vierailija
Määrittele perinteinen mies.Mutta onko hän sellainen, joka viehättää perinteisiä miehiä?
Määrittele perinteinen mies.Mutta onko hän sellainen, joka viehättää perinteisiä miehiä?
Eli et kelvannut älykkäälle ruotsinkieliselle, bättre folk -miehelle No ehkä niitä ei pieniltä pk-seudun ulkopuolisista kunnista juuri löydykään.Mieheni on kylläkin suomenkielinen.
Tuskinpa amislainen voi kovin älykäs olla.Vähintään akateemisen koulutuksen saaneen.
No siitä ei jutussa mitään mainita, mutta hän on asunut Espanjassa, jossa miehet ovat hieman toisenlaisia kuin Suomessa. Toki yleistää ei pidä.
Kenestä amislaisesta puhut, itsestäsikö? Muutenkin aika ikävä arvioida ihmisiä koulutuksen perusteella. Mitä itse olet opiskellut?Tuskinpa amislainen voi kovin älykäs olla.
Ihmiset ovat mitä ovat, ei tarkoitus kuitenkaan ollut loukata. Tosiasia vaan on se, jos ei parempaan koulutukseen pysty, ei voi olla kovin älykäs.Kenestä amislaisesta puhut, itsestäsikö? Muutenkin aika ikävä arvioida ihmisiä koulutuksen perusteella. Mitä itse olet opiskellut?
Ei se taida ihan noin mennä. Voi olla vaikka kuinka älykäs, mut jos on vaan kiinnostunut jostain alasta, jota opikskellaan amiksessa?Ihmiset ovat mitä ovat, ei tarkoitus kuitenkaan ollut loukata. Tosiasia vaan on se, jos ei parempaan koulutukseen pysty, ei voi olla kovin älykäs.
Entä jos pitää akateemisia ihmisiä tylsinä ja kuivina kuten minä pidin nuoruudessani. En osannut kuvitella itseäni vanhanaikaisiin juhlamenoihin ja puhumaan aina viisaita. Siihen aikaan ei ollut internettiä.Ihmiset ovat mitä ovat, ei tarkoitus kuitenkaan ollut loukata. Tosiasia vaan on se, jos ei parempaan koulutukseen pysty, ei voi olla kovin älykäs.
Vakava ja pitkä eivät ole synonyymejä toisilleen. Kumpikin on suhteellinen käsite. Tuon ikäiselle vuosi voi olla pitkä suhde."Kun Nieminen joulukuussa palasi kotimaahansa ja erosi pitkästä suhteesta, kulttuurishokin ainekset olivat koossa. Kuolenko yksin, jos jään Suomeen, hän paljastaa miettineensä. Entinen suhde oli ollut Niemisen toiveiden mukainen."
Itse olen aina ajatellut sellaisten olevan hieman yksinkertaisia, jotka kuvittelevat koulutustaustan korreloivan älykkyyden kanssa.Ihmiset ovat mitä ovat, ei tarkoitus kuitenkaan ollut loukata. Tosiasia vaan on se, jos ei parempaan koulutukseen pysty, ei voi olla kovin älykäs.
Samaa mieltä.Itse olen aina ajatellut sellaisten olevan hieman yksinkertaisia, jotka kuvittelevat koulutustaustan korreloivan älykkyyden kanssa.
Sullahan oli ammattikoulupohja, vai muistanko väärin?Samaa mieltä.
Tai en oo huomannu mitään hurjaa tajunnan laajenemista niillä AMK-taustaisilla jotka on opiskelleet perään yliopistotutkinnon.
Enkä kouluasteen tutkinnosta AMK:iin siirtyneillä.
Sit on eroa maaseudulla ja kaupungissa asuvilla: jos asutaan kaukana opiskelukaupungeista, saattaa maaseutukunnassa työskentelevä levyseppähitsaaja tai raksamies olla silti yllättävän fiksu. He eivät vaan ole jaksaneet lähteä kauemmas opiskelemaan jatko-opintoja, vaikka älliä riittäisi.
Samat versiot isoissa kaupungeissa on...onnettomampia, koska vaikka heillä olis koulut ihan vieressä, niin eivät mene. Ja SE saattaa kertoa jostain.
Oon mä yliopiston penkkiä kuluttanu vajaat 4 vuotta...Sullahan oli ammattikoulupohja, vai muistanko väärin?
Just, kuten sanot, jos aikoo jäädä paikkakunnalle, niin ihan turhaa kouluttautua, jos ei ole töitä. Usenmiten kannattaa valita ala, jossa on paljon tekemistä, kuten nuohooja.
Tämäpä.Samaa mieltä.
Tai en oo huomannu mitään hurjaa tajunnan laajenemista niillä AMK-taustaisilla jotka on opiskelleet perään yliopistotutkinnon.
Enkä kouluasteen tutkinnosta AMK:iin siirtyneillä.
Sit on eroa maaseudulla ja kaupungissa asuvilla: jos asutaan kaukana opiskelukaupungeista, saattaa maaseutukunnassa työskentelevä levyseppähitsaaja tai raksamies olla silti yllättävän fiksu. He eivät vaan ole jaksaneet lähteä kauemmas opiskelemaan jatko-opintoja, vaikka älliä riittäisi.
Samat versiot isoissa kaupungeissa on...onnettomampia, koska vaikka heillä olis koulut ihan vieressä, niin eivät mene. Ja SE saattaa kertoa jostain.
Onko hän trad wife?No mikä ettei, kyllä moni alfa mies arvostaa trad wifeä
Reps. Mikä siinä niin ärsyttää jos joku ei mahdu juuri sinun muottiin?Kerrottiinko jutussa, mitä hän on valmis antamaan miehelle ja mistä hän on valmis ottamaan vastuun?
Vai haluaako hän holhoojan? Onko hän jäänyt lapsen tasolle eikä halua ottaa vastuuta omasta elämästään?