Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2024

Tänkin aamun testi negaa. Tähän lopetan tältä erää ja jään odottaa uutta kiertoa. Kesäkuun vauvaa yrittämään. Meillä on ennestään esikoinen kesäkuinen 😍 Sunnuntaille Flo ennustaa mutta voi alkaa jo huomennakin.
  2. M

Haaveena vauva 2024

Negaa testattu. Oon rauhallisin mielin silti. En oo varma mutta jotenkin tuntuu että parina päivänä ollu kipuilua alavatsalla. Koitan olla miettimättä liikoja yhtään mitään tuntemuksia ettei toiveet turhaan nouse😏 huomenna taas testiä kehii .
  3. M

Haaveena vauva 2024

Samaa mitä naisetkin. GONASI set ja gonal f. Näillä annetaan signaalia jotta oma testosteronituotanto ja siittiötuotanto käynnistyy ja pysyy käynnissä. On muitakin tapoja jotka kokeiltu mutta ei toiminut tai pystytty sivareiden takia köyttää, tablettimuodot oli nämä, letrot ja tamoksifeeni...
  4. M

Lapsettomuushoidoissa olevat

Sori nyt vaan omanapaa: Hyviä uutisia lääkärillä 😍😍😍 Eilinen analyysi paljon parempi kuin edellinen. Siittiömäärä lisääntynyt kahdeksankertaisesti! 😳😳😳 4kk aikana siis. Vielä ei olla siinä who n asettamassa ”hyvässä”, mutta musta kokonaismäärä 27miljoonaa on jo tosi hyvä ja eteenpäin...
  5. M

Haaveena vauva 2024

Hyviä uutisia lääkärillä 😍😍😍 Eilinen analyysi paljon parempi kuin edellinen. Siittiömäärä lisääntynyt kahdeksankertaisesti! 😳😳😳 4kk aikana siis. Vielä ei olla siinä who n asettamassa ”hyvässä”, mutta musta kokonaismäärä 27miljoonaa on jo tosi hyvä ja eteenpäin liikkuvia 80%. Itkuhan siinä tuli...
  6. M

Haaveena vauva 2024

Pahoittelut uusiin kiertoihin joutuneille ❤️ Me mennään tänään analyysiin, huomenna lääkäriin. Ei se mies nyt ollutkaan varma että ultrataanko mua ollenkaan, puhui että hänet ultrataan taas. En tiedä voiko signaalilääkkeistä tulla jotain muutoksia kiveksiin? No huomennahan se selviää kenet...
  7. M

Haaveena vauva 2024

Kun alkaa tummuu tikutan 2-3 kertaa.
  8. M

Lapsettomuushoidoissa olevat

❤️
  9. M

Haaveena vauva 2024

Vahvistumisia toivon haamuille ❤️ @Myrtti85 onnea paljon ❤️ Voi kun saisi edes haamuntapaise , olis ihana jos jotain yrittäisi tapahtua. Mua alkaa jännittää ensi viikon analyysi ja lääkäri, muistin onneksi laittaa muistutuksen että täytyy tyhjennellä ennen analyysiä 👌 Ajatella, muistutus 😂 Mä...
  10. M

Haaveena vauva 2024

39vuotiaita, nuorin on 10v 😍 Neljättä yritellään ❤️ Joo mä haluan olla rehellinen ja antaa myös muille tässä asiassa vertaistukea, välillä saattaa muille näyttää siltä että se olis aina helppoa ja eihän se ole muuta kun tallettelee menemään . Voi kun olisikin niin. Asioista kannattaa nimenomaan...
  11. M

Haaveena vauva 2024

Nyt ei tuntunut minkäänlaisia nippailuja tai muuta, tulin mökillä kipeeksi mutta saimme hommat hoidettua paremmin kun odotin. Meillä on ollut vaikeuksia saattaa asiat loppuun ja varsinkin silloin kun on ottanut erektiolääkkeen. Mutta ilman sitä taas vaikeuksia pysyä kovana. Todella hankalaa siis...
  12. M

Haaveena vauva 2024

Onko teillä tullu se päivitys jo? Mulla päivityksen jälkeen muuttunut. Edellinen kierto meni vielä sillee et kun plussa. Merkkaa niin se ovulaatio siirtyi seuraavalle päivälle.
  13. M

Haaveena vauva 2024

Näin mullakin ennen tehnyt, nyt vaan eri tavalla jostain syystä.
  14. M

Haaveena vauva 2024

Mut voi laittaa piinailemaan huomiselle dpo0. Flo on päivittynyt ja nyt kun olin laittamassa positiivisen oviksen niin se ei laittanut ovispäivää huomiselle vaan tälle päivälle , täytyy siis laittas plusss vasta huomiselle kun se on noin muuttunut??
  15. M

Haaveena vauva 2024

Hei vaan, ihanaa täällähän taas tullut plussauutisia! Onnea tasapuolisesti kaikille ❤️ Täällä meillä ovis lähestyy, limat bongattu tänään ja onnistunut talletus saatiin. Samoin toissapäivänä 😍 Huomenna uskon saavani plussan ovistikkuun, viimeistään ylihuomenna. Flunssa vaan saapui kylään, mutta...
  16. M

Haaveena vauva 2024

Minut voi poistaa piinalistalta jälleen . Tsemppiä kaikille, hiljennyn taas hetkeksi ❤️😔
  17. M

Haaveena vauva 2024

Ihan ei onnistunut tää testaamattomuus. Mutta jokapäiväistä ei ole ollut ja esim tänään jäi väliin. Jollei huomenna ole alkanut niin testaan sitten. Negoja siis aiemmat. Hieman ollut vaimeaa menkkakipua tänään ja rinnatkaan ei niin arat enää joten eiköhän ne sieltä tuu. Eilen tuli tosi ministi...
  18. M

Haaveena vauva 2024

Toistaiseksi rauhallinen olo, vaikka tiedostan sen voivan muuttuvan älyttömäksi testailuksi kun dpo8 saapuu 😆 toivotaan sulle läjäpäin oireita jotka piirtyy kahdeksi viivaksi ❤️
  19. M

Haaveena vauva 2024

Dpo4 ja rauha maassa. Yleensä tässä vaiheessa alkaa jo aika matelemaan, mutta en tiedä onko lähestyvä kesäloma, palautusviikko treeneistä vai mikä kun osaakin olla näin chill. Enkä oireita kyttäile tai muutakaan. Jos vaikka yks semmonen kierto tähän välii. 😂 Oliski kivaa vaihtelua. Jos sais...
  20. M

Haaveena vauva 2024

Oireet kuulostaa lupaavilta. Aiotko testailla joka päivä?

Yhteistyössä