Hakutulokset

1. K

.

Tein dpo11 nyt viivatestin. HAAMU :cry::geek::eek: Eikä, sitä on aivan oikeasti raskaana. Nyt pitää kyllä rauhoittua ja testata uudestaan vielä, että vahvistuuko. Mutta tänään aion vaan kuplailla. Seurailen ainakin oletettujen menkkojen ohi vielä tilannetta ennenkuin uskon asian aivan todeksi...
  2. K

.

@Keijukuningatar voi ei, onpa kurja homma :( Toivottavasti kierto tasoittuu pian! @iK totta, täältä saa kyllä hyvää ihmettelyseuraa. Ei tarvitse miehiä ajaa hulluksi kaiken maailman höpöilyillä :rolleyes: Vaikka varmasti niitäkin miehiä löytyy, jotka niitä jaksaa. Mulla on nyt alkanut...
  3. K

.

@iK hulluna tsemppiä kaikkien noiden juttujen kanssa. Olis niin mukavaa, kun kaikilla toimis kropat jatkuvasti niinkuin kuuluu. Kysymykseen en valitettavasti osaa vastata. Ja tosiaan dpo 9 tänään vastatakseni kysymykseesi :) Selkää ja mahaa juilii turvottaa, on maha ajoittain löysällä sekä...
  4. K

.

@Sofi86 tervetuloa ja plussaonnea :) @RUSKA82 voi ei, suuret pahoittelut ja tsemppiä sinne :cry: Kauhea homma, toivottavasti pian uusi mahdollisuus! @Toiveikas92 harmin paikka :cry: Toivo elää kuitenkin niin kauan kuin menkkoja ei näy! Minä täällä piinailen. Menkkoihin mahdollisesti viisi...
  5. K

.

Tervetuloa @Uhups ja plussaonnea. Keskenmenot on kyl raskaita pettymyksiä. @Wintersun onpa ikävän kuuloista, mulla on kanssa aina kovat pms oireet. Toivottavasti olo paranee! Mulle on iskenyt hirveä pessimistisyys. Melkein viikon (noin oviksesta lähtien) on kiukuttanut ja itkettänyt...
  6. K

.

Muakin ahdistaa ja ärsyttää, kun tuntuu, että kaikenmaailman huumeenkäyttäjät saa vahinkovauvoja. Ja me kaikki täällä tikutellaan oviksia, seurataan lämpöjä ja oireita jne. Ei mene nallekarkit tasan. Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille :cry: Flo appia käyttäville kysymys: miten...
  7. K

.

@Miina- varmasti jännittää! On nuo kuitenkin isoja juttuja. Epävarmuus on kyllä kaikkein syövintä, tsemppiä teille! @Keijukuningatar onpa ikävää, jos on noin sekaisin kierto :unsure: Toivottavasti tasaantuu mahdollisimman nopsaa! Täällä ei taaskaan mitään uutta. Piinailu kuluu uskomattoman...
  8. K

.

@Momon voi ei, onpa turhauttava tilanne! Erikoista kyllä määrätä terolut tuohon tilanteeseen (n) @Keppihevonen4 onpa hurjaa. Ihan hirveesti tsemppiä ja onnea matkaan!:love: @Miina- ikävää, ettei plussaa tullut :cry: Mutta pääseepähän yrittämään pian uudelleen! Tänne ei mitään jännitystä...
  9. K

.

Onnea @Sasusa ja @maloon (y) Tervetuloa mukaan @Naturamama :) Mua on vaivannut tänä aamuna jostain syystä aivan hirveä jännitys! Dpo 2 todennäköisesti meneillään ja toivoisin, että aika menis nopeammin. Meillä on hääpäivän vuosipäivä ens kuun alussa ja olisi aivan ihana lahja saada plussa :p
  10. K

.

Flo on paras (y) @Wintersun joo siirrä vaan piinailemaan! Dpo 1 nyt lauantaina siis käynnissä. Kyllä mä lähes satavarma olen, että eilen se ovulaatio oli. @tylleröinen_21 onpa ikävä juttu :cry: Onnea kuitenkin koulupaikasta! On ammattiin valmistuminenkin mukavaa, voi sitten töistä saaduilla...
  11. K

.

Tervetuloa @Likja (y) @Wintersun kiitos taas listan ylläpidosta ja muiden tsemppailusta! @Janet88 nuo kuvitellut oireet ottaa kyllä koville :cry: Plussatuulia! Omaa napaa sen verran, että otettiin neuvosta vaari ja tehtiin vielä perjantaina tallettelut. Missä ja millaisena teillä muilla...
  12. K

.

Pahoittelut @janskusdff :( @sucrine plussatuulia sinne! Tollanen aina harmittaa, kun kierto menee hukkaan ja vauvankaipuu on suuri. Mua ainakin ahdistaa se, että on ns. hukannut mahdollisuuden (n)
  13. K

.

Hui @Miina- , on jännät hetket siellä! Toivottavasti olet raskaana! @Tiutau13 mukavaa kun pääsitte peittoa heiluttelemaan niin on mahdollista! Kiitos kaikille plussatuulia toivoneille. Mielenkiintoista miten monella on täälläkin ollut paha aavistus ennen yrityksen aloittamista. Mulla oli...
  14. K

.

@iK On tämä kyllä hullujen hommaa kaikin puolin. Niin sitä vaan kroppa ja pää päättää, että lapsia haluaa. @Wintersun Teillä kyllä on ollu vaikeaa. Ei itse osaa edes kuvitella vielä. Tsemppiä kauheasti! Ihmetyttää omat pahat aavistukset, koska oikeasti ei olisi edes syytä vielä hermoilla.
  15. K

.

Onnea plussanneille ja tsemppiä kaikille, joilla ei niin hyvä tuuri käynyt! Itsellä on tässä meneillään parin viikon pupuiluvaihe. En ole ovista alkanut vielä tikuttelemaan, kun yk3 vasta ja olen niin nuori (25v). Tässä kahden viikon sisällä sen pitäisi olla. Mies on vasta nyt hoksannut, että...
  16. K

.

Onnea plussanneille ja voi Wintersun toivottavasti asia etenee pian! Täällä on nyt kp4 ja yk 3 tätihän se tuli kylään heti kun oli raskaustestin tehnyt. Inhottaa, kun kierto on sekaisin. Olen niin tottunut tasaiseen kiertoon...
  17. K

.

Hei! Liitynpä minäkin seuraan. Elikkä kolava yk2, kp35/?. Saa laittaa listalle :) E-pillereitä söin aikaisemmin ja niiden jälkeen on tullut yksi tyhjennysvuoto heti pillerien jälkeen ja yhdet luomumenkat. Eka luomukierto oli 26 päivää. Ennen pillereitä kiertoni on yleensä ollut säännöllinen...

Yhteistyössä