Hakutulokset

1. K

Huhtikuiset 2019

@Naturamama hyvät viivat sulla! Ja kiitos. Ei onneksi enää ole vuotanut, yhtenä yönä vain ehkä teelusikallinen vessassa käydessä. Ehkä su tai ma voisi uudestaan testata ihan varmuuden vuoksi (n)
  2. K

Huhtikuiset 2019

@Reetaleena tsemppiä sinnekin! Tuliko paljon? Toivottavasti ei jatku ja on vaan sitä normaalia tiputtelua, mitä voi välillä tulla :( Mulla kanssa ahistaa se yöllinen pikkutiputtelu.
  3. K

Huhtikuiset 2019

@saaruska86 @Reetaleena @kikka81 kiitos teille tsempeistä! Vuotoa ei ollut yön aikana tullut, eikä nyt aamullakaan. Kipuja on vähän alavatsassa ja alaselässä, mutta vähäiset taitavat kuulua ihan raskauteen? Eivät siis estä liikkumista tai ole kovin kivuliaita. @MinimiiS tervetuloa tänne...
  4. K

Huhtikuiset 2019

Ja vielä tosiaan tietona, että kiertopäivä on 29/26-34 ja ovulaatio oli pari viikkoa sitten. Plussasin ekan kerran tiistaina.
  5. K

Huhtikuiset 2019

Täällä on paniikkiolo nyt. Olen tehnyt siis jo kaksi positiivista raskaustestiä eri päivinä, mutta äsken vessassa käydessä pöntössä oli vaaleahkoa punaista verta. Paperiin ei kuitenkaan jäänyt mitään, eikä pikkuhousuissa näy verta. Koska on jo tullut positiivista, niin ei tämä vissiin...
  6. K

Huhtikuiset 2019

Muakin kiinnostaa fb-ryhmä. Soittelin ensimmäisen neuvola-ajan tässä jo :X3: Kaksi plussatestiä olen tehnyt, ekan toissapäivänä ja tänään toisen. Olo on kyllä ihan erilainen ja tiedän olevani raskaana. Mulla alkoi oireet kunnolla päivää ennen plussaa. Ihan hirveä kipu tisseissä ja väsymys. Nyt...
  7. K

.

Kyllä mut voi siirtää plussanneisiin! Tänään tein uuden testin ja raskaana edelleen ollaan. Neuvolaan aika nyt varattu. Tulen tänne sitten takaisin, jos kamalia sattuu :unsure: Plussaonnea kaikille ja toivottavasti nähdään huhtikuisissa!(y)
  8. K

Huhtikuiset 2019

Hyvin varovaisesti tulisin tänne moikkailemaan. Tänään sain dpo11 haamun testiin. Odotan kuitenkin oletettujen menkkojen ohi vielä ennenkuin liikaa innostun. Menkkoihin neljä päivää. Taustaa sen verran, että yrityskiertoja meillä oli 3-4 riippuen siitä, miten laskee. Miehellä kaksi lasta eksän...
  9. K

.

Kiitos vinkistä, käyn sellaisen vielä nappaamassa. Ehkä muutaman niin voi seurata (n) Cb kertoo paketissa, että mikä tahansa viiva tarkoittaa raskaana. On luonnossa vielä sinisempikin :) Pitää kyllä seurata vahvistumista vielä :X3:
  10. K

.

@Naturamama kiitos! Onnea sinnekin! Liityn toivottavasti seuraan sinne keskusteluun :oops: https://aijaa.com/PLktqd Tuossa vielä haamuni. Enhän nää näkyjä? (n) Ennen en ole testeissä tuollaista nähnyt.

Yhteistyössä