Hakutulokset

1. Florie

Luovutetuilla munasoluilla raskautuneet

Me päästiin perjantaina taas yhden etapin yli, ku rakenneultrassa oli kaikki ok. Istukka on edessä niin kuin epäilinkin, liikkeet tuntuu aika harvoin ja vaimeasti edelleen. Mutta huh kun jännitti tuokin käynti!
  2. Florie

Joo, hyvinä hetkinä, eli silloin kun olen suht rationaalinen itseni, just noin. Onnistuu sitä huonommin mitä lähemmäs perjantai tulee. 🙈 Mulla on nyt käytössä puhdistukseen öljybalmi, sit kosteuttava kasvovesi ja seerumi (Olivia Klein) ja voiteena joku tosi tymäkkä balmi. Puoli päivää noi...
  3. Florie

Hienoa, että teillä on molemmilla kaikki hyvin! ❤ Ja hei munkin pitäisi varmaan kokeilla tuota voidetta, iho ihan hirveässä kunnossa ja niin kuiva! Että se siitä hehkusta. :rolleyes::LOL: Meillä on perjantaina rakenneultra enkä pysty oikein ajattelemaan mitään muuta, olen lietsonut itseni...
  4. Florie

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Oho, onpa jännä tuo lakiasia! Ensimmäinen meille tarjottu luovuttaja oli ihan eri kokoinen kuin minä, ja taisi olla eriväriset hiukset/silmätkin. Seuraava oli saman mittainen mutta silmät ja hiukset eivät minuun tämänneet. Mieheen kyllä, joten se riitti. Ruumiinrakenteesta ei koskaan puhuttu...
  5. Florie

Hienoa, että pääsit vihdoin sinne! Mulle tehtiin heti seuraavaan siirto. Lääkäri sanoi, että sillä poistolla voi jopa olla positiivinen "scratching"-vaikutus.
  6. Florie

@Pompelis Joo, tuli se mukaan ekalle käynnille ja noille muillekin. Ekalla käynnillä ei tosiaan tehty paljon mitään, mutta tunti siinä kuitenkin vierähti. Kauheasti lippuja ja lappuja, punnitus ja hemoglobiinin sekä verenpaineen mittaus sekä lähete verikokeeseen taisi olla ne konkreettisimmat...
  7. Florie

Mäkin suosittelen just noihin kysymyksiin Helminauha-ryhmää. Siellä on omat ketjut vanhemmille ja erilaisia vertaistapaamisia lahjasoluperheille. Voisi hyvinkin kuvitella, että siellä on muita samantapaisessa tilanteessa.
  8. Florie

@Pompelis Tänään vaihtui viikko, nyt 18+0. Olen ollut viime ajat yllättävän rauhallinen, vaikka rakenneultra parin viikon päästä jännittää aivan älyttömästi. Ällö olo katosi kokonaan pari viikkoa sitten, mutta jotenkin vähän tukala olo kyllä on, vähän niin kuin olisi syönyt ihan liikaa. Munkin...
  9. Florie

@Pompelis @Adelieamanda Tämä taisi olla se ketju. :giggle:
  10. Florie

Mä liityin tovi sitten Helminauha-ryhmään Facebookissa ja siellä perustettiin wa-ryhmä raskaana oleville. Oon nyt kirjoitellut noissa jonkin verran. Täällähän on muuten jossain myös ketju lahjasoluilla raskautuneille, pitäisikö elvyttää se?

Yhteistyössä