Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2024

Ja negaaaaa, äh. Syyskuussa mennään ovumialle, miehelle analyysi ja mulle sitten ultra. Osuu luultavasti oviksen jälkeiselle viikolle, mitä ultrasta silloin näkee?
  2. M

Haaveena vauva 2024

Joo testasin 😅 Tyhjää vaan,mutta onhan nyt vasta dpo9 🙄 Mites siellä?
  3. M

Haaveena vauva 2024

Arvostan päättäväisyyttä ken pystyy tuohon 🤣 Itsellä ei onnistu ei millään 😆
  4. M

Haaveena vauva 2024

Mä saan pc llä välillä harmaita viivanpaikkoja. Itse testasin myös tänään dpo8 mutta ei näkyny mitään.
  5. M

Haaveena vauva 2024

Mä yritän aloittaa dpo10 mutta edellisiin kiertoihin nähden aloitan luultavasti jo dpo8 🤣 Mitä lähemmäs mennään niin sen malttamattomampi olen. Mutta yritän tehdä ennätyksen ja testata vasta dpo10. Eli viikko vain odottelua . Ei paha ei paha.
  6. M

Haaveena vauva 2024

Dpo3 ja aikahan oikein pysähtyi 🤣 No semmostahan se aina on. Meinasin yrittää venyttää testaamista mutta en tiedä venytänkö sittenkään. On se kiva kun jotain jännitystä elämässä ☺️ onks ens viikolle testikamuja? Mulla oli eilen pitkin päivää tuikkimista ja ajoittain menkkakipua muistuttavaa...
  7. M

Haaveena vauva 2024

Ja me saatiin kun saatiinkin vielä dpo0 kuppitalletus joten toivoa on 😍 tervetuloa @pikkukakkonen24 yrittelemään, toivotaan lyhyttä visiittiä 😘 Sain juuri nurmikon ajettua ja puita kanniskeltua pinoon. Huomenna olis työpäivä.
  8. M

Haaveena vauva 2024

@RLiisukka laitatko mut piinailemaan dpo1 tänään ☺️
  9. M

Haaveena vauva 2024

Aa siis on aiemminkin talletteluja mutta kun tikutan niin tiedän milloin ovis tapahtuu. Ja sitä ovista odottaa sen kaksi viikkoa aina kun ensin on pettynyt siihen et menkat alkoi. Ja kun tallettelut onnistunut ennen ovista niin nyt sit kaksi perättäistä kertaa ei päästy loppuun asti tässä...
  10. M

Haaveena vauva 2024

Laitat vaan punaisella tekstillä tiedot itsestäsi, jos skrollaa taaksepäin niin siellä kiertolisya ja mitä ilmoitetaan. Jos ei saa punaista väriä niin tägää vaan sen päivän listan päivittäjää, niin hän näkee sitten. Mulla ei kännykällä saa väriä ja sillä yleensä kirjoitan.
  11. M

Haaveena vauva 2024

Nyt näyttää pahasti siltä että Dpo-3 jää ainoaksi onnistuneeksi talletukseksi. Jollei vielä illalla yritetä ja se sitten onnistuisi? Onko kellään noin aikasin tehty tuottanut tulosta? Ja tosiaan näistä yrityksistä on saattanut jotain päästä liikkeelle mutta enemmän kallistun tuohon Dpo-3...
  12. M

Haaveena vauva 2024

Mulle voi päivittä tänään Dpo-1 tai huomiselle dpo0. Nyt jäi talletus Dpo-3 varaan ja jos huomenna onnistuu niin dpo0, mutta ei voi minkään. Lupasin jo yökyläilyn kun ajattelin että talletus eilen olisi onnistunut mutta kun ei. Yritettiin mutta ei päästy loppuun asti. Onhan siinäkin pieni...
  13. M

Haaveena vauva 2024

Mitenkä kun tein ovistestin klo 19 aikaan joka on viittä vaille plussa, teksiittekö vielä yhden tälle illalle vaikka kymmenen yhdentoista aikaan ja jos se plussa niin merkkaatte tälle päivälle sen ? Kuukautiset kun ohjeistettu merkkaa seuraavalle päivälle jos alkaa kuuden jälkeen.. Mä taidan...
  14. M

Haaveena vauva 2024

Voimia ❤️
  15. M

Haaveena vauva 2024

@RLiisukka poistatko mut piinalistalta 😔
  16. M

Haaveena vauva 2024

No niimpä, mulla ei oo vielkään alkanu. Lähdettiin nyt meidän mökkireissulle ja kaupassa tuntu alavatsas ku ois alkanu ni pakko oli käydä tarkistaa. No eihän siellä mitää. Ärsyttää odotella. Taasko pitäö hakee testit 😅 Ootko testannut?
  17. M

Haaveena vauva 2024

On vahvempi viiva 🥰
  18. M

Haaveena vauva 2024

No eipä ne vielä alkanutkaan ja aamun ekat pissat on jo menny. Eilen illalla harrastettiin ja varmaan siks tuli vähän verta ja laitoin yöksi kuukupin mutta ei siellä mitään ku yks pikku tippa. No jos ei aamulla ole taas alkanu niin testataan sit. Sit on tainnu ovis tulla myöhempään kun mähän en...
  19. M

Haaveena vauva 2024

Tein, mutta ihan nega oli 😞
  20. M

Haaveena vauva 2024

Joo en kyllä odota huomiseen. Kun kotio pääsen niin olen pidättänyt semmosen yli 3h ja dpo14 niin voipi vaikka näkyäkin jos on näkyäkseen. En kyllä usko plussaan jostain syystä mutta no, niin, testaan sen nyt alta pois.

Yhteistyössä