Hakutulokset

1. Siida

IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

Punktoosta selvitty! Hyvin meni, vaikka jännitin sikana!!!!!! Saödo 9 munasolua ja niistä 8 kypsiä. 4hedelmöitetään nyt ja 4meni pakasteeseen. Nyt toivotaan vaan että edes yhteen siirtoon päästäisiin seuraavasta kierrosta. Jos ei tärppää näistä soluista, niin hedelmöitetäån sitten loput. Ajatus...
  2. Siida

Ok, eli todellakin on toivoa 😊 Jospa se vuoto oli vain hyvä merkki kiinnittymisestä❤ Mitä kuuluu KISSANMALLAS, oletko testaillut?
  3. Siida

KIIA-S, toi on kyllä niin raastavaa. Kaikki voi silti edelleen olla hyvin, vaikka vuotaakin. Montako päivää sulla on nyt siirrosta?
  4. Siida

KISSANMALLAS Meillä on syynä miehen heikko siittiötilanne, mutta onneksi icsillä saatu hyviä tuloksia. Mulle siirretty useampia blastoja, kaikki tainnu olla 6 päiväisiä, mutta loppuun saakka sujuneet raskaudet lähteny 2 ja 3 päiväisillö alkioilla. KIIA-S Onnea matkaan! Hieno juttu kun...
  5. Siida

Ajattelin kirjoittaa tänne. Tämä ketju vaikuttaa aika vaisulta, mutta jospa jotain keslustelua edelleen olis😊 Pitkän ja vaikeankin mietinnän jälkeen, lähdemme vielä hoitoihin yksityiselle ja tänään aloitin menopurin pistämisen. Ikää on jo 43vuotta, mutta koska edelleen kaikki pitöisi olla...
  6. Siida

Moi! Tuttuja nimimerkkejä näkyy täällä muutamia. Mulla on ihan järjetön vauvan kaipuu. Olen yrittänyt elää ja haudata hoidot mun osalta, mutta tää olo ei jätä rauhaan😔 Olen jo vanhakin 43 täytin keväällä. Mut tutkittiin yksityisellä viime syksynä ja kaikki pitäisi olla ok, hoitoja ajatellen...
  7. Siida

Silmu, onnea teille pojasta❤ Ihana kun ootte saaneet hänet ja toivotaan nyt tosissaan, että onnistuisi vielä se viimeinen alkio. Usein siinä viimeisessä on taikaa!! Ymmärrän kyllä täysin, että toivotte pojalle vielä sisarusta. Itselläni on useampi sisarus ja varsinkin nyt aikuisiällä vielä...
  8. Siida

Tupsuli, kiitos kannustuksesta :) Meillä ei oo enää alkioita jemmassa. Viimeisen hoidon ja tuplien jälkeen, jäi 4 pakkaseen, joista 3 selvisi siirtoon. Yksi kemiallinen oli tuloksena. Eli kyllä ne on kaikki käytetty :( Meillekään roskiin heittäminen ei oo ollut vaihtoehto ja lapsia ollaan...
  9. Siida

Moi kaikille! Viime viestistä onkin vierähtäny aikaa. Jotain tuttuja nimimerkkejä löysin. Muutamia kertoja oon käynyt lukemassa palstaa. Onnittelut Tupsulille raskaudesta! Onnittelut kaikille plussanneille ja isot tsempit jokaiselle hoitopolkua kulkevalle. Aloin kirjoittamaan, kun tässä on...
  10. Siida

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Tayssissa oltiin hoidoissa, eli julkisella. Ihan jäätävösti tsemppiä teille kaikille. Hoidoissa käyminen kaikenkaikkiaan on ihan järkyttävän rankkaa. Varsinkin jos kuljettu tie alkaa olemaan jo pitkä, onnea matkaan jokaiselle ❤
  11. Siida

Me oltiin Tayssissa hoidoissa, eli julkisella puolella hoidoissa käytiin❤
  12. Siida

Moi! Joku täällä kyseli, että miksei Suomessa siirretä kahta alkiota. Kyllä niitä siirretään ja julkisellakin puolella., jos vaan .tilanne kaikenkaikkkiaan sitä puoltaa. Meidän tapauksessa kahden alkion siirtoon päädyttiin siksi, että epäonnisia siirtoja oli paljon. Monet km ja kemialliset...
  13. Siida

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

Marrasmai❤ Onnea kovasti tulevaan siirtoon. Jospa ei tarvitsisi uutta hoitoa:love: Onpa ihama kun tyttö pääsi pienellä flunssalla❤ Tää lopullisuuden tunne hoitojen loputtua tuntuu oudolta ja tyhjältä. Vähän sellainen fiilis, että tässä sitä vaihevuosia ootellaan, Lullaby taisi todeta...
  14. Siida

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

Moi! Täälläkim on Rusakkosen tragedia ollut mielessä päivittäin. Kuulin toisenkin vauvan kuolemsta pari viikkoa sitten. Todella kauhea tapaus. 4kk ikäinen oli kääntynyt rattaissa ulkona nukkuessa vatsalleen ja tukehtunut:cry::cry: Raskaita asioita ja kauhean vaikeita käsitellä, niin kohtuuttoman...
  15. Siida

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Rusakkonen❤ Kirjoitat niin koskettavasti. Teille saapui kyllä maailman suurin suru ja tuska. Mutta, olipa ihana että saitte pitää pikkusta jouluenkeliänne monta päivää luonanne. Suomessa kai ei näin toimita:unsure: Tällainen pitäisi olla kyllä täälläkin mahdollista. Varmasti helpottaa asian...
  16. Siida

No olipa solunen kyllä dramaattinen vaikutus antibiooteilla siittiöihin(n) Edelleen suuresti ihmettelen että teille hoito tehtiin kun oli kuuri päällä:unsure: Onnea rutkasti nyt seuraavaan kierrokseen❤ Mulla ikää 40v ja mun mieli välillä harhailee siihen, että mitä jos vielä yks kierros...
  17. Siida

Solunen, meilä lapsettomuuden syy oli siittiöissä ja ymmärsin että teillä olisi sama jittu? Me kumpikin käytettiin ennen viimeistä hoitoa ubikinonia ja mulla on vahva tunne, että siitä oli hyötyä❤ Tsemppiä kovasti kaikille!!
  18. Siida

Pitkästä aikaa tulin lueskelemaan tälle puolen kuulumisia❤. Harmittaa kyllä Solunen teiän puolesta ihan hirveesti, kun ette saaneet yhtään alkiota:(. Kieltämättä haiskahtaa vähän rahan ahneudelta toi juttu. Kyllä pitäisi olla ihan yleisesti lääkäreillä tiedossa, että antibiootti heikentää...
  19. Siida

Täälläkin on roskia silmissä luettuani Rusakkonen sun tekstin:cry:. On tää niin valtavan epäreilua ja surullista. Koskettaa tosi syvästi varmasti meitä kaikkia❤. Haluan sanoa saman asian, mitä Marrasmaikin kirjoitti, että ottakaa paljon muistoja pikku rakkaasta❤ Ne konkreettiset muistot auttaa...
  20. Siida

Äiti, minun täytyy jatkaa Äiti, minun täytyy jatkaa. Joku kutsuu kulkemaan. Täytyy taittaa taival matkaa, vaikken tietä tunnekaan. Siellä missä toisiansa aallot vievät tansseihin, siellä, veden loiskinassa, siellä olen minäkin. Siellä, missä korkealla siintää pilvi sulavin, siellä, sinipilven...

Yhteistyössä