K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en jotenkin usko, että H jäisi kokonaan pois. Sillä on iso fanikunta ja kaupallisia yhteistöitä yms. Ja ylipäätänsä on ollut K:lle niin suuri tuki ja lähes koko ajan mukana kaikessa. Jos nyt päivätöihin ois menossa, niin ihan varmasti vaan Härtsäilyn ohella ja ehkä pienempi rooli.
Toisaalta jos nyt tulee keikkataukoa niin härtsä varmaan tarttee muuta hommaa

vierailija
Kukas se täällä yksi ilta naureskeli, ettei Kärtsä enää houkuttele yleisöä ja tekee vain pieniä klubikeikkoja. Tämän iltainen ei ainakaan ollut pieni klubikeikka. Karseasta kelistä huolimatta, arkipäivänä tuolla Hyvinkäällä oli tupa lähes täynnä, vaikkei ehkä ihan loppuunmyyty ollut. Ilmeisesti ainakin 1300 paikalla (Discordista tieto, järkkäri kertonut).
No siltä se tuntuikin et siellä on yli tuhat ihmistä. Mahtava keikka, itse pääsin kolmanteen riviin, eli tosi hyvälle paikalle kun menin 1,5h ennen keikan alkua.

vierailija
Joo, varmaan ottaa huumorilla ja tietysti laittaa ranteeseen niin kuin muutkin fanien antamat korut, ei se niiden fanien mieltä halua pahoittaa tietenkään. Mut fanit vois kyllä vähitellen lopettaa tuon shipin hieromisen sen naamalle jo.
En tiiä missä tarkoituksessa fanit on sen antanu, mutta ihan ilman shippiajatustakin musta on kiva ajatella, että näin Jere on Bojanin henkisenä tukena tänä iltana. Pitkä keikkatauko takana ja varmaan uudet biisitkin jännittää. Ainakin mulle on jääny sellainen kuva, että Jeren tuki on tärkeä tsemppi Bojanille.

vierailija
K oli kai sanonut keikalla jotain että Härtsällä on vielä nämä 15? keikkaa ja sitten lähtee oikeisiin töihin. Ellei se ollut jotain läppää. En tiedä, muut osaa varmaan kertoa paremmin, kun täältäkin jotkut oli siellä keikalla.
Täältä takaa luen näitä..olin keikalla ja K sanoi, et vielä 15 keikkaa tänä vuonna. Sit sanoi et H:ta ei enää näy ensi vuonna kun se menee oikeisiin töihin. Nauraen tämän sanoi, mutta on vaikea sanoa oliko vain läppä vai totuus.

vierailija
Joo, varmaan ottaa huumorilla ja tietysti laittaa ranteeseen niin kuin muutkin fanien antamat korut, ei se niiden fanien mieltä halua pahoittaa tietenkään. Mut fanit vois kyllä vähitellen lopettaa tuon shipin hieromisen sen naamalle jo.
Molempien naamaan. Mutta helposti B voisi jättää nuo korut käyttämättäkin. Itse valinnut pitää sitä. Ei siitä kukaan loukkaannu jos ei käytä.

Yhteistyössä