Hakutulokset

1. K

Toiveissa vauva 2021

Meillä oli vähän sama homma omilla vanhemmilla ja mun mummilla. Oma tätini on vain kolme vuotta mua vanhempi ja mun vanhemmat yritti mua 6 vuotta muistaakseni. On varmasti ollut äidilleni kova paikka. Jännä kyllä :) Itseä alkoi niin ahdistaa tämä menkkojen odottelu, että testaan huomenna...
  2. K

Toiveissa vauva 2021

Pidin internet taukoa niin tännehän on tullut vaikka kuinka paljon viestejä! En pysty edes lukea kaikkia. Pitää hypätä taas kelkkaan tästä päivästä :D Sellaista meillä tapahtuu, että menkat on myöhässä. Mutta yritys oli tarkoitus aloittaa vasta heinäkuussa! Olen edelleen e-pillereillä. Syön...
  3. K

Toiveissa vauva 2021

Ihanaa kun on tullut lisää väkeä! Plussatuulia niille jotka jo yrittävät :) itsellä hirveän malttamaton olo, en mitenkään jaksaisi odottaa kesään yritystä vaikka eihän siihen ole kuin pari kolme kuukautta.
  4. K

Toiveissa vauva 2021

Rinnat turposi aivan hirveiksi pinkeiksi ja kipeiksi palloiksi muutama päivä ennen menkkojen normaalia tuloa. Jos tälläkin kertaa käy samoin niin tiedän kyllä että raskaana sitten ollaan :D
  5. K

Toiveissa vauva 2021

Kai minutkin vois laittaa listalle! Eli kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4. lapsi)
  6. K

Toiveissa vauva 2021

Mä oon kuullu precheckeistä kovasti hyvää kanssa vaikka omakohtaista kokemusta ei ole! Joku kyseli ikiä niin itse täytän tänä vuonna 27 ja mies täyttää 34 :) onpa jännää kun joillain on ihan tosissaan yritykset päällä jo! Kohta alkaa tulla kuvia haamuista ja plussista ja ovistesteistä <3 en...
  7. K

Toiveissa vauva 2021

Mulla ei oo rajoitteita kanssa työhommien kannalta. Olisiko joku täällä muuten innokas ottamaan kopin noista listajutuista? Että päivittäis noita yrityskiertoja sun muuta?
  8. K

Toiveissa vauva 2021

Toivottavasti pysyt terveenä! Lääkeallergiat on hankalia :( Mua jännittää tuo ehkäisyn jättäminen. Ehdottomasti haluan toisen mutta apua xD jännittää ehkä eniten et miten sujuu ja se et miten toinen raskaus vaikuttaa terveyteeni ja kroppaan ja et eihän tuu kohtukuolemaa. Mulla on yksi...
  9. K

Toiveissa vauva 2021

Toivottavasti onnistuu tammikuulle! Pidän peukkuja. Pitäisi itekkin varmaan ostaa foolihappoa. En ole jotenkin taas tullut ajatelleeksi näitä.
  10. K

Toiveissa vauva 2021

Pahoittelut kokemuksestasi <3 ihan hirveää hommaa oli ja syvät sympatiat saman kokeneille!
  11. K

Toiveissa vauva 2021

Tsemppiä toipumiseen! @bellaella22050909 @Fiinaliinauusi en oo kyllä perehtynyt miten korona vaikuttas! Pitääki varmaan lukaista. Miesten vitamiineja en oo kanssa koskaan katellu, oma mies ei varmana suostus syömään xD Meillä vaihtukin vähän suunnitelmat ja jätetään ehkäisy pois kesäksi :D...
  12. K

Toiveissa vauva 2021

Joo ymmärrettävää, että on miehellä pelkoja! Mutta varmasti hän vielä siitä toipuu sen verran, että pääsette yrittää :) mulla miehellä jäi traumat mun synnytyksestä kun siinä ei mennyt mikään putkeen. Vastusti sen takia vähän aikaa toista lasta, mutta kun sai sen syyn ulos niin hänellä olo...
  13. K

Toiveissa vauva 2021

Lisään vielä, että eka syntyi hätäsektiolla ja sain sisäisen verenvuodon yms. Oli rankka synnytys. Toivon tällä kertaa suunniteltua sektiota, en halua enää käynnistykseen ja sitten kolme päivää sairaalassa, 16 tuntia synnyttämässä ja lopuksi hätäsektioon. Ihan hullua hommaa oli. @Jaffakeksi...
  14. K

Toiveissa vauva 2021

Liityn minäkin seuraan tänne! Fiksumpaa varmaan täällä höpistä kuin 2020 haaveilijoissa. Taustaa sen verta, että tänä vuonna 27 vuotta ja esikoinen syntyi 2019 maaliskuussa. Ehdin ''raskautua'' viime vuonna jopa kahdesti, tuulimuna ja keskenmeno. Ennen esikoista taustalla on myös keskenmenoja...
  15. K

Haaveena vauva 2020

Liityn takaisin keskustelemaan. Kävin täällä viime vuoden puolella, raskauduinkin, mutta päättyi keskenmenoon. Ahdistuin jotenkin niin, etten halunnut hetkeen täällä olla. Pidetään miehen kanssa pikkutauko ennen kuin aletaan taas yrittämään (todennäköisesti syksyllä aloitetaan), joten taustailen...
  16. K

Haaveena vauva 2020

Niin ja @Wintersun onpa kurja kun teillä ei oo vielä tapahtunu! Josko olisi pian plussaa ilmassa <3
  17. K

Haaveena vauva 2020

Onnea plussista sen saaneille ja @Nyyyti pahoittelut keskenmenosta :cry: negoista pahoittelut myös kaikille, plussatuulia! Ja laitetaan mutkin nyt sitten listalle jo :whistle: kolava 25v. kp 31/28 (kierto varmaan sekaisin tuulimunasta, en usko raskaana olevani)
  18. K

Haaveena vauva 2020

@Wintersun miten teillä menee nykyään? Muistan sut viime vuodelta. Mä enemmän täällä viimeksi kirjoittelin ennen viime raskautta. Huhtikuussa 19 oli laskettu aika meidän pienellä, mutta hän syntyikin jo maaliskuussa. Torstaina kolme kuukautta vanha esikoiseni :D (miehen kolmas, hänellä kaksi...
  19. K

Helmikuiset 2020

Hupsista! Hoksasin vasta nyt että ryhmä on perustettu. Laitoin viestiä :)
  20. K

Helmikuiset 2020

Heippa kaikki! Kirjoittelen tänne tämän vauvan kohdalla ekaa kertaa. Meillä kävi pieni yllätys nyt. Synnytin sektiolla esikoisen maaliskuun lopussa. Aloitin syömään minipillereitä, mutta merkkiä vaihdettaessa tapahtui ilmeisesti joku ongelma, sillä olen taas raskaana. Onko helmikuisille jo...

Yhteistyössä