Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2024

Dpo13 ja mä en ole testannut kahteen päivään 😆 testasin Dpo8-11 mutta sit loppu testit ja päätin odottaa menkkoja. Ei oireita,paitsi tissikipu puuttuu ja huomenna tai maanantaina pitäis alkaa menkat. Veikkaan huomista koska yleensä dpo14 alkaa kyllä. Hyvät juhannuksen jatkot ☀️
  2. M

Haaveena vauva 2024

Ootko ajatellut testiä 😇
  3. M

Haaveena vauva 2024

Ja negaa vaan näyttää täällä. Maanantaina ennustaa menkkoja. Onneksi näyttäis silt että ei tartte siellä juoksutapahtumassa kärsiä niistä vaan saa jo huokaista että menkat on menny jo. Taidankin ekaa kertaa ikinä tehdä niin että en enää osta testejä tähän kiertoon vaan odottelen ne menkat sielt...
  4. M

Haaveena vauva 2024

@Mollama kovasti voimia sinne ❤️ Omassa testissä ei näy mitään dpo10. Aamulla ei ollut edes fiilistä testata. Rinnat ei edelleenkään ole kipeytynyt. Onko kellään ollut niin plussakierrossa että ne tavalliset luteaalin oireet esim rintojen arkuus olisi jäänyt pois? Tiedän, kuulostaa taas hyvin...
  5. M

Haaveena vauva 2024

Nega testattu aamulla. Mulla on vahva tunne onnistumisesta mutta on ollu ennenkin. Joten eipä tässä muuta ku katsellaan kuinka käy. Ei kyl ole kivaa jos menkat slkaa just kun ollaan mökillä lomailemassa. Katdotaan mitä testit näyttää huomenna .
  6. M

Haaveena vauva 2024

Kyllä näkyy 😍
  7. M

Haaveena vauva 2024

Dpo8 nega testattu. Vielä ei ole rinnat tulleet araksi. Tässä main yleensä tulee. Mietoa kuulautiskipua tuntuu alavatsalla 🤞 Mutta vihdoinkin pääs testaamaan 😁
  8. M

Haaveena vauva 2024

Vaikka on kauheasti tekemistä ja kiirusta ni silti tää aika matelee ihan todenteolla 😳 Ja vielä pitäis ens viikkoon jaksaa! Hitto alotan kyllä maanantaina, Dpo8 🤞😅 En vaa jaksa odotella. Tarttee jotain jännitystä elämään 😂
  9. M

Haaveena vauva 2024

Olethan voinut ollakin jo raskaana, mutta ei ole vain pysynyt matkassa❤️
  10. M

Haaveena vauva 2024

Me otetaan puhdin kautta kaikki melkein. No ne perus mitä tk ssa suostuvat ottaa niin niitä ei. Ei jaksa lääkäreiden kans vaan vääntää mistään. Nää mitä ovumialta pyydetään niin nekin puhdista.
  11. M

Haaveena vauva 2024

Tänään voi vielä yrittää talletella illalla kun dpo1 ja toivoa että tän kierron ahkerointi tuottais tulosta. Oliko muilla juhannuksena testailuja edessä? Sinne onkin vielä pitkä matka kun vasta dpo1 menossa 😅 Ei kait siinä muuta kuin et kivaa alkavaa viikkoa ja eikun piinailut käyntiin. Mä...
  12. M

Haaveena vauva 2024

Peukku Flo lle kans täältä. Siinä on sitten jos sattuu niin onnellisesti käymään että raskautuu niin voi siirtyä odotus puolelle niinsanotusti.
  13. M

Haaveena vauva 2024

Vaikken nyt ihan plussaa saanut oviksesta niin uskallan silti nyt tulla piinaileen, loppui testit nyt kesken ja uskon että tänään olis plussa tullu. Joten mut voi laittaa piinailemaan huomisesta dpo0. Ja vaikka menis väärin niin pari päivää sinne tänne. Tää on muuten eka kierto kun olen voinut...
  14. M

Haaveena vauva 2024

Sama tääll, huomaan että maha sekaisin ja sitten bongaan yleensä limat samalla. Siitä ovis parin päivän päästä. Mutta nyt ei täs kierrossa ole ollu eikä edellisessä. Mutta tasavahvat viivat sain edelliseen kiertoon silti.
  15. M

Haaveena vauva 2024

Mä teen myös siksi ovistestejä että tietää paremmin milloin menkkojs voi odottaa. Mulla ovispäivä vaihtelee joskus niin luteaali silti sen 13-14 päivää. Ja on se kiva kuulostella oireitakin joskus. Ja myös se että tietää milloin harrastella jos sillä rintamalla hiljaista joskus.
  16. M

Haaveena vauva 2024

Ei ihan mutta tosi lähellä jo. 👌
  17. M

Haaveena vauva 2024

@vauvakuume7 onnittelut ❤️ Täällä taitaa ovis alkaa olee lähellä, viiva alkoi tummumaan ja hedelmälliset päivät ennusteen mukaan käsillä tästä päivästä eteenpäin. Eilen aloiteltiin tallettelut ja jtp mennään jollei sitten tee mieli useammin 😁
  18. M

Haaveena vauva 2024

@pikkuhaave mut voi ottaa kierto-ja piinalistalta pois. Uutta kiertoa jo menossa hyvällä mallilla, jäänyt päivittäjältö huomaamatta kun ei kännykällä värit pelaa. Pysyttelen vähän taustoilla , lueskelemassa täytyy välillä käydä ❤️
  19. M

Haaveena vauva 2024

Mulla olikin näköjään dpo14, no sillä ei väliä ku uusi kierto starttas just. 😔 Tuntuu tyhmältä. Ei muuta kun muutamaksi päiväksi heipat. Takasin taas kun ovistellaan ☀️ Voi poistaa kierto sekä piinalistalta .
  20. M

Haaveena vauva 2024

dpo13 testi käyttäytyi tosi kummallisesti, jouduin sen laittaa sinne kuoreen kun en kerennyt jäädä tiirailee. Kävin kaupassa ja kun pääsin kotiin niin otin pois kuoresta ja siihen alkoi pikkuhiljaa tulla roskishaamua, sain paremman kuvankin siitä mutta poistin sen kun se mun näkemäni haamu alkoi...

Yhteistyössä