Hakutulokset

1. Napsunen

Haaveena vauva 2020

Heippa, täällä hyppäisi mukaan uusi vauvakuumeilija. Meillä olisi toiveena siis toinen lapsi. Plussasin joulukuussa mutta jouluaattona alkoi ilmeisesti kemiallisen raskauden vuoto. Nyt sitten seuraavaan yritykseen. Olen ihan super huono pitämään kirjaa, joten kierron pituus on vähän hukassa...
  2. Napsunen

~Elokuiset 2020~

Eilen alkoi menkkamainen jomotus ja tänään runsas vuoto, tämä taisi olla tässä :unsure: tod.näk. voi siis poistaa listoilta. Hyvää joulua ja odotusta muille ryhmäläisille
  3. Napsunen

~Elokuiset 2020~

Mulla tosiaan se la luultavasti silloin 25.8. ja vielä ei hirveästi ole ollut oireita. Toisaalta odotan ja toisaalta taas en todellakaan odota sitä pahoinvointia :confused: siksi odotan, että tietäisin siellä olevan jonkun kasvamassa. Esikoisen raskauden ajalta muistoja siitä, kun töissä kesken...
  4. Napsunen

~Elokuiset 2020~

Heippa, Täällä hyppäisi mukaan eilen plussannut vähän yllättynyt odottaja. Tämä on meidän 2 lapsi ja la olisi omien laskelmien mukaan 25.8. Esikoisen kohdalla kaksplussan vertaiskeskustelut olivat suuri ilo ja apu. Fb-ryhmästä olisin myöskin kiinnostunut, kunhan saa varmistusta siitä, että...
  5. Napsunen

Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

Minulla myös epi-no myynnissä, lisätietoja yv:llä :)
  6. Napsunen

Tammikuun tähtöset 2017

Teollisesti valmistetut majot on pastöroituja eli ihan turvallisia, huutelen tähän väliin ;)
  7. Napsunen

Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

Mukavaa kyllä lueskella muiden joulukuisten matkaa :) Itsellä pahimmat huonovointisuudet on toivottavasti takanapäin, lähinnä nyt vaivana kun ei maistu oikein mikään ruoka ja joutuu pohtimaan pään puhki, että mitä sitä sais syötyä :LOL: Mitenkäs muuten te helsinkiläiset, miten nopeasti on...
  8. Napsunen

Joulukuun 2016 muruset <3

Heippa kaikille :) Täällä mukaan ilmoittautuu jo vähän järkytyksestä toipunut ylläribeibin mami, LA laskeskelun mukaan olen käsityksessä 12.12. Nämä vauvajutut ihan uusia ja molemmille tämä on ensimmäinen lapsi. Omassa päässä kuvitellut aina vauvan tulon täydelliseen tilanteeseen, mutta eipä se...

Yhteistyössä