Hakutulokset

1. peanut_butter

Haaveena vauva 2020

@Minic Meillä on parin viikon kuluttua ensikäynti lapsettomuustutkimuksiin, onneksi. Mulle tehtiin hiljattain yksityisellä myös kohdun ultraus, jossa todettiin "hyvin matala septum" eli ohutta väliseinää, on mahdollista että alkiot tarraa siihen ja verenkierto on siinä heikkoa, joten raskaudet...
  2. peanut_butter

Haaveena vauva 2020

@Maikki2019 Tosi hieno plussa, onnittelut :love: Joko teit digiä tai muuta testiä? @Apustaja Mullakin greippimehu on välillä toiminut vähän liikaakin :D Oon todennut et 1 lasi päivässä on hyvä, muuten on liian liukkaat kelit.. @Haavejuttu Sun tilannetta jännään, toivottavasti oireet enteilee...
  3. peanut_butter

.

@Wintersun Juu on. Voihan se olla, mutta kokemusten perusteella on iso pelko että tääkin päättyy huonosti :unsure:
  4. peanut_butter

.

Ei tää voi olla todellista. Tänään piti menkat alkaa ja kun ei oo kuulunut, niin testasin ja haamu tuli. Myöhäinen haamu ja oireettomuus, tää alkaakin olla jo aika tuttua. :cry:
  5. peanut_butter

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Adalmina30 Oi miten ihanaa, onnea! :love: Onko sulla mikä dpo? Oliko muita oireita kuin tiputteluvuoto?
  6. peanut_butter

Haaveena vauva 2020

@Wintersun Niin just, mulla onkin tosi ristiriitaiset ajatukset siitä; toisaalta pettynyt ja toisaalta toiveikas olo. Mutta kiitos, kyllä mä enemmän haluan ajatella että tää on hyvä juttu ja saadaan nyt apua :)
  7. peanut_butter

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Voisinkohan mäkin liittyä tänne teidän sekaan, vaikkei mun tilanne taida olla ihan tyypillinen? (n) Samaistun kuitenkin tähän porukkaan ja käyn säännöllisesti täällä lueskelemassa. Mä olen kohta 26 vuotta ja mies 28. Aloitettiin yritys viime vuoden elokuussa, eli nyt on päättymässä yk 8. Sitä...
  8. peanut_butter

@Kassu93 Hieno plussa, onnea! :love: @Karvakorvat Laitoin varmaan jo pahoittelut jossain muussa ketjussa, mutta joka tapauksessa, paljon voimia sulle :( Mulla on myös takana nyt kolme varhaista keskenmenoa, vähän eritapaisia kuin sulla @Karvakorvat kun mulla plussat ei koskaan kunnolla...
  9. peanut_butter

Haaveena vauva 2020

@Hisulius Onnea plussasta :love: Täällä dpo9 ja tein nyt one stepin liuskan aamusta kun tänään olis alkoholia tiedossa, vaikka oon kyllä tiennyt kokoajan että tää ei ole tärppikierto. Jonkun harmaan viivanpaikan saan siihen kuviteltua, negaa siis. Ei oireita. Välillä tuntuu tosi pahalta, että...
  10. peanut_butter

Haaveena vauva 2020

@Päppyrä No voi harmi että peruuntui :( @Binky Minä varmaan testailen viikonloppuna, vaikka on kyllä täysin varma olo negasta. :(
  11. peanut_butter

Haaveena vauva 2020

@Karvakorvat Oon tosi pahoillani, voimia. :unsure: @Wintersun Kiitos kun päivittelet listoja  (y)Mulla tänään kp 27/27-32 ja dpo oletettavasti 7.
  12. peanut_butter

.

Onnea plussista @Maya123 ja @hitvetti :love: En mä osaa lähteä täältä ketjusta, vaikkei mahdollisuutta tän vuoden vauvaan enää olekaan. Tänään taitaa olla dpo6 ja missään ei tunnu mitään, olen varma jälleen negasta, vaikka aikaista onkin. :( Mutta ihme ja kumma, meidän lähete naistenklinikalle...
  13. peanut_butter

.

Mä olen nyt lomalla ja siksi käynyt vain harvakseltaan lukemassa. Ovisplussa tuli nyt, eli ovis menee huomiselle ja siten mahdollinen LA ensi vuoden puolelle.. Mut voi kai sitten poistaa listalta ja siirryn haaveilemaan 2020 vauvasta :) Toivotaan että saadaan kuitenkin tähän ketjuun vielä...
  14. peanut_butter

.

@Bubble92 Voi ei, tossa on kyllä sulattelemista :unsure: Tosi kurjaa ettei mies ole puhunut mitään. Voimia <3
  15. peanut_butter

@Bambinen Mä tuun muutaman päivän jäljessä, täällä kp13. Varmaan siis molemmilla ovis ihan pian :) Kävin tosiaan yksityisellä ultrassa, ja katsottiin kohtu ja munasarjat. Kaikki oli kuten pitääkin ja hyvät munarakkulat kypsymässä, mutta kohdussa on "hyvin matala septum" eli ns. pieni väliseinä...
  16. peanut_butter

.

Onnea myös @Pilvinentaivas plussasta :love: Mulla oli se yksityisen kohdun ja munasarjojen ultra tänään. Kaikki näytti tosi hyvältä, kohtu ja munasarjat oli normaalit ja hyvät pallerot kypsymässä, ovis tulee todennäköisesti muutaman päivän sisään oikealta. Ultrassa näkyi pieni ja ohut...
  17. peanut_butter

.

@quinque Onnea plussasta! :love: @Wintersun Oon vieläkin niin fiiliksissä, on varmasti ihanaa suunnata nyt katse kohti hoitoja, jotka alkaa ihan pian! :love: @Päppyrä Se ovisplussa voi myös tulla ihan yhtäkkiä, mulla viivojen vahvistuminen on vaihdellut eri kierroissa, joskus on ollut ihan...
  18. peanut_butter

.

Ihanaa @Wintersun onnea!!! :love: Pahoittelut monille negoista :unsure:
  19. peanut_butter

.

@W.we Okei o_O Mua ei yhtään etukäteen ainakaan varoiteltu että vois sattua, mutta otampa särkylääkkeet mukaan. Kyseessä ei siis kuitenkaan ole aukiolotutkimus, pelkkä ultraus. Saas nähdä mitä ne siellä sitten sanoo.. @quinque Kiitos tsempeistä! :) @Utuliina Onnea vielä :love:
  20. peanut_butter

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@khilde Jotain viivanpaikkaa näkyy, onko sulla toisen merkkistä testiä? Nuo one stepit näyttää tosi heikosti, kun vaikka pc voi näyttää jo haamua paljon vahvemmin :) @hwli Hienosti vahvistuu, onnea :) Mikä dpo ja yk sulla nyt on?

Yhteistyössä