Hakutulokset

1. peanut_butter

Tammikuiset 2020

@minttu-82 Oot tervetullut tännekin :)
  2. peanut_butter

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@stindepinde Ihankun siinäkin joku varjo näkyisi, oispa huomenna jo vähän erottuvampi :love:
  3. peanut_butter

Tammikuiset 2020

Tein nyt vielä iltatestiksi one stepin liuskan ja pc:n, ja nyt ollaan kyllä jo tosi lähellä leffaviivoja :love: http://aijaa.com/w4e0MS Molemmat testit oli vahvistuneet tosi hyvin. Apua, pitäiskö sitä uskaltaa alkaa vähän luottamaan tähän? Tai ainakin lopettaa toi viivoista stressaaminen. :)
  4. peanut_butter

@hiljariikka Pc:n ei kyllä yleensä turhia viivanpaikkoja tuu, uskon et tuo on plussan alku (y) Huomenna uutta testiä kehiin! @stindepinde Haamua näkyy, vahvistumisia sille! Ootko kokeillut toisella testillä testata? :)
  5. peanut_butter

Tammikuiset 2020

@joulutoive Kuulostaa siis aika samantyyppiseltä kun multa, matala septum siis meinaa että kohdun yläosa on ns. "tosi alhaalla". Ja tosi hieno plussa on, eiköhän ne oireetkin sieltä vielä tule (y) @Coolmama Ompa kurja kokemus :( Toivottavasti kaikki menee tällä kertaa hyvin, ja uskon niin! <3...
  6. peanut_butter

Tammikuiset 2020

@Ellinoora38 Pahoittelut ja voimia :unsure: @joulutoive Millainen kohdun rakennepoikkeama sulla on? Mähän kävin hiljattain yksityisellä kohdun ultrassa, jossa todettiin että mulla on hyvin matala septum, eli ohutta väliseinää kohdun yläosassa. Lääkäri mietti, että kemialliset voi johtua siitä...
  7. peanut_butter

Tammikuiset 2020

Mä ostin multivita mama:n ja syön nyt niitä, oli tarkoitus ostaa jo yritysvaiheessa mutten vielä ollut ehtinyt. @joulutoive Mäkin muistan sinut, ja ilahduin tosi paljon että olet täällä :) Toivon niin paljon että me molemmat, ja kaikki muutkin saa pysyä täällä loppuun asti <3 Mä tein digin 4+1...
  8. peanut_butter

Tammikuiset 2020

Mäkin varovaisesti kurkin tänne, tänään rv 4+3. Ekaa toivotaan ja tää oli yk 8, keskenmenon pelko on vielä tosi iso. Mulla on useita varhaisia keskenmenoja/kemiallisia taustalla. Toivon niin paljon että tällä kertaa mentäisiin loppuun asti :love: Mä myönnän olevani hullu ton testaamisen...
  9. peanut_butter

Haaveena vauva 2020

@Lapseton87 Pahoittelut negasta :( Teillä on varmasti tosi hyvät mahdollisuudet onnistua kun niin on aiemminkin käynyt, toivottavasti seuraava inssi toisi iloisempia uutisia! (y) @Ilonetsijä Kiitos onnitteluista, toivottavasti olisi sullakin nyt onni potkaissut :love: Jos jotain kiinnostaa...
  10. peanut_butter

Haaveena vauva 2020

Minut voi nyt sitten siirtää plussanneisiin (4/19, yk 8), palaan sitten takaisin jos käy huonosti. Olisin toivonut pc:n tasavahvoja viivoja, mutta mennään nyt näillä. Tuntuu että hormonit kuitenkin nousee koko ajan. Pelot on edelleen läsnä, mutta yritän vähän rauhottua ja myös iloita, voi kumpa...
  11. peanut_butter

@hiljariikka Mäkin kyllä sanoisin että on tossa one stepissä haamu :) Varmaan mikä tahansa muu testi näyttäis jo ihan selkeetä haamua, noi one stepit näyttää toooosi huonosti mitään. Tsemppiä seuraavaan testaukseen!
  12. peanut_butter

Haaveena vauva 2020

@hamae Onnea plussasta :love:
  13. peanut_butter

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Adalmina30 Vau, onnea paljon :love: Onko sulla kuvaa niistä sun liuskatesteistä? Mulla on täällä rv 4+2 ja dpo16, voi olla että heittää päivällä. Eilen testit näytti tältä: https://aijaa.com/XQ8NBw Tän päivän puikko ja pc aika samanlaiset, ei erityisemmin oo vahvistuneet. Pelkään ihan kauheasti...
  14. peanut_butter

@Coolmama Lisää kuvaa aijaa.com -sivustolle, ja kopioi linkki tänne :)
  15. peanut_butter

Haaveena vauva 2020

Kiitos onnitteluista! :love: Koitan malttaa ottaa rauhassa. Tässä voi käydä miten vaan. Oon muuten tietysti testannut kaikilla eri testeillä ja pakko sanoa että one stepin herkät liuskat on niiiiin huonoja! Muut näyttää ihan selkeetä plussaa niin niihin tulee edelleen tosi haalea hailu, etenkin...
  16. peanut_butter

Haaveena vauva 2020

Aamutestit väittää että oon raskaana. Tänään dpo 15-16. Oireita ei oo oikeestaan mitään paitsi väsymys ja masutuntemukset. Haluun odottaa vielä huomisen testin verran ennenkun siirryn tammikuisiin.:love: On kyllä iso pelko läsnä, aika lapsettomuuspolille on parin viikon päästä, sitä en kyllä...
  17. peanut_butter

Haaveena vauva 2020

@Maikki2019 Toi 2-3 viikkoa on jo tosi vakuuttava! Onko sulla kuvaa testiviivoista? :) Onko sulla millasia oireita? @Tiutiti Toivottavasti nyt pian saisit selvyyttä sun tilanteeseen!
  18. peanut_butter

Haaveena vauva 2020

Onnea @Maikki2019 :love: Mulla ei testi ollut eilisestä juuri vahvistunut, ja tiesinhän mä sen. :unsure:
  19. peanut_butter

Haaveena vauva 2020

@Maikki2019 Mä en tee digiä ennenkun on tasavahvat viivat, jos sellasia saan.. :)
  20. peanut_butter

.

@minttu-82 Viime kerrallakin vahvistui tuollaiseksi, siitä ei sitten vahvistunutkaan ja vuoto alkoi muistaakseni noin rv 5+4, eli kaksi viikkoa myöhässä. Tosi epäileväinen oon, pitää tehdä lisää testejä ja toivon niin hirveesti että vahvistuis, mutta pelkään pahinta. :(

Yhteistyössä