Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2023

Ovistestissä oli aamulla tummin viiva, mitä olen saanut. Ei kuitenkaan edes lähellekään kontrollin vahvuinen. Äsken tein uuden, vain kontrolliviiva. Ehkä en edes ovuloi.
  2. M

Haaveena vauva 2023

On ollut joskus aiemmin, nyt ei pitkiin aikoihin. Tän kuun lopulla on aika gynelle, kysäisen tuosta samalla.
  3. M

Haaveena vauva 2023

Jahas, veristä vuotoa. Ovistesteissä vain kontrolliviiva.
  4. M

Haaveena vauva 2023

Kierto on 24-27 päivää. Joo, näin ajattelin, että ovistestissä voi olla pitkin kiertoa toinenkin viiva, mutta ovista merkkaa vain se vahvempi tai tasavahva viiva. Tuo hämää nyt jotenkin, kun ekassa testissä ei ollut mitään, mutta kolme tuntia myöhemmin tehdyssä oli selkeä viiva. Kuvittelen...
  5. M

Haaveena vauva 2023

https://aijaa.com/9lUcKE No nyt oon ihan ulapalla. Eka ovistesti tehty 3 tuntia sitten, toinen just äsken. Ekassa ei näkynyt missään valossa toista viivaa, toisessa kuitenkin jo noinkin selkeä. 🤔 Tekisitkö vielä tälle iltaa ovistestin vai vasta aamulla?
  6. M

Haaveena vauva 2023

Tutut kivut ilmestyivät tänään kuvioihin. Oletan liittyvän lähestyvään ovikseen ja jännällä odotan, miten ovistestit lähipäivinä reagoivat. 🤔 Olen joskus vuosia sitten tehnyt hymynaamoja, liuskatestit on tuntemattomia. Mutta saapahan jotain testejä tuijotella. 🤣
  7. M

Haaveena vauva 2023

Nyt on elämäni ensimmäinen liuskaovistesti tehty. Vain kontrolliviiva tuli eli ovis ei taida olla vielä läääähimaillakaan.
  8. M

Haaveena vauva 2023

Onnea plussanneille ❤️ Aika matelee. KP 7 tänään ja tekis mieli testata. 🤣 Mun on kai pakko hommata ovistestejä, jotta voin jotain testejä tehdä. 😅
  9. M

Haaveena vauva 2023

Meillä lapsilla on n. 13 vuotta ikäeroa. Koen ison ikäeron hyväksi asiaksi, ainakin meillä. Esikoinen on saanut jakamattoman huomion ja nuoremman synnyttyä on nuorempi saanut ihan eri tavalla huomiota kuin jos olisi pienellä ikäerolla. Meidän vanhempien lisäksi myös esikoinen huomioi nuorempaa...
  10. M

Haaveena vauva 2023

Täällä kp 1.
  11. M

Haaveena vauva 2023

Koska tässä kierrossa ei edes oikeastaan ole mahdollisuuksia raskauteen, on myös testausinto hiipunut. Onneksi. 😂 Odotan uuden kierron alkua ja kaikkeni teen, jotta tällä kertaa sattus hetekkajumpat oviksen aikoihin.
  12. M

Haaveena vauva 2023

Ferrit saisi olla reilusti korkeammalla. Nyt en ihan tarkkaan muista, mutta lapsettomuuslääkäri sanoi aikoinaan, että tavoite siellä 100 pinnassa ja ihan minimissään saisi olla sen 70 raskautta yrittäessä.
  13. M

Haaveena vauva 2023

Jippii, KP 16 ja silti tuli jo ensimmäinen testi tehtyä. 🙈 Voiskohan lähikauppaan ilmoittaa, ettei mulle saa myydä testejä? 🤔
  14. M

Haaveena vauva 2023

Onnea plussanneille ❤️ ja pahoittelut sekä halaus sitä tarvitseville. 😭🤗 Tänne oli tullut tekstiä niin hurjan paljon, etten enää nimimerkkejä muista, mitä kenellekin. Oon tietoisesti ollut miettimättä kiertoa ja yritystä tän kierron, kunnes tänään katselin heräsin ajatukseen, että ovis oli ja...
  15. M

Haaveena vauva 2023

Kieltämättä välillä on tullut mietittyä, joko oma kroppa on siinä vaiheessa, ettei raskautuminen onnistu. Ikäkriisiä ei muutoin ole, mutta vauvahaaveisena nousee pintaan pientä kriisin tynkää.
  16. M

Haaveena vauva 2023

Jotain olin aamulla testissä näkevinäni, uutta testiä ei tarvitse tehdäkään, kun täti kurvasi kylään. Kierto jäi 23 päivään, tätä toki osasin ovisoireiden perusteella olettaakin.
  17. M

Haaveena vauva 2023

Tulkitsisin selkeäksi plussaksi ❤️
  18. M

Haaveena vauva 2023

Olen seuraillut edellisissä raskauksissa. Omalla kohdallani ensimmäinen haaleaakin haaleampi viiva, on tullut edellisenä päivänä ennen oletettuja menkkoja. Selkeän, myös miehen nähtävän viivan olen saanut vasta, kun oletetut menkat olleet 2 päivää myöhässä. Näin siis käynyt 3 kertaa, kaksi...
  19. M

Haaveena vauva 2023

https://aijaa.com/DuMPpE
  20. M

Haaveena vauva 2023

👋🏻 Voisin myös liittyä tänne. Minttara/5.2022/3. Heti alkuun kysyttävä, näkyykö tässä muiden silmiin muuta kuin kontrolliviiva? https://aijaa.com/qWgY0d

Yhteistyössä