Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2024

Mut voi lisätä PIINAILEMAAN, lauantaina olisi siis dpo0. Nyt sit tyynen rauhallisesti odotellaan mitä tapahtuu. Mulla olis nyt kova yritys, etten testais tässä kierrossa vaan odotan menkkoja. Saas nähdä, kertaakaan en ole onnistunut ja epäilen jo nyt 😅😅😅
  2. M

Haaveena vauva 2024

Tännehän oli tullut plussia, onnea niistä ❤️❤️ Meikäläinen on viittävaille saanut ovisplussan, tänään pitäisi seuraavasta pissasta vielä tikuttaa , uskon sit olevan kun tein aamupissasta eikä vielä ihan ollut. pitäisi saada talletus tänään, normisti ei ole mahdollisuus mutta kupilla on mentävä...
  3. M

Haaveena vauva 2024

Ihanaa! Paljon onnea ❤️
  4. M

Haaveena vauva 2024

Ja täällä just huomattu kunnon tuhru joten mut voi poistaa piinalistalta 😔 Huomenissa taitaa olla kierron eka päivä. se siitä sitten. Kaksi yrityskertaa ja sitten on lääkäriaika ovumialle. Osuu suurinpiirtein käynti oviksen jälkeen ja silloin tämänhetkisen ennusteen mukaan on dpo9. Mutta mun...
  5. M

Haaveena vauva 2024

Negaa näyttää testi. Vielä ei ole tiputellut. Ajatukset on jo seuraavassa kierrossa. Ei yk20 ollut sitten meille.
  6. M

Haaveena vauva 2024

❤️😔
  7. M

Haaveena vauva 2024

Tein mutta nega oli sekin. No aamulla taas uusiksi 🤣 mulla ei myöskään ole tärppiolo. Josko ensi kierto sitten 🥰
  8. M

Haaveena vauva 2024

Aamulla jäi testi siis välistä. Nyt hain pc testejä lisää, neljä testiä voi tuhlata tähän kiertoon vielä. Menkkoja ennustaa maanantaiksi alkavaksi. Nyt jos tulee mahis niin koitan pidätellä ja tehdä sitten testin vielä tänään 😇
  9. M

Haaveena vauva 2024

Täällä taas negaa näyttää. Loppu testit, taidan huomenna pitää välipäivän kun en lapsen takia voinut kaupasta napata lisää testejä. Jos sitten lauantaina tekis seuraavan kerran kun menis huomenna töistä hakee testiä. Hah, teen siis luultavasti heti kun töistä pääsen iltapäivällä 😬
  10. M

Haaveena vauva 2024

Kato samaan aikaan kirjoiteltiin 😆 Toivotaan että sun tuntemukset enteilis jotain muuta 🥰

Yhteistyössä