Se ei tietysti tunnu isolta summata, jos yksi ihminen saa 50 euroa ylimääräistä asumisen tukea veronmaksajilta kuukausittain. Mutta kun näitä on 25000 kappaletta ja jokainen saa kuukausittain 50 euroa ylimääräistä, niin vuodessa siitä tuleekin aika iso summa,
Olen samaa mieltä siitä, että pakolaiskiintiötä pitäisi laskea entisestään, vaikka puhtaaseen nollaan.
Lakko- oikeutta ei ole poistettu. Kukin on edelleen oikeutettu lakkoilemaan omien työehtosopimustensa takia.
En ole mielestäni väittänyt Irlannin olevan mallimaa? Irlanti on kuitenkin...
Täytynee sanoa, että en minäkään oikein ymmärrä, miksi Ukrainan tilanteessa homoseksuaaleilla pitäisi olla erityistä apua ja tukea? Itse pitäisin ensisijaisena avun kohteena lapsia ja nuoria.
Oppimisen tuesta hyötyy ihan tavallisetkin keskivertoa älykkäämmät lapset, joilla saattaa olla jossakin asiassa jokin hankaluus. Toisinaan se auttaa fyysisesti sairaita lapsia, jotka ovat esim. sairaalajaksojen vuoksi jäljessä opetuksesta. Minusta on kaikinpuolin mahtavaa, että tätä...
Tämäpä.
On myös naurettavaa kuvitelle kuuluvansa erityisen fiksuun joukkoon siksi, että opiskellut yliopistolla humanistisista tieteistä jonkun diipadaapa tutkinnnon, jolla ei oikeasti tee yhtään mitään.
En epäile, etteikö lääkärit, fyysikot, matemaatikot ja kemistit ole vähän keskivertoa...
Eikö sinusta ole hyvä, että hallitus laittaa 100 miljoonaa oppimisen tuen uudistamiseen opettajilta saadun palautteen myötä? Nykyinen kolmiportainen malli ei palvele opettajia tai oppilaita.
Eikö sinusta rajalain uudistaminen ollut hyvä asia? Eikö sinusta ole hyvä, että kehitysapua on...
Aika monta hyvää asiaa on laitettu eteenpäin.
Ja niin ikävää kuin se onkin, holhoaminen saattaa ennemmin pahentaa kuin parantaa. Ihmisellä on oltava vastuu omasta sopeutumisestaan ja myös halu näin tehdä.
Itselläni on vähän sellainen kutina, että mm. kyseinen nuori nainen ei ole eläessään ollut vakavassa parisuhteessa. Hän saattaa kuvitella haluavansa jotain, jota ei oikeasti haluakkaan.
Itsekkin tykkään maskuliinisesta isosta örmystä, joka näyttää pahikselle, mutta on ihan nallekarhu kotona...
Ehkä ne keksisivät jonkin muun verukkeen.
Mutta onhan se oikeasti huvittavaa, miten aikuiset ihmiset tappavat toisia siksi, että nämä eivät usko heidän mielikuvituskavereihinsa.
Tällainen logiikan puute on ikävän yleistä vasemmistolaisuuteen taipuvaiselle ajattelutavalle. Omien näkemystensä kriittinen tarkastelu on täysin retuperällä.
Olen viimeaikoina pohtinut sitä, mikä tekee ihmisestä oikeasti älykkään. Olen päätynyt siihen tulokseen, että oleellisinta on kyky...
Vanhempien asenne ja kannustus koulun käyntiin vaikuttaa usein lapseen. En pidä siitä, että väitetään köyhyyden itsessään korreloivan koulumenestyksen kanssa. Uskon opintoihin vaikuttavien ongelmien olevan hiukan syvempiä kuin taloudellinen tilanne. Nämä ongelmat toki johtavat helposti...