Hakutulokset

1. Napsunen

Haaveena vauva 2020

Meilläkin suht tasainen tilanne, molemmilla vakkarityöt ja toiveena olisi sisarus esikoiselle. Välillä katselen uusia työpaikkoja ja oman uran kannalta olisi ehkä parempi lähteä tästä vanhasta mutta takaraivossa kuitenkin tulee sellainen pieni fiilis, että on helpompi pysyä tässä vanhassa...
  2. Napsunen

Haaveena vauva 2020

Ei ole näin pitkää ollut vähään aikaan Tsemppiä illalle :D
  3. Napsunen

Haaveena vauva 2020

Huomenia, täällä varmasti tietäjiä. Miten pregcheckin luotettavuus, ihankuin tänään testatussa liuskassa olisin näkevinäni haamua :barefoot: Tänään siis kp 37/28-35
  4. Napsunen

Haaveena vauva 2020

Oi tsemppiä tasapuolisesti piinailuun ja plussien vahvistumiseen :love: eilen yritin miehelle purkaa tätä - kp 36 ei plussaa, ei mitään merkkejä menkoista ärsytystä- ja hän vaan ihmetteli miksi en odota rauhassa viikkoa ja testaa sitten uudestaan o_O joopajoo, olisikin niin kärsivällinen :LOL...
  5. Napsunen

Haaveena vauva 2020

kp 35 ja aamuinen rfsu nega. En tiedä missä täti luuraa. Menkkaoireita eli itsellä lähinnä naaman finnien räjähdystä ei näkyvissä, joten olen vähän ihmeissäni. Pitäisi varmaan käydä tänään ostamassa testejä kai sitä voisi vielä kokeilla jotain muuta
  6. Napsunen

Haaveena vauva 2020

@Helmiina1978 oi, ihana rivi, onnea :love: Täällä kp 31/28-35 ja eilinen nega taas, että samassa veneessä ollaan @niinaj91 ja @taikinatonttu :geek:
  7. Napsunen

Haaveena vauva 2020

Kp 29 ja aamuinen mega, pari päivää olin jo varma tärpistä mutta nyt ei ole enää yhtään sellainen olo. No juu uutta kierrosta odotellessa. :ninja:
  8. Napsunen

Haaveena vauva 2020

Kp26, dpo 12 omien laskujen mukaan. Parina päivänä on hulluna ollut kipeenä vasen puoli munasarjojen kohdalta, eilen kuvittelin saaneeni jonkun vatsataudin ja illan vaan pötköttelin. Eilinen testi oli nega ja tämänaamuinen myöskin. Roskista avatessa huomasin eiliseen ilmestyneen roskishaamun...
  9. Napsunen

Haaveena vauva 2020

Juttua on täällä ihanasti ja kiva seurata muiden tilannetta vaikka itse ei vielä ihan kauheasti ole kerennyt kirjoittelemaan. Täällä kp 22 ja omien laskujen mukaan dpo 8 lauantaina olisi sitten testipäivä. Taisi jollain muullakin olla :giggle: en kestä, kun ne testit huutelee siellä kaapissa...
  10. Napsunen

Haaveena vauva 2020

Meillä ei olla kauheasti vauvatoiveesta puheltu muille, anoppi on jo päätynyt siihen tulokseen ettei saa enempää lapsenlapsia :LOL: mun äiti ja toki kaverit välillä kyselee aiheesta Mä en tikuttele ovista mutta luulen tuntevani kroppani ja nyt olen siinä käsityksessä, että ovis oli sittenkin...

Yhteistyössä