovikseen liittyvistä asioista, koska ei ota paineita vaikka kerronkin kierron vaiheista. On edes joku, jolle voi puhua näistä asioista...
  20. L

Haaveena vauva 2020

Huoh, että turhauttaa, kun kuvittelin oviksen olevan lähellä, mutta alkaa vaikuttaa siltä, että tää kierto on ovuloimaton. Nyt kp 16 ja ovistesti alkoi tänään jo haaleta edellisistä (n) viimeksi testit vaan voimistui, kunnes plussa tuli.

Yhteistyössä