Hakutulokset

1. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

@Sipiriina Joo toi on totta että testaamisten hillitseminen kyllä varmasti olis järkevää ja saattais jäädä kemiallisetkin huomaamatta kun ei tulis testattua niin varhain! Musta vaan tuntuu et mulla ne yleensä myös menee niin et oireista epäilen tosi vahvasti saavani plussan, tai sitten oon myös...
  2. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

Kiitos kun ootte vastaillut vitsku- ja testiasioihin :) Mä muistelen et viimeksi käytin one stepin ovistestejä, pitää kai tilata niitä. Ja käytin silloin (kaiken muun lisäksi) niitä one stepin puikko r-testejä, musta ne oli kyl hyviä toisin ku liuskat, tilaan varmaan niitäkin. Mä kyl tosin...
  3. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

Noniin, se ois tänään kp 1. Eli niin vain oli tääkin kemiallinen, huoh. Kaikista raskaimpia mulle on nää yrityskierrot jotka päättyy kemiallisiin ja kyllä vähän mietityttää miten mä jaksan järjissäni tulevat kuukaudet. Voisin kans nyt liittyä listalle, eli ya 07/2022, 2.lapsi ja yk2...
  4. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

Tein eilen myös apteekin raskaustestin johon myös tuli ihan hailu viiva. Iltaa kohden oireet voimistui niin et oon alkanut uskoa raskauteen. Tän aamun pc tuli myös selkee punertava viiva mut empä tiedä onko sen vahvempi kun eilenkään, oisin odottanut et ois selkeesti vahvistunut. Et ei nyt voi...
  5. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

Hmm, joo mä haen vielä jonkun testin. Mut se ei välttämättä ratkase tilannetta, oon ennenkin saanut ihan selviä punaisia viivoja mutta kun dpo on liian pitkällä niin se on aina tiennyt huonoa. Ja jotenkin kyl odotan menkkoja kun on tuhruttanut eilen ja tänään. No, päivittelen tilannetta tänne...
  6. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

Empä nyt taas tiedä mitä ajatella. Tänään kp 27/28-30 ja dpo on mun arvion mukaan jotain 11-13 välillä, todennäköisimmin 12-13 mutta en tikuttanut tai tuntenu selvää ovista ja suojaamatonta seksiä oli vaan kp13 ja sit jotain kp18(?). Oon tehny viime päivinä negoja joten odottelen uutta kiertoa...
  7. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

Hei kaikki, mäkin voisin kai hiljalleen liittyä taas tänne. Esikoinen on nyt 2,5 vuotias ja mielessä on alkanut aika paljonkin pyörimään toinen lapsi ja kaipa me eilen tultiin siihen tulokseen että voitais alkaa yrittää. :) Esikoista yritettiin 8 kk ja se oli super rankkaa aikaa, mulla jostain...
  8. peanut_butter

Raskautuminen ei onnistu!

Tiedän ton tunteen niin hyvin! Me yritettiin 8kk ennenkuin tärppäsi, ja sinä aikana ehdin jo toivoni menettää kun sitä vaan odotti niin kuumeisesti. Pelkäsin kans että ei saada lasta ikinä, ja että onko meissä jotakin vikaa kun en tule raskaaksi. Yk 8 toi siis kuitenkin toivotun plussan ja tyttö...
  9. peanut_butter

Influenssa rokotus raskaana

Tais olla loppuraskauden puolella kun otin rokotteen, mutta siis sitä ehdottomasti suositeltiin koska rokotus antoi myös sikiölle vasta-aineita.
  10. peanut_butter

Raskausviikko 8 ja kadonneet oireet

Mulla myös oli etenkin alkuraskaudessa tosi vaihtelevia oireita. Välillä oli voimakasta pahoinvointia, ja välillä se loppui kuin seinään. Olin itse silloin ihan varma että raskaus on päättynyt kun pelkäsin sitä niin paljon, mutta raskaus sujui normaalisti ja nyt meillä on tyttö. Koita olla...
  11. peanut_butter

Useita keskenmenoja peräkkäin

Mulla oli useampi kemiallinen raskaus, eli menivät kyllä kesken melko alkuunsa (noin rv 5-6). 8 kk aikana niitä taisi olla ainakin kolme, kunnes sitten tärppäsi onnekkaammin ja nyt meillä on pieni tyttö. :) Tsemppiä, toivottavasti seruaavalla kerralla onnistaa!
  12. peanut_butter

Haaveena vauva 2020

Pakko huudella täältäkin isot onnittelut @Wintersun! :love::love::love: Olen niiiin onnellinen sun puolesta! Nyt vaan tarrasukkia matkaan, ainakin tosi hyvä viiva noille päiville (y):love:
  13. peanut_butter

Haaveena vauva 2020

Käyn lueskelemassa ketjua edelleen aktiivisesti, ja pakko vaan kommentoida tuohon katkeruus-juttuun. Mun mielestä se on vähintäänkin luonnollinen reaktio, kun sitä omaa plussaa joutuu odottamaan. Siihen liittyy niin paljon tunteita. Mä en unohda ikinä sitä, kun meillä oli yritys päällä ja olin...
  14. peanut_butter

Haaveena vauva 2020

Kiitos kysymästä, kaikki on mennyt onneksi tosi hyvin. :) Alkuun panikoin vähän kaikkea ja pelot ja epäusko vaivasi, en mitenkään meinannut uskoa että tää tuli jäädäkseen.. :love: Ihanimpia hetkiä on olleet ultrat ja vauvan ekat potkut. Tsemppiä kovasti varhaisultraan, ihanaa että sä ja moni...
  15. peanut_butter

Haaveena vauva 2020

ONNEA @Apustaja ja @Haavejuttu, ootte jääneet mieleen hyvin :love: Oon niin iloinen teidän puolesta, ihanaa raskausaikaa ja toivottavasti kaikki menee hyvin ❤️ Täällä odotellaan tyttöä jo rv 23 ❤️
  16. peanut_butter

Haaveena vauva 2020

@Päppyrä ja @minttu-82 Mäkin roikun täällä edelleen, pakko seurata kuumeilijoiden plussaamisia :love::whistle: Täällä rv 16+5. @Owlet Onnea plussasta!! :love: @haaveilija-31 Vahvistumista viivalle, vielä ehtii oikein hyvin! :love:
  17. peanut_butter

ya 8/18 - plussa 04/19 - tytön LA 01/20

ya 8/18 - plussa 04/19 - tytön LA 01/20
  18. peanut_butter

Haaveena vauva 2020

@Haavejuttu Pakko täältä taustalta huudella, että mä kans testasin alkuun pelkillä raskauskeijun one stepeillä ja luulin etten ole raskaana, sain jotain aiiiivan hailuja viivoja jotka kuivuessaan tuntuivat katoavan. Dpo13 näkyi testissä jo jotain vaaleanpunertavaa, ja kappas vaan niin pc:llä...
  19. peanut_butter

Haaveena vauva 2020

Mä edelleen lueskelen ketjua ja jännittelen teidän plussia. Täällä mennään tänään rv 10+6 ja kaikki on mennyt hyvin alun epävarmuuksien jälkeen :love: @Mammakatri Kemialliset on ihan p*stä, tiedän oikein hyvin kokemuksesta. Mulla oli kolme ihan kunnon kemiallista, siis että selkeää plussaa...
  20. peanut_butter

Tammikuiset 2020

Vähän kuulumisia täältäkin, vaikka lähinnä facessa oon kirjoitellut: Tänään 9+5, oireet on lieviä :) Väsymystä, aamuisin etoo, rinnat on kipeät. Mulla on ainakin vaihdellut oireet tosi paljon viikon saikku-pahoinvoinnista täyteen oireettomuuteen, joten en tekisi enää johtopäätöksiä...

Yhteistyössä