Hakutulokset

1. peanut_butter

.

@Wintersun Ymmärrän kyllä, varmaan helpottaa vähän omaa pääkoppaa ettei ole kokoajan laskemassa kiertopäiviä.. :) @W.we Aijaa, ai siellä laitetaan joku liuos? Oletko sä ollut tollaisessa ultrassa, tehdäänkö se alakautta? No kumpa se auttaiskin jollain tapaa raskautumaan, vaikka edes...
  2. peanut_butter

.

@W.we Voi kumpa tuliskin plussa! <3 Mähän viime kierrossa aloin ihmettelemään kun menkat ei alkaneet dpo13, eikä edes dpo14. Aina mulla alkavat normaalisti dpo13. Mietin että mistä voi tuo myöhästyminen johtua, jos en kerta ole raskaana. Noh teinpä sitten joskus dpo14 illalla sen haalean...
  3. peanut_butter

.

@Päppyrä Jee, melko samoissa mennään siis sunkin kanssa :) Pidetään palsta pystyssä loppuun asti! @Suspi Voi että mikä yllätys, onnea :love:
  4. peanut_butter

.

@minttu-82 Jep, voitas kans saada ne vikat plussat tähän ketjuun :love: Kyllä ne simpat säilyy joitakin päiviä, että peli ei oo menetetty! Mä odottelen ovista noille päiville kans. @blue-bell Hieno plussa on, onnea :love:
  5. peanut_butter

.

@W.we Pahoittelut, mutta toivotaan sitä luomuihmettä kuitenkin! :love: @mimmik Pahoittelut vuodosta :unsure: @blue-bell Oikein hyvältä plussalta näyttää, onnea :love: @Utuliina Ihan selvä haamu, ja one stepit ei herkästi mun mielestäni haamuja näytä. Kannattaa testata toisella testillä niin...
  6. peanut_butter

.

Voimia hirveästi @Wintersun On kyllä niin epäreilua miten teille on kasautunut huonoa onnea :unsure: Mutta mä toivon ja uskon että ootte jo niin lähellä hoitoja, että se plussa on oikeasti jo kulman takana! Ymmärrän jos ei huvita täällä kuumeilijoissa kirjoitella, mutta olet aina tervetullut...
  7. peanut_butter

.

@Wintersun Äh, miten voi olla että vieläkin joudut odottamaan :( Toivottavasti ne tulokset nyt kohta tulis! @Kiemura Kiva kuulla että paino on pudonnut tehokkaasti, vaikka harmi että ovis on sitten jäänyt välistä. Tsemppiä! @Päppyrä Hyvä että tehdään edes jotain alustavia tutkimuksia...
  8. peanut_butter

.

@mukipukipuu Onnea plussasta! :love: Pitkään maltoit olla testaamatta!
  9. peanut_butter

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Noelle- Tervetuloa mukaan! (y)
  10. peanut_butter

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@pikkumude Nuo on mun luottotestejä ja mun mielestä ihan selvä plussan alku :) :love:

Yhteistyössä