Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2020

).( pikaisesti omaa napaa. Menkat edelleen antaa odottaa itseään. Jo kolme viikkoa myöhässä. Palaan illemmalla lukemaan kuulumisia.
  2. M

Haaveena vauva 2020

Pikaisesti omaa napaa. Menkat edelleen antaa odottaa itseään. Mihin mun kellontarkka kierto on jäänyt?
  3. M

Haaveena vauva 2020

Dpo 14 puhdas nega. Voi poistaa piinailijoista. Huomenna 100 varmasti kp 1, olo tuttu menkkaolo.
  4. M

Haaveena vauva 2020

❤️ Jospa vielä jonain päivänä ❤️ Meillä takana vuosia kestäneet, tuloksettomat ivf-hoidot. Ei edes yhtään kiinnittymisyritystä. Lopetettiin hoidot 1/2016, haudattiin haaveet pienestä ja keskityttiin nauttimaan kaikesta siitä hyvästä, mitä meillä elämässä on. Niin vain elämä yllätti 12 vuoden...
  5. M

Haaveena vauva 2020

Saan vahvimman viivan ovistestiin just ennen menkkoja. Aina. Edes oviksen aikaan en saa niin vahvaa. Jospa sulla olisi kuitenkin raskaus aluillaan.
  6. M

Haaveena vauva 2020

Yritin etsiä ketjusta sun aiempia viestejä, mutta en onnistunut löytämään vastausta, onko sun oma epäily tuulimunasta vai mikä homma? Tsemppiä odotteluun. ❤️
  7. M

Haaveena vauva 2020

Dpo 12 ja puhdas nega testattu.
  8. M

Haaveena vauva 2020

Minä olen valinnut avoimen linjan, oli vastapuoli kuka vain. En koe, että lapsettomuus olisi asia, jota pitäisi hävetä, vaan ennemminkin tuoda julki sitä, ettei lapsia niin vain tehdä ja saada juuri silloin, kun itse haluaa. Ei varmasti ole kaikille helppoa olla suora, itse vain en osaa olla...
  9. M

Haaveena vauva 2020

Voisin liittyä porukkaan. :) Minttara kp 23/26 dpo 11
  10. M

Haaveena vauva 2020

Älä vielä luovu toivosta. :) Mun viimeisin raskaus (vauva 2018) näkyi testeissä vasta dpo 12 iiiiihan haaleena haamuna. Dpo 9, dpo 10 ja dpo 11 oli ihan puhtaat negat. Ei vääntelemällä, kääntelemällä tai ees kuvittelemalla saanu viivanpaikkaakaan näkyviin. Dpo 14 viiva oli sen verran...

Yhteistyössä