Hakutulokset

1. peanut_butter

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Helmiina1978 Varminta on aina tehdä aamupissasta, mut kyllä varmasti muutaman tunnin pidätyksellä päiväpissastakin jotain näkyy :) Kuten @minttu-82 sanoi, mullakin dpo13 näkyi hädin tuskin mitään, mutta sillon ekaa kertaa tunnistin että on selkeä punainen haamu. Viimeisen tollaisen one stepin...
  2. peanut_butter

@Helmiina1978 Mä testasin myös noilla samoilla testeillä, ja luulin etten ole raskaana kun sain tuommosia samanlaisia viivoja jotka kuivuttuaan katosi lähes olemattomiin. Olisimpa vaan tehnyt aiemmin toisen testin, raskaana olin :) Teeppä se pregcheck tai joku muu! (y)
  3. peanut_butter

Tammikuiset 2020

@joulutoive Aijaa, no hyvä kun sanoit! Pitää soittaa sinne ja kysyä (y) Hienot plussat on jo sullakin! Mä oon kans testaillut vielä päivittäin, vaikka pitäis kyllä pikkuhiljaa alkaa vähentää. Tän aamun pc 4+6: https://aijaa.com/DSGrwS :love: Katoin just et mulla oli 4+3 aika identtinen sun...
  4. peanut_butter

@Helmiina1978 Ui, haamua näkyy :love: Onko sulla toista testiä? Kokeile vaikka pc tai apteekin :) @Mammutti93 Hcg:n pitäis tuplaantua noin 48-72 tunnissa, eli sillä perusteella sulla vois olla vielä muakin korkeampi arvo sitten 4+5. :) Toi on tosi hyvä arvo, usko pois! Tsemppiä!
  5. peanut_butter

Tammikuiset 2020

@joulutoive Niin siis meillä olisi ensikäynti lapsettomuuspolille 8.5, mutta luulen että joudun perumaan sen tai ainakin siirtämään, tuskin ottavat meitä sinne kun on tullut plussa (n) Varhaisultran varasin yksityiseltä 14.5 :love: Mäkin jo odotan pahoinvointia, se ehkä toisi luottavaisemman...
  6. peanut_butter

Tammikuiset 2020

Tervetuloa mukaan ja onnea plussista @IcyCherry @Mymmeli38 ja @Mammma90. :love: Mua välillä vaivaa hirveät pelot keskenmenosta, mutta mieltä vähän rauhottaa vahvat plussat ja eilen mitattiin hcg ja se oli 1386, kai sekin on ihan riittävä dpo19/4+5. :) Oireita vaihdellen, toissapäivänä oli...
  7. peanut_butter

@Mammutti93 Ite oon nyt pähkäillyt ihan samaa, mulla mitattiin eilen 4+5 ja oli 1386. Ilmeisesti noi arvot vaihtelee tooosi paljon, mutta mun mielestä toi sun arvo kuulostaa tosi hyvältä!
  8. peanut_butter

Haaveena vauva 2020

Kiitos @Kiemura :love: Pahoittelut negasta! Toivottavasti ens kierto ois teidän kierto :)
  9. peanut_butter

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Kiitos @Apustaja ja @Adalmina30 :love: Minut voi nyt siirtää plussanneisiin, tulen sitten takaisin jos huonosti käy. Toivon teille kaikille plussatuulia! :love: Etenkin @Apustaja sinun kanssa ollaan pitkään kirjoiteltu ja menty samoissa vaiheissa, kumpa saisitte pian uuden plussan joka pysyisi...
  10. peanut_butter

Haaveena vauva 2020

@Purrri Kiitos :love: Juu, LA ois 2.1 :) Viivat vahvistuu hyvin ja oireet kasvaa, kyllä tässä pikkuhiljaa alkaa olla sellainen olo että raskaana tosiaan ollaan. Vielä kun pysyis kyydissä loppuun asti :love:

Yhteistyössä