Hakutulokset

1. H

Haaveena vauva 2023

Tää loppukierto on tätä oireiden ihmettelyä.. Mutta siis mitä ihmettä, mulla alkoi eilen iltapäivästä jatkuva alavatsakipu, joka siis jatkuu vieläkin. Aaltoilee kuinka kipeä ja vasemmalta oikealle. En tiedä onko keltarauhanen / munasarjat seonneet lopullisesti 😆. Mut jos tää meno jatkuu niin tää...
  2. H

Haaveena vauva 2023

Pahoittelut, voimia @Mirkkuli26 ❤!
  3. H

Haaveena vauva 2023

Ja kolmas pms-oire kun on masentunut ja huolestunut olo 😅. Pitkä sepustus huolenaiheesta: mulle laitettiin ulkomailla aikoinaan kuparikierrukka ja sen laitto ei mennyt ihan putkeen. Se laittaminen oli super ikävän tuntuista, ei siinä mitään, mutta silloin kun se lääkäri avasi sen kierrukan (eli...
  4. H

Haaveena vauva 2023

Loppukierron pohdintaa ilmassa. Mietin sellaista, että kun mulla PMS oireet alkaa viikko ennen menkkoja aika tasan niin mitenköhän tää suhteutuu mahdolliseen alkavaan raskauteen. Tai lähinnä, viikko ennen menkkoja on mulle n. DPO 8. Niin onko kroppa sillei, "jahas, ei kiinnittymistä dpo 6-7...
  5. H

Haaveena vauva 2023

@Mamtobe mikä tilanne siellä / onko sulla uusi kierto alkanut :)?
  6. H

Haaveena vauva 2023

DPO 11 kuulostaa ihan hyvältä testaamiselle. Tulisipa plussa 😍. Mua ei testaaminen kuumottele, kun ei ole mitään raskauteen viittaavaa mutta sen sijaan menkkoihin on.
  7. H

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  8. H

Haaveena vauva 2023

Jaaaa, nyt meni maha sekaisin.. Eli perus PMS oireet bongattu 100%. No, vielä pitää piinailua jatkaa, mutta ei ole kyllä luotto korkealla 😅.
  9. H

Haaveena vauva 2023

@Kuumeilija40 toivottavasti tulisi plussa 😍. Se on kyllä kanssa, että raskausoireet ja pms oireet on niin samanlaisia - ainakin siis sen perusteella mitä niistä on lukenut, omaa kokemustahan ei ole 😅. Tavallaan on olo, että oireettomuus voisi olla hyvä merkki. Toisaalta olo, että, jos jotain...
  10. H

Haaveena vauva 2023

Täällä havaittu ekat rintojen kipuilut.. Voihan.. Tää on aina ollut varma menkkaoire. No toivotaan, toivotaan 🤗. Ei vielä menkkakipuja. Mikä on erilaista viimekiertoon (mutta tällaisia kiertoja on ollut aikaisemminkin), että kaikki kohtutuntemukset joita oli heti oviksen jälkeen on kadonneet.
  11. H

Haaveena vauva 2023

Testaamisesta, jos mulla olis raskaustestejä kotona niin tietäisin, että en malttaisi olla testaamatta. Mutta en halua käyttää energiaa siihen, että koittaa pakottaa itsensä olemaan testaamatta, joten helpompi vaan kun ei ole testejä kotona. Lisäksi itsellä huomasin viime kierrossa, että se...
  12. H

Haaveena vauva 2023

Oliko se muuten niin @VeijariLaama , että sut sai siirtää plussanneisiin 😍? Voisin katsoa jos olisin huomenna ajoissa listaa päivittämässä (tai jos @Wintersun jaksaa muokata). @Sipiriina tsemppiä piinailuun, olisipa teidän vuoro :)! @kANaNdA toivottavasti siellä kanssa tärppi :)! Mun...
  13. H

Haaveena vauva 2023

Kohtutuntemuksia, aika tarkkaan keskellä, keltarauhasesta varmaan 🤔. Mutta ei mitään niin teräviä viiltoja kuin viime kierrossa. Ens viikonloppuna ollaan häissä vieraina, mutta en ajatellut testata ennen juhlia. Testaan sit just ennen kaverin polttareita, jos ei menkat ala. Tänään ihan kauhea...
  14. H

Haaveena vauva 2023

@Mamiks onpa ikävää toi kelakorvaus muutos.. Luulis, että lääkäri tietää kelakorvattavan vastineen? Ja eikös hcg:tä käytetä usein lapsettomuushoidoissa -> ehkä lapsettomuutta käsittelevillä foorumeille on tietoa? On kyllä suolainen hinta ilman korvausta!
  15. H

Haaveena vauva 2023

@Mamiks Tsemppiä miehen tutkimukseen! Jos saa kysyä niin ootteko pohtineet järeämpiä hoitoja jos siittiöitä löytyy, mutta ei tarpeeksi luomuraskauteen? Joka tapauksessa, toivottavasti siittiötuotantoa olisi taas 😊!
  16. H

Haaveena vauva 2023

@Mimmimami jäin eilen miettimään sun viestiä ja pohdin todennäköisyysteoriaa suihkussa.. Tuli mieleen myös vanhat kouluesimerkit. Mäpä jaan mun suihkupohdinnat. Eli siis on loppupeleissä kaksi asiaa: yleinen keskiarvo ja oma henkilökohtainen "todennäköisyys". Esim. keskimäärin miehellä on 50%...
  17. H

Haaveena vauva 2023

Tänään eka lomapäivä :)! Toivottavasti lomailu auttaisi siihen, että menisi seuraavat pari viikkoa nopeasti. Tänä aamuna vaan on fiilis, että on se kaksi viikkoa pitkä aika odottaa menkkoja tai plussatestiä. Ja siis on tää ihmiskroppa älytön, miksi kierron pitää olla niin pitkä 🙈. Jotenkin...
  18. H

Haaveena vauva 2023

Täällä huomasin eilen, että nännit vähän arat mitä on ollut parissa kierrossa, että ehkä ovis on mennyt. Pe oli myös ekaa kertaa limaa, joka voisi olla ovislimaa. Mut siis täytyy sanoa, että mun on ollut tosi vaikea hahmottaa, mitä "kananmunanvalkuais limat" tarkoittaa, kunnes jostain luin, että...
  19. H

Haaveena vauva 2023

Hei onko jollain parempaa tietoa antihistamiineista ja allergialääkkeistä yrityksen aikana..? Kun kaikkia limakalvoja kutittaa, mutta kyllä sitä tarvittaessa pärjää ilman allergialääkettä. Niin onko lääkkeistä mahdollisesti haittaa yritykselle? Vai onko joku sellainen, että ei varmasti haittaa...
  20. H

Haaveena vauva 2023

Kun unista puhuttiin niin näin muuten just unta raskautumisesta! Mut siis siinä unessa mulle ilmestyi yhtäkkiä toiset nännit vanhojen lisäksi ja googlasin (unessa) että onko uudet nännit raskausoire 🤣. Ilmeisesti niillä uusilla nänneillä olisi tarkoitus hoitaa vauvan imetys ja vanhat nännit voi...

Yhteistyössä