Hakutulokset

1. Siida

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

Roxanne, oon 40v. En vielä ikäloppu, mutta jotenkin väsyttää ajatus yksityiselle menosta. Ja tiiä sitten kuinka iso projekti siitä sitten tulisi. Ei nämä olemassa olevatkaan ihan helpolla tulleet. 16 alkionsiirtoa ja monia kuluttavia mutkia matkassa. Yksi alkio pysähtyi labraan. Meillä on...
  2. Siida

Hei kaikille! Domi, oot kyllä reipas kun luovutat maitoa:love:. On se vaan synnärillä niin tärkeetä ja helpottavaa itselle, kun oma maito ei vielä nouse, että vauvat saaneet rintamaitoa❤ Mulla myös ollut maidontuotanto runsasta. Esikoisen kanssa olin alkussa ihan purjeessa, kun uin...
  3. Siida

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Domi, mää niin ymmärrän sun harmin, kun synnytys ei mennytkään ihan putkeen❤ Oon ite ollu niin kuollut ja heikkona verenhukasta kummankin synnytysten (esikon ja tuplien) jälkeen:( Vaikka kaikki on ollu näennäisesti hyvin, lapset voineet hyvin ja itsekin hengissä, niin silti omat fiilikset...
  4. Siida

Millionnea, kuulostaa niin tutuilta ja ikäviltä sun selkäkivut:( Voimia kovasti❤ Juurikin toi SI-nivel minuakin vaivasi ja vaivaa kyllä vieläkin. Jo heti alkuraskaudessa, kun virallisen testipäivän olin ohittanut, alkoi rajut muutaman viikon selkäkivut. Luulin jo vaikka mitä kauheaa km yms, kun...
  5. Siida

Domi! Olipahan sulla kokemus!! Voi hyvänen aika!! On sulla kyllä korkee kipukynnys ja se pikkuihminen tulee sun viekkuun varmasti ihan pian❤ Onnea teille valtavasti:love:
  6. Siida

Domi, mua niin jännittäääääää❤❤❤
  7. Siida

Hei kaikille! Mulla kirjoittelut jääneet totaalisen minimiin. Välillä oon kyllä käynyt lukemassa teiän juttuja täällä(y) Meillä on talo täynnä taaperoita:LOL: rakkaita ja ihania, mutta aika ehtiväisiä:whistle: Vessan ovi jos on auki, niin jompikumpi on kyllä heti mielipuuhissaan. Tyttö...
  8. Siida

Heippa kaikille! Millionnea, halusin kommentoida sun tekstiä, kun tulee niin mieleen oma tuplaraskaus...vielä on kaikki tuoreessa muistissa:LOL: Sun tilanne luulostaa hyvin samanlaiselta kuin meillä(y) Meiän esikon syntymäpaino oli 4025 ja pituus 53cm. Hän syntyi helposti, vaikka availikin...
  9. Siida

Kiuski, ihan järkyttäviä uutisia täällä, kun pitkästä aikaa kävin lukemassa!! Paljon voimia teille ja lämmin rutistus❤ Pettymys on ihan kauhean iso:cry::cry:
  10. Siida

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Onnea tuplauutisesta Millionnea❤ Aikamoinen yllätys varmasti. Kaksoset on kyllä ihan mieletön onni! Vauva on aina suuri onni ja lahja, mutta tuplat on silti aika speciaalia❤❤ On helppoa ulkopuolelta sanoo, että kaks menee siinä missä yksikin...ei muuten mene!!! Työtä on ja sitä riittää sekä...

Yhteistyössä