Hakutulokset

1. Napsunen

Haaveena vauva 2020

@Lilmi89 hyvä ettei ole enää kipuja ollut. Tosi kummallista, kun itse on varma vaivasta mutta sitten sitä ei ollutkaan
  2. Napsunen

Haaveena vauva 2020

Tämä palsta on kyllä ihanan positiivinen ja tsemppaava. Lähinnä itse olen taustaillut, kun jotenkin tuntuu muka kirjoittaminen tökkivän. Teille jo pidempään odotelleille ja hoidossa olleille en oikein osaa kommentoidakaan välttämättä mitään, kun termitkin vielä hakusessa. Mutta mielenkiinnolla...
  3. Napsunen

Haaveena vauva 2020

Ihan pönttö kysymys mutta en ole aiemmin tikuttanut ovista niin nyt ehkä kiinnostaisi kokeilla. Saako testejä ihan tavan ruokakaupassa? Haluisin siis testata pitääkö nää omat arvailut paikkansa. Eli haluisin saada varmistuksen onko tietty vv koostumus varma merkki oviksesta ja lisäksi viime yön...
  4. Napsunen

Haaveena vauva 2020

Kääk onpa tää keskustelu sivuston uudistus nyt kökkö, menee aikaa ennenkuin tottuu Mitenkähän näitä hymiöitä edes lisätään ääh Noh joo, onnittelut plussanneille! <3 Jotenkin tästä alkukierrosta tulee oltua vähän rauhallisemmin mielin ja nää raskautumisasiat ei ole niin mielessä eli ei tule niin...
  5. Napsunen

Haaveena vauva 2020

Hihi mäkin voisin ottaa mieluummin raskaustestiunet. Viime yön unessa olin ottanut nuoruuden urpon exän takaisin ja aamulla ihmettelin, että mitä ihmettä oikeasti :ROFLMAO: Eilen loppui vuoto, joten pikkuhiljaa voi siis ruveta odottelemaan ovista. Ostin greippejä, oliko muita hyviä reseptejä...
  6. Napsunen

Lokakuiset 2020

Mut voi tosiaan poistaa listalta roikkumassa, olen palannut tuonne haaveilijoiden puolelle takaisin. Iloista odotusta lokakuisille :love:
  7. Napsunen

Haaveena vauva 2020

Voi ihanaa plussia!!! :love::love::love: tulipa hyvä mieli, aivan ihanaa:love:
  8. Napsunen

Haaveena vauva 2020

Meillä myös mies ei oikein nyt ole innoissaan testaamisesta. Hänen mielestä olis parempi testata vasta, kun menkat myöhässä kaksi-kolme viikkoa ettei tule turhia odotuksia. Eli vähän samaa salaa testailua myös täällä :rolleyes:
  9. Napsunen

Haaveena vauva 2020

Kiitos kysymästä ihan hyvä, täytyy vain ajatella, että tämä ei vaan ollut meidän kuukausi. Jotenkin ei ehkä uskalla uskoa raskauteen ennen np-ultraa niin jotenkin ehkä se suojelee itseään eikä niin korkealta putoa tämän pettymyksen kanssa. Meillä siis yritystä on ollut aikaisemmin, 01/18 tuli...
  10. Napsunen

Haaveena vauva 2020

Mä voisin palata takaisin tänne haaveilijoihin tuolta lokakuisista. Valitettavasti plussa vaihtui vuotoon. Joulukuussa siis kemiallinen ja nyt sitten varhainen km. Pillerit jäi pois 10/19 eli plussan tulo näköjään onnistuu mutta se ei vielä ole jatkunut pitempään. Huomiselle voi siis päivittää...
  11. Napsunen

Lokakuiset 2020

Aamulla alkoi verinen vuoto eli taitaa tämäkin mennä kesken. Luultavasti tässä oli siis selitys siihen, miksi digikin näytti niin pieniä viikkoja :unsure:
  12. Napsunen

Lokakuiset 2020

Tein aamulla digin ja se näytti viikkoja 1-2. Nyt mietin onko mun laskelmat menneet ihan päin mäntyjä ja ovis olisikin ollut tosi paljon myöhemmin vai onko kyytiläinen lopettanut kasvunsa. Ääh nyt mietin testailenko vielä ensi viikolla vai otanko jo nyt neuvolaan yhteyttä ja yritän varata aikaa...
  13. Napsunen

Lokakuiset 2020

@Barista pahoittelut, voimia
  14. Napsunen

Lokakuiset 2020

@Helmiina1978 wau onpa hieno lista, vakuuttavalta näyttää ainakin viivojen vahvuus (y) Mulla on jonkin verran alavatsatuntemuksia ja iltaisin saattaa ehkä olla pientä outoa oloa. Ihan 100% varmuutta raskausolosta ei ole mutta kyllä vähän oma fiilis on sellainen, että siellä nyt joku kyytiläinen...
  15. Napsunen

Lokakuiset 2020

@_hosuli_ hitsi ainiin olinkin jo unohtanut, että kahvia pitäisi vähentää. Täytyy ruveta sitä tsemppaamaan, juon aamulla kotona kupin, töissä aamu- ja ipkahvin ja monesti vielä töistä tullessa kotonakin :barefoot: hitsi toivottavasti ei työpaikalla epäilykset herää, kun en juokaan kahvia niin...
  16. Napsunen

Lokakuiset 2020

Meillä on 3vee esikoinen ja ei kyllä olla ajateltu kertoa hänelle vielä pitkään aikaan. Silloin tietäisi jo kaikki :LOL: hän ei oikeastaan ole puhellut mitään sisarustoiveista, omia vauvanukkejaan kylläkin hoitaa ihan kiitettävästi. oon vielä niin epävarma tästä kaikesta ja ne aiemmat...
  17. Napsunen

Lokakuiset 2020

Heippa, täällä hyppäisi mukaan uusi. 6.10. Napsunen, 2.lapsi, HUS La on aivan arvio, taustalla lokakuussa pillerien jättäminen ja joulukuussa kemiallinen. Joten kierrosta ei havaintoa, oviksen kuvittelin bonganneeni 6.1. mutta haalean plussan sain vasta eilen raskaustestiin. Välillä ollut...
  18. Napsunen

Haaveena vauva 2020

Eiliseen testiin vahvistumista joten muutkin voisi siirtää plussanneisiin. Menen varovaisesti nyt sillä mielin :)
  19. Napsunen

Haaveena vauva 2020

Toissapäivänä haamun esiäiti oli aavistuksen vahvistunut. Mietityttää tuo haaleus, näyttää saman vahvuudesta kun viime kuun kemiallinen:confused:
  20. Napsunen

Haaveena vauva 2020

Ja jos liian iso kuva niin siitä voi ottaa screenshotin. Rajaa sen jälkeen kuvan ja on sitten tarpeeksi pieni :)

Yhteistyössä